Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
geschikt voor flyball - lopen?
Moderator: moderatorteam
- venijntje13
- Vaste gebruiker
geschikt voor flyball - lopen?
hallo
ik zou graag met mijn hond flyball gaan doen en heb al heel wat afgelezen op internet maar nu heb ik toch een vraagje waar ik het antwoord nog niet echt op gevonden heb
ze is zot van balletjes, sociaal en goed onder appel
ze apporteert het ook maar dat doet ze totaal niet zoals de meeste dat doen, de meeste honden spurten of op zen minst lopen er naar toe terwijl zij er gewoon naar huppelt, ze heeft een soort van zwerfstapje, een soort van sierlijk vrolijk huppelen,
ik heb ze dus nog nooit echt zien lopen, ze huppelt altijd,
terwijl dit bij flyball toch wel een probleem is denk ik of niet? hoe kan ik haar leren lopen?
ik zou graag met mijn hond flyball gaan doen en heb al heel wat afgelezen op internet maar nu heb ik toch een vraagje waar ik het antwoord nog niet echt op gevonden heb
ze is zot van balletjes, sociaal en goed onder appel
ze apporteert het ook maar dat doet ze totaal niet zoals de meeste dat doen, de meeste honden spurten of op zen minst lopen er naar toe terwijl zij er gewoon naar huppelt, ze heeft een soort van zwerfstapje, een soort van sierlijk vrolijk huppelen,
ik heb ze dus nog nooit echt zien lopen, ze huppelt altijd,
terwijl dit bij flyball toch wel een probleem is denk ik of niet? hoe kan ik haar leren lopen?

- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- Moya
- Vaste gebruiker
Als je niet van plan bent om wedstrijden te gaan doen, maar vooral leuk samen bezig wilt zijn moet je het gewoon doen. Dan zie je vanzelf of jullie het wat vinden.
Ik ga in september behendigheid doen met Moya. Ik weet nu al dat ze de kattenloop en de wip niet durft, slaan we die toch over!! Er blijven genoeg leuke dingen over hoor!!

Ik ga in september behendigheid doen met Moya. Ik weet nu al dat ze de kattenloop en de wip niet durft, slaan we die toch over!! Er blijven genoeg leuke dingen over hoor!!

look at me and my best friend

- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
- Aantal honden: 1
ja inderdaad ik doe ook flyball met mijn hond en ben nu al zo lang bezig maar toch blijft Zazoe het leuk vinden om als hij eenmaal de bal heeft wel 4 hindernissen terug te lopen maar dan nog een keer op en neer en nog een keer dus wedstrijden... Nee dank je maar we zijn altijd wel leuk bezig 

Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
- clausipaus
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zooitje kruisingen
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Gewoon op cursus gaan en dan zie je vanzelf wel verder. Misschien wordt ze wel zo fanatiek op de bal dat ze ineens heel snel gaan rennen en vergeet te huppelen.
En anders ga je toch geen wedstrijden doen en doe je het voor de lol toch.
Baloe doet het ook altijd rustig aan hoor, die kan een hele show gaan houden voor de flybalbak voordat ze de bal eruit haalt.

En anders ga je toch geen wedstrijden doen en doe je het voor de lol toch.
Baloe doet het ook altijd rustig aan hoor, die kan een hele show gaan houden voor de flybalbak voordat ze de bal eruit haalt.

Penotti & Sombra!

En niet meer onder ons, maar ook zeker niet vergeten: Floeboe & Keizer

En niet meer onder ons, maar ook zeker niet vergeten: Floeboe & Keizer
- venijntje13
- Vaste gebruiker