Zullen we afspreken naast het kasteel? Dan kunnen de honden alvast los namelijk. Op de parkeerplaats zal het wel druk zijn....
Moderator: moderatorteam
gezellig dat je komtZoek stok! schreef:Ik ben net terug uit Frankrijk en ga ook mee morgen. Het enige contact dat Bram afgelopen week met honden heeft gehad, was er eentje die op hem dook. Dus wel leuk voor Bram om wat vriendelijke koppies te zien![]()
Zullen we afspreken naast het kasteel? Dan kunnen de honden alvast los namelijk. Op de parkeerplaats zal het wel druk zijn....
Leuknicolioo schreef:Ik zie het nu pas maar ik wil ook graag mee. Met 1 stoere Bracco kleuter en een truttige vizsla.
Als er geen hele dominante snel aangebrande reuen bij zijn kan mijn kleuter gewoon mee. Ik heb even het hele topic doorgelezen maar ik kwam niets gevaarlijks tegen :N:![]()
Hoe komen we naast het kasteel? Lijkt me namelijk een erg goed plan omdat ik mijn honden nooit aan de riem met andere honden laat snuffelen , laat staan spelen. Kunnen ze meteen lekker los zelf bepalen met wie ze willen kennismaken wat vaak veel beter gaa![]()
Ik zal er rond 11 uur zijn met een zonnetje.
groetjes Nicole
Inderdaad bovenstaande klopt. Er komen best veel mensenJEANNETTEBO schreef:dit is de afspraak volgens mijLeane schreef:Even een tijd. In het begin bericht heb ik tussen elf en twaalf gezet. Elf uur verzamelen en dan half 12 lopen ? dan hebben we een beetje speling als er iemand wat later is
Neem je alles mee zit je altijd goedalma2 schreef:Iemand een idee hoe het weer is daar? Hier regent het namelijk gestadig door. Ik zit een beetje te dubben, regenlaarzen mee, plu, droge set kleren, handdoek
Dit lijkt me inderdaad een goed plan. Dan moet je vanaf de parkeerplaats gewoon richting kasteel lopen ? Dat is goed te zien voor mensen die niet wteen waar het is ?Zoek stok! schreef: Zullen we afspreken naast het kasteel? Dan kunnen de honden alvast los namelijk. Op de parkeerplaats zal het wel druk zijn....
Sorry, beetje laat, maar inderdaad, gewoon naar het kasteel lopen. Rechts ernaast kunnen de honden los.Leane schreef:Dit lijkt me inderdaad een goed plan. Dan moet je vanaf de parkeerplaats gewoon richting kasteel lopen ? Dat is goed te zien voor mensen die niet wteen waar het is ?Zoek stok! schreef: Zullen we afspreken naast het kasteel? Dan kunnen de honden alvast los namelijk. Op de parkeerplaats zal het wel druk zijn....