Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Leuk! Wij hebben ook eens zo'n giga groep over zien komen toen we in de achterhoek zaten. Heel indrukwekkend.
Maar inderdaad, hoe vonden de dieren het?
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici. In memoriam Yentie en Toby
Hoe reageerden de honden en paarden? Af en toe landt een balon, die te laag over soestdijk vaart, in 1 van de weilanden waar ook mijn paard staat. Die paarden hebben dan hun schrik van hun leven
Wel mooie foto's!
Pootjes van Ella en Joost (Josie) Dag lieve Maatje 06-01-2008 - 15-12-2014
Cleo schreef:Hoe reageerden de honden en paarden? Af en toe landt een balon, die te laag over soestdijk vaart, in 1 van de weilanden waar ook mijn paard staat. Die paarden hebben dan hun schrik van hun leven
Wel mooie foto's!
Er wordt hier nauwelijks gereageerd, je ziet op de laatste foto Bliss (DE zenuwpees) heel relaxed ernaar kijken )
Cleo schreef:Hoe reageerden de honden en paarden? Af en toe landt een balon, die te laag over soestdijk vaart, in 1 van de weilanden waar ook mijn paard staat. Die paarden hebben dan hun schrik van hun leven
Wel mooie foto's!
Er wordt hier nauwelijks gereageerd, je ziet op de laatste foto Bliss (DE zenuwpees) heel relaxed ernaar kijken )
Viel mij idd al op Bij ons gaat dan de kudde neurotisch heen en weer rennen; ze steken elkaar aan.
Pootjes van Ella en Joost (Josie) Dag lieve Maatje 06-01-2008 - 15-12-2014
prachtig luchtbalonnen!
kan mij ook nog weleens een keer herinneren op vakantie, dat zo'n luchtbalon per ongeluk in een weiland met koeien terecht kwam. Die koeien helemaal onder de stress en probeerden het weialnd uit te komen met alle gevolgen van dien; koeien in prikkeldraad en sloten e.d.
gek gezicht is dat als er ineens zo'n ploeg voorbij komt
vorig jaar kwam er zomaar uit de bergen een Warsteiner toer voorbij..
een stuk of 50
er waren er veel die in de problemen kwamen en door de koude inval van de avond in de bergen naar beneden kwamen
Dat was wel een gaaf gezich
Er moesten allemaal 4wieldrive auto's aan te pas komen om die balonnen op te halen.
Wel leuk, maar Yvar zou helemaal gek worden van angst als die dingen zo in mn achtertuin landden.
Vorige jaar kwam er 1 zo laag over het huis heen, Yvar was ineen klap gelijk bang.
Nu kijkt hij elke avond in de lucht of er geen ballonnen zijn.
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra