Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
spierversterkers
Moderator: moderatorteam
-
EvitaP
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
spierversterkers
Het gaat om een oudere hond van bijna 12 jaartjes met artrose.
Ze is enorm achteruit gegaan in korte tijd. Ze is wankel in haar achterpoten. Als er een golf is (wanneer ze in de zee speelt), is ze zo omver. Heel zielig.
Nu komt dat, denk ik (of ik weet het bijna wel zeker), omdat er een stuk minder met haar gelopen wordt en haar spieren normaal gesproken alles opvingen. Ze was altijd behoorlijk gespierd. Nu ben ik straks weer bij haar en wil ik haar aansterken door langzaam de wandelingen weer op te bouwen (en daarmee haar spieren).
Het lijkt mij dat ze wel wat hulp kan gebruiken (in het begin) met wat spierversterkers. Ik heb er alleen niet zo veel verstand van.
Ik geloof dat je het volgende hebt: (eiwit)shakes, anabolen-spuit (?), vit c (schijnt te helpen).
Kan iemand me hier in adviseren? Ook qua hoeveelheid enzo.
Ze is enorm achteruit gegaan in korte tijd. Ze is wankel in haar achterpoten. Als er een golf is (wanneer ze in de zee speelt), is ze zo omver. Heel zielig.
Nu komt dat, denk ik (of ik weet het bijna wel zeker), omdat er een stuk minder met haar gelopen wordt en haar spieren normaal gesproken alles opvingen. Ze was altijd behoorlijk gespierd. Nu ben ik straks weer bij haar en wil ik haar aansterken door langzaam de wandelingen weer op te bouwen (en daarmee haar spieren).
Het lijkt mij dat ze wel wat hulp kan gebruiken (in het begin) met wat spierversterkers. Ik heb er alleen niet zo veel verstand van.
Ik geloof dat je het volgende hebt: (eiwit)shakes, anabolen-spuit (?), vit c (schijnt te helpen).
Kan iemand me hier in adviseren? Ook qua hoeveelheid enzo.
-
S@ndr@
- Zeer actief
-
Ciske
De dierenarts kan Nandrolon (anabolen) spuiten. Ik ben er zelf niet echt vòòr, maar als spieropbouw belangrijk is, is dat een mogelijkheid.
Je zou ook spiersupport van Groene Os kunnen proberen. Heb ik ook goede dingen over gehoord.
Gebruik je voor de artrose al glucosamine/chondroïne?
Bewegen zou ik rustig opbouwen.
Je zou ook spiersupport van Groene Os kunnen proberen. Heb ik ook goede dingen over gehoord.
-
Geer
- Zeer actief
- Contacteer:
-
speurneus carola
- Femmel
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik zou er voor kiezen om te starten met een anabolen-injectie en daarnaast supplementen te gaan geven. De anabolen kun je een beetje beschouwen als een "kick-start", je ziet redelijk snel resultaat (wij tenminste wel).
Bij onze Joy zien we na een week al resultaat, ze vindt het lopen weer leuk en heeft duidelijk minder pijn. Ze heeft in haar leven geregeld anabolen gehad, maar nu we Sasha's Blend geven is het alweer een jaar geleden dat ze de laatste heeft gehad.
Het is natuurlijk best een paardenmiddel en je moet natuurlijk zelf dmv training en supplementen werken aan een oplossing voor de langere termijn. Maar het haalt in korte tijd de kwaliteit van leven snel omhoog. Zeker bij een oudere hond, zou ik niet schromen om anabolen te geven.
Bij onze Joy zien we na een week al resultaat, ze vindt het lopen weer leuk en heeft duidelijk minder pijn. Ze heeft in haar leven geregeld anabolen gehad, maar nu we Sasha's Blend geven is het alweer een jaar geleden dat ze de laatste heeft gehad.
Het is natuurlijk best een paardenmiddel en je moet natuurlijk zelf dmv training en supplementen werken aan een oplossing voor de langere termijn. Maar het haalt in korte tijd de kwaliteit van leven snel omhoog. Zeker bij een oudere hond, zou ik niet schromen om anabolen te geven.
Groetjes,
Femke

In loving memory ons Goldensnoetje Joy* (14 februari 1997 - 26 juli 2010)
Voor altijd in ons hart lieve Ginny* (23 januari 2005 - 21 augustus 2014)
Femke

In loving memory ons Goldensnoetje Joy* (14 februari 1997 - 26 juli 2010)
Voor altijd in ons hart lieve Ginny* (23 januari 2005 - 21 augustus 2014)
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Ik heb een hele tijd de Spiersupport van de Groene Os aan Fangio gegeven maar ik heb niets van vooruitgang of iets opgemerkt terwijl ik juist bij de meeste van hun producten goede resultaten zie bij mijn honden maar je kan het proberen wie weet helpt het bij jouw hond wel natuurlijk 

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- Chezzies
- Zeer actief
- Contacteer:
spiersupport heeft alleen maar zin als je ook gaat opbouwen met trainen.Ciske schreef:De dierenarts kan Nandrolon (anabolen) spuiten. Ik ben er zelf niet echt vòòr, maar als spieropbouw belangrijk is, is dat een mogelijkheid.

