Hij mag wat mij betreft trouwen met Suus hoor...als hij haar deze keer dan wel in het wit laatHutsje schreef:Tuurluk nietYunyah schreef:Ik kom dus niet met Elin omdat die er niet meer is, maar misschien kom ik wel met Suus. Ik kan het alleen nog niet zeker zeggen want er staat iets op onze agenda wat nog niet zeker is. Zodra ik dat weet kan ik definitief zeggen of ik mee ga. Maar ik neem aan dat het ook geen probleem is als ik 'zomaar' toch kom opdraven, toch?. (kiefertje is wel, maar wie wet kan hij nu een andere liefde vinden :N: )
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Puppen/volwassenhondenparty Roggenbot 23/6 EN/OF 14/7
Moderator: moderatorteam
-
Yunyah
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Middenslag Poedel

Rust zacht mijn lieve bolletje!
Suusje 30.12.1994 - † 26.10.2009
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
Yunyah schreef:Hij mag wat mij betreft trouwen met Suus hoor...als hij haar deze keer dan wel in het wit laatHutsje schreef:Tuurluk nietYunyah schreef:Ik kom dus niet met Elin omdat die er niet meer is, maar misschien kom ik wel met Suus. Ik kan het alleen nog niet zeker zeggen want er staat iets op onze agenda wat nog niet zeker is. Zodra ik dat weet kan ik definitief zeggen of ik mee ga. Maar ik neem aan dat het ook geen probleem is als ik 'zomaar' toch kom opdraven, toch?. (kiefertje is wel, maar wie wet kan hij nu een andere liefde vinden :N: )
![]()

- Maxiem
- Zeer actief
-
miekmiek
- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Hutsje
- Zeer actief
- EstherK
- Zeer actief
- Contacteer:
- Maxiem
- Zeer actief
Nou zeg, denk ik eindelijk een keer FritZ te zienHutsje schreef:Volgens mij komen er ook volwassen honden hoor, maar je kunt Bram toch wel mee nemen? Ik zit te denken om FritZ een keer thuis te laten omdat Kiefer nog nooit alleen is geweest naar zo'n wandeling.Zoek stok! schreef:Ik kom misschien ook met Bram. Of komen er echt alleen maar pups?
Max, 1-12-1999 - 29-10-2010. Je wordt gemist.
- Hutsje
- Zeer actief
- Maxiem
- Zeer actief
Ik denk dat ik graag gebruik maak van dit aanbod. Dronten met het OV is volgens mij echt een ramp, Deventer gaat nog wel. Er moet alleen wel een voerton meeEstherK schreef:Je mag wel met mij meerijden maar dan spreken we wel af in DeventerMaxiem schreef:Misschien kom ik ook, zonder hond. Alleen nog vervoer zien te vinden, want om de een of andere reden had mijn zus geen zin om te rijden![]()
Geldt trouwens ook voor Karin!
- EstherK
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Roggenbot 14 juli
Ikke met Benthor en IarikHutsje schreef:Dusssssssssssss. Wie komen er?
-
Marco#
Kan jij dan in die voerton? Dat scheelt ruimteMaxiem schreef:Ik denk dat ik graag gebruik maak van dit aanbod. Dronten met het OV is volgens mij echt een ramp, Deventer gaat nog wel. Er moet alleen wel een voerton meeEstherK schreef:Je mag wel met mij meerijden maar dan spreken we wel af in DeventerMaxiem schreef:Misschien kom ik ook, zonder hond. Alleen nog vervoer zien te vinden, want om de een of andere reden had mijn zus geen zin om te rijden![]()
- EstherK
- Zeer actief
- Contacteer:
Wees gerust, Marco gaat niet meeMarco# schreef:Kan jij dan in die voerton? Dat scheelt ruimteMaxiem schreef:Ik denk dat ik graag gebruik maak van dit aanbod. Dronten met het OV is volgens mij echt een ramp, Deventer gaat nog wel. Er moet alleen wel een voerton meeEstherK schreef:Je mag wel met mij meerijden maar dan spreken we wel af in DeventerMaxiem schreef:Misschien kom ik ook, zonder hond. Alleen nog vervoer zien te vinden, want om de een of andere reden had mijn zus geen zin om te rijden![]()
De voerton kan in de kofferbak en jij mag voorin. Of andersom
- Maxiem
- Zeer actief
- Maxiem
- Zeer actief
Re: Roggenbot 14 juli
Ik, zonder Max, maar met een voerton voor jou.Hutsje schreef:Dusssssssssssss. Wie komen er?
- EstherK
- Zeer actief
- Contacteer:
- Hutsje
- Zeer actief
Oh, ships, nou, voor jou en de voerton neem ik hem wel mee danMaxiem schreef:Nou zeg, denk ik eindelijk een keer FritZ te zienHutsje schreef:Volgens mij komen er ook volwassen honden hoor, maar je kunt Bram toch wel mee nemen? Ik zit te denken om FritZ een keer thuis te laten omdat Kiefer nog nooit alleen is geweest naar zo'n wandeling.Zoek stok! schreef:Ik kom misschien ook met Bram. Of komen er echt alleen maar pups?

