Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
De laatste foto vind ik heel erg mooi Suzanne.
Dat dreigende donker in de lucht, maar het zonnetje dat nog op de boom en het gras schijnt........, prachtig! Dat is bij de andere foto's ook wel zo, maar deze is verder ingezoomd en dat geeft iets extra's .
Groetjes van Monique, Donna en Sandy († in liefdevolle herinnering Megan en Jenny)
MoniqueDM schreef:De laatste foto vind ik heel erg mooi Suzanne.
Dat dreigende donker in de lucht, maar het zonnetje dat nog op de boom en het gras schijnt........, prachtig! Dat is bij de andere foto's ook wel zo, maar deze is verder ingezoomd en dat geeft iets extra's .
Deze is juist minder ver ingezoomd.
Ik vind hem ook de mooiste, door het effect van de zon op de blaadjes van de boom en het gras, en dan die enorm donkere wolken erachter.
MoniqueDM schreef:De laatste foto vind ik heel erg mooi Suzanne.
Deze is juist minder ver ingezoomd.
Huh......., je hebt de boom toch dichterbij gehaald, dus dan is ie toch verder ingezoomd.
Naja, maakt niet uit. Het is een prachtige foto.
Dat zoomen houden we maar op een Babelonische spraakverwarring .
Groetjes van Monique, Donna en Sandy († in liefdevolle herinnering Megan en Jenny)
MoniqueDM schreef:
Huh......., je hebt de boom toch dichterbij gehaald, dus dan is ie toch verder ingezoomd.
Naja, maakt niet uit. Het is een prachtige foto.
Dat zoomen houden we maar op een Babelonische spraakverwarring .
Ik liep die richting uit, en de foto met de boom erop is later gemaakt dan die anderen, met minder zoom. Iets anders kan ik er niet van maken hoor.