Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Deze opmerking slaat op een weggehaald bericht en de opmerking boven deze ook
Goed dat je het meldt want ik was hevig op zoek naar een verband met voorgaande berichten
Ik snap hier niets van
De modjes hadden alle berichten over de gezondheid van Tagor naar een topic in Medisch verplaatst, Branka was daar niet zo blij mee, dus is alles weer weggehaald. Snappie? Ik kan jou niet laten huilen natuurlijk
Hutsje schreef:
Deze opmerking slaat op een weggehaald bericht en de opmerking boven deze ook
Goed dat je het meldt want ik was hevig op zoek naar een verband met voorgaande berichten
Ik snap hier niets van
De modjes hadden alle berichten over de gezondheid van Tagor naar een topic in Medisch verplaatst, Branka was daar niet zo blij mee, dus is alles weer weggehaald. Snappie? Ik kan jou niet laten huilen natuurlijk
Ik had het inmiddels al per pb van Branka gehoord
Lief dat je me niet kunt laten huilen. Stel je voor, dan zou dit een huiltopic worden :N:
Ik ga gek doen. Ik kom ook. Maxiem, zullen wij ons privé-wandelingetje dan verzetten naar zaterdag? (lopen wij gewoon een extra blokje om, mogen de luie puppenkinderen blijven poedelen in het water )
Marion. schreef:Ik ga gek doen. Ik kom ook. Maxiem, zullen wij ons privé-wandelingetje dan verzetten naar zaterdag? (lopen wij gewoon een extra blokje om, mogen de luie puppenkinderen blijven poedelen in het water )
Max komt niet mee. Alhoewel ik sinds gisteren zeker weet dat ze dus echt helemaal niks doet, worden er dan wel een overdaad aan opvoedkundige snauwen uitgedeeld denk ik.
Marion. schreef:Ik ga gek doen. Ik kom ook. Maxiem, zullen wij ons privé-wandelingetje dan verzetten naar zaterdag? (lopen wij gewoon een extra blokje om, mogen de luie puppenkinderen blijven poedelen in het water )
Max komt niet mee. Alhoewel ik sinds gisteren zeker weet dat ze dus echt helemaal niks doet, worden er dan wel een overdaad aan opvoedkundige snauwen uitgedeeld denk ik.
Gezellig
A good dog never dies...
Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Angeniet schreef:Onder dwang van Marco-met-het-hekje kom ik me ook melden
Of de monsters meegaan, weet ik nog niet.
Jaaaaaa, echt wel! Anders zeg ik jou ook geen goeiedag
Volgens mij stuur ik mijn moeder zaterdag maar met jullie mee op de wandeling. Het kan nog niet, maar die kijkt er echt naar uit dat Finn een jaartje ouder is en dus langer kan en mag wandelen.
De combinatie van Goldens en een langere wandeling is dus wel voor haar weggelegd
Ariane, Cor en teckels
Fréderique en Vinou
Gerdien en Joy?
Caroline, Pieter en Puchu
Bianca en Storm
Nina en Dirk
Branka en Finn?
Assie met Tip?
Karin en Jamey?
Hilje?
Esther met Iarik en Benthor
Yuniah met Suus?