Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Puppen/volwassenhondenparty Roggenbot 23/6 EN/OF 14/7
Moderator: moderatorteam
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
- Sucha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond
ik quote het bericht van Jessica:
Roggebotweg Dronten
en dan met de aanwijzingen hieronder kan het niet missen
wil je perse een postcode invoeren kun je ook die van het kabouterrestaurant nemen Roggebotweg 21 8251 PS Dronten (wel de aanwijzingen blijven volgen want we zitten niet bij het restaurant haha)
Roggebotweg Dronten
wil je perse een postcode invoeren kun je ook die van het kabouterrestaurant nemen Roggebotweg 21 8251 PS Dronten (wel de aanwijzingen blijven volgen want we zitten niet bij het restaurant haha)
Hutsje schreef:Route:
Afslag kampen, dronten, lelystad,
Einde afrit rijd je richting Dronten.
Je rijd dan een heel stuk rechtdoor, dan kom je over de sluis op een rotonde, ook dan ga je rechtdoor.
Na de rotonde neem je de 2e afslag rechts. (de 1e is naar een restaurant achtig iets)
Die weg rijd je dus helemaal uit totdat je op een T- splitsing komt, daar ga je rechtsaf. Dan kom je over een bruggetje heen en daar heb je dus een parkeerplaatsje, en aan het einde van de weg heb je een grotere parkeerplaats. ... op het eerste parkeerplaatsje spreken we af!
Ik ben te bereiken op 06-21562878.
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Bedankt!Bianca_Storm schreef:ik quote het bericht van Jessica:
Roggebotweg Dronten
Je rijd dan een heel stuk rechtdoor, dan kom je over de sluis op een rotonde, ook dan ga je rechtdoor.
Na de rotonde neem je de 2e afslag rechts. (de 1e is naar een restaurant achtig iets)
Die weg rijd je dus helemaal uit totdat je op een T- splitsing komt, daar ga je rechtsaf. Dan kom je over een bruggetje heen en daar heb je dus een parkeerplaatsje, en aan het einde van de weg heb je een grotere parkeerplaats. ... op het eerste parkeerplaatsje spreken we af!
Die quote van Jessica had ik al naar ze gestuurd maar ze wilden graag een adres. Ik geef het door!
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Als ik bij Routenet 'Roggebotweg' intyp (dat is dus het adres) dan krijg ik de postcode 8251.sirene schreef:Bedankt!Bianca_Storm schreef:ik quote het bericht van Jessica:
Roggebotweg Dronten
Die quote van Jessica had ik al naar ze gestuurd maar ze wilden graag een adres. Ik geef het door!
Geen letters erachter helaas, maar misschien is dit voldoende?

- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1