De grond lijkt bij sommige fotos wat scheef maar ik kan je verzekeren dat dat niet zo was

Moderator: moderatorteam
Yep met kalkoenen ingeschroefd want Piropo loopt zeker niet graag op grasRosita Compagner schreef:maar wel met ijzersHutsje schreef:Mooiiiii!!!! Ennuh, zonder sporen?
Ja dat klopt Jes.. sporen komen tegenwoordig met de outfit lijkt het wel en in de B zie je al stevige jongens aan de laarzen hangen en in het M zitten er pizza-snijdersHutsje schreef:Dat weet ik, maar je ziet het nog maar zo zeldencloris schreef:Ja zonder sporen en het is geen verplichting vanaf de M1 is het dragen van sporen verplicht
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Was het op een barokke paarden-evenement?Branka schreef:
Waar ben je gestart Cloor? En was je een beetje tevreden over het protocol?
Nee landelijke wedstrijd bij mij op de vereniging.LongFields schreef:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Was het op een barokke paarden-evenement?
Ja formeel is het wel ja :N: een goede zit is echt 80% van je rijden dus hoe beter de zit hoe minder de rest hoeft te doenPrachtfoto's, het is wel een beetje wennen om jou in je "apepakkie" te zien rijden, staat gelijk veel formeler.
Je zit en houding blijft een genot om naar te kijken, zo vanzelfsprekend en natuurlijk, ik zou willen dat ik een beetje meer van die vaardigheid zou hebben.
Je zit is dan niet geheel onafhankelijkIk moet zeggen dat ik het zelf nog steeds moeilijk vind om mijn hakken uit te drukken, niet omdat ik hem dan gemakkelijker met mijn hak kan aandrijven in plaats van met mijn kuit, maar omdat ik snel te veel span in mijn onderlichaam waardoor bij mij mijn hakken al snel omhoog gaan.
En ze waren hier al aan het uitzakken, ik deel de manen in 2en, doe naar elke kant een helft en ga dan invlechten zoals je bijv ook de staart invlecht, dan ligt de vlecht bovenop de halsjeffy schreef:Wat ik me dan weer afvraag is hoe je die manen zo mooi in de vlecht krijgt. De andalusier die ik ken heeft zoveel haar dat me dat onmogelijk lijkt.
Hij is echt prachtig