Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Volgens mij dacht die man naast Léane dat je naar hem aan het lonken was!
Leuke foto's, de andere serie ook.
Toen ik nog thuis woonde hadden wij een stacaravan in Epe (op een terrein wat toen nog de Beekhorst heette maar tegenwoordig volgens mij niet meer want er staan allemaal chalets nu in plaats van stacaravans).
Toen ben ik ook wel eens bij de Eper paardenvierdaagse wezen kijken.
Hahaha ziet er leuk en gezellig uit. Ik heb ook altijd al eens mee willen rijden, maar dat wordt niks met die shetten van mij, dus ik heb de moed maar opgegeven.
Penotti & Sombra!
En niet meer onder ons, maar ook zeker niet vergeten: Floeboe & Keizer
clausipaus schreef:Hahaha ziet er leuk en gezellig uit. Ik heb ook altijd al eens mee willen rijden, maar dat wordt niks met die shetten van mij, dus ik heb de moed maar opgegeven.
clausipaus schreef:Hahaha ziet er leuk en gezellig uit. Ik heb ook altijd al eens mee willen rijden, maar dat wordt niks met die shetten van mij, dus ik heb de moed maar opgegeven.
Waarom niet?
Omdat ik niemand meer heb om me te helpen met het tweespan en ze alleen nooit in conditie voor zoiets kan krijgen, ze staan momenteel ook alleen maar moddervet te zijn in de wei.
Penotti & Sombra!
En niet meer onder ons, maar ook zeker niet vergeten: Floeboe & Keizer
Waarom niet?
Omdat ik niemand meer heb om me te helpen met het tweespan en ze alleen nooit in conditie voor zoiets kan krijgen, ze staan momenteel ook alleen maar moddervet te zijn in de wei.