- Hutsje
- Zeer actief
De voerton kan ook op een andere manier, ik kan Allisson vragen of zij hem op kunnen halen bij je, zij wonen ook in AmersfoortMaxiem schreef:Ik denk dat ik graag gebruik maak van dit aanbod. Dronten met het OV is volgens mij echt een ramp, Deventer gaat nog wel. Er moet alleen wel een voerton meeEstherK schreef:Je mag wel met mij meerijden maar dan spreken we wel af in DeventerMaxiem schreef:Misschien kom ik ook, zonder hond. Alleen nog vervoer zien te vinden, want om de een of andere reden had mijn zus geen zin om te rijden![]()

- Hutsje
- Zeer actief
-
Ari@ne
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Sucha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond
ik vind het juist leuk jullie weer te zienZoek stok! schreef:Ja hoor, Bram en pups gaat prima. Het is meer dat ik dan een vreemde eend in de bijt benHutsje schreef:Volgens mij komen er ook volwassen honden hoor, maar je kunt Bram toch wel mee nemen?Zoek stok! schreef:Ik kom misschien ook met Bram. Of komen er echt alleen maar pups?
-
miekmiek
lekker boeien!Zoek stok! schreef:Ja hoor, Bram en pups gaat prima. Het is meer dat ik dan een vreemde eend in de bijt benHutsje schreef:Volgens mij komen er ook volwassen honden hoor, maar je kunt Bram toch wel mee nemen?Zoek stok! schreef:Ik kom misschien ook met Bram. Of komen er echt alleen maar pups?
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
-
Ari@ne
Waarom zou je dat zijn?Zoek stok! schreef:Ja hoor, Bram en pups gaat prima. Het is meer dat ik dan een vreemde eend in de bijt benHutsje schreef:Volgens mij komen er ook volwassen honden hoor, maar je kunt Bram toch wel mee nemen?Zoek stok! schreef:Ik kom misschien ook met Bram. Of komen er echt alleen maar pups?
- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Dat zou superleuk zijn MartineFrenkie schreef:Ik heb een pup, woon aardig in de richting, heb de 14e geen andere afspraken....ik denk dat ik ook kom met Wieke
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Lief aangeboden, maar ik vind een retourtje Deventer toch wel erg duur worden voor alleen een picknickparty... Ben dan over de 18 euro kwijt om alleen naar Deventer en terug te komen...EstherK schreef:Je mag wel met mij meerijden maar dan spreken we wel af in DeventerMaxiem schreef:Misschien kom ik ook, zonder hond. Alleen nog vervoer zien te vinden, want om de een of andere reden had mijn zus geen zin om te rijden![]()

You'll be in my heart... Always...