-
Eef
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik zou voor spiersupport van groene os gaan. Hier vind je meer informatie:
http://www.hondendingen.nl/component/pa ... Itemid,50/
Het is niet zo dat spiersupport alleen maar zin heeft wanneer je ook spieren gaat opbouwen dmv trainen!
Het is niet zo dat spiersupport alleen maar zin heeft wanneer je ook spieren gaat opbouwen dmv trainen!
- Chezzies
- Zeer actief
- Contacteer:
Volgens degene die spiersupport maken is dit wel zo, ik heb zelf ook een oude hond en het heeft geen zin om het te geven als je niet gaat opbouwen. Een oudere hond zal dus niet als er verder niets veranderd ineens meer bespiering krijgen hiervan. Het is ook bedoeld om te geven als je gaat opbouwen.Eef schreef:Ik zou voor spiersupport van groene os gaan. Hier vind je meer informatie:

-
Eef
- Zeer actief
- Contacteer:
Als je kijkt naar de samenstelling, zie je dat o.a. glucosamine, chondroitine en MSM worden gebruikt. Deze ingredienten zijn ook werkzaam zonder dat extra wordt getraind.Dester schreef:Volgens degene die spiersupport maken is dit wel zo, ik heb zelf ook een oude hond en het heeft geen zin om het te geven als je niet gaat opbouwen. Een oudere hond zal dus niet als er verder niets veranderd ineens meer bespiering krijgen hiervan. Het is ook bedoeld om te geven als je gaat opbouwen.Eef schreef:Ik zou voor spiersupport van groene os gaan. Hier vind je meer informatie:
Ik zou me kunnen voorstellen dat het beter werkt wanneer tegelijkertijd ook door training de spieren worden opgebouwd, maar het is niet zo dat het zonder training helemaal niets doet.
- Chezzies
- Zeer actief
- Contacteer:
De dingen die je opnoemt worden de spieren niet meer van, mijn oude dog zit al een enorme tijd op glucosamine en chrondoitine en msm en dat is voor de gewrichten om de boel soepeler te maken ....spieren heeft ze er echt niet door gekregen. Mijn andere honden zitten ook al heel lang op hetzelfde spul en zelfde verhaal. Mijn jongste hond zit nu op de spiersupport erbij en ik ben tegelijkertijd beweging aan het opvoeren. Dit is dus ook het advies van de arts, die ook zei dat het geen enkele zin had om het te geven als je niet ging opbouwen.Eef schreef:Als je kijkt naar de samenstelling, zie je dat o.a. glucosamine, chondroitine en MSM worden gebruikt. Deze ingredienten zijn ook werkzaam zonder dat extra wordt getraind.Dester schreef:Volgens degene die spiersupport maken is dit wel zo, ik heb zelf ook een oude hond en het heeft geen zin om het te geven als je niet gaat opbouwen. Een oudere hond zal dus niet als er verder niets veranderd ineens meer bespiering krijgen hiervan. Het is ook bedoeld om te geven als je gaat opbouwen.Eef schreef:Ik zou voor spiersupport van groene os gaan. Hier vind je meer informatie:
Ik zou me kunnen voorstellen dat het beter werkt wanneer tegelijkertijd ook door training de spieren worden opgebouwd, maar het is niet zo dat het zonder training helemaal niets doet.

-
Eef
- Zeer actief
- Contacteer:
Jawel, die ingredienten helpen bij verzwakt bindweefsel, waaronder spieren.Dester schreef:De dingen die je opnoemt worden de spieren niet meer van, mijn oude dog zit al een enorme tijd op glucosamine en chrondoitine en msm en dat is voor de gewrichten om de boel soepeler te maken ....spieren heeft ze er echt niet door gekregen. Mijn andere honden zitten ook al heel lang op hetzelfde spul en zelfde verhaal. Mijn jongste hond zit nu op de spiersupport erbij en ik ben tegelijkertijd beweging aan het opvoeren. Dit is dus ook het advies van de arts, die ook zei dat het geen enkele zin had om het te geven als je niet ging opbouwen.Eef schreef:Als je kijkt naar de samenstelling, zie je dat o.a. glucosamine, chondroitine en MSM worden gebruikt. Deze ingredienten zijn ook werkzaam zonder dat extra wordt getraind.Dester schreef:Volgens degene die spiersupport maken is dit wel zo, ik heb zelf ook een oude hond en het heeft geen zin om het te geven als je niet gaat opbouwen. Een oudere hond zal dus niet als er verder niets veranderd ineens meer bespiering krijgen hiervan. Het is ook bedoeld om te geven als je gaat opbouwen.Eef schreef:Ik zou voor spiersupport van groene os gaan. Hier vind je meer informatie:
Artsen hebben niet altijd gelijk, kijk maar hoe graag ze bijvoorbeeld brokken willen verkopen, die zouden zoooo gezond zijn
- Chezzies
- Zeer actief
- Contacteer: