Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Yv*nn schreef: Kijk das nou echt back to nature, en nog minimalistisch ook helemaal trendy!!!
Of was minimalistisch al weer uit nou ja kan ons het schelen t`ìs in igg wel helemaal back to.....
{ Dacht ff dat @Jaap z`n doos had in ingeleverd voor dit buitenhuis?}
Jaap is stikjaloers
Ja, mijn kartonnen doos is natgeregend
Hebben jullie dit in de tuin pepie, of is het op vakantie. Wel een mooi stukje huisvlijt
Het is de hut van mijn man Die vind dat soort dingen prachtig,loopt ook in schotland,en wil het pieterspad met de jongste gaan lopen.Op een camping ben ik de enigste zonder electra en met een waterkraan van drie takken met in het midden de jerrycan Boomstronken als stoel Ik noem hem weleens macgyver
Yv*nn schreef: Kijk das nou echt back to nature, en nog minimalistisch ook helemaal trendy!!!
Of was minimalistisch al weer uit nou ja kan ons het schelen t`ìs in igg wel helemaal back to.....
{ Dacht ff dat @Jaap z`n doos had in ingeleverd voor dit buitenhuis?}
Jaap is stikjaloers
Ja, mijn kartonnen doos is natgeregend
Hebben jullie dit in de tuin pepie, of is het op vakantie. Wel een mooi stukje huisvlijt
Het is de hut van mijn man Die vind dat soort dingen prachtig,loopt ook in schotland,en wil het pieterspad met de jongste gaan lopen.Op een camping ben ik de enigste zonder electra en met een waterkraan van drie takken met in het midden de jerrycan Boomstronken als stoel Ik noem hem weleens macgyver
Jullie kamperen net als ons
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen. Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.