Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

mijn andere trots en hobby

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

shanty

mijn andere trots en hobby

Ongelezen bericht door shanty »

naast de honden deed ik vroeger ook aan paardrijden helaas mocht dit niet langer wegens een val samen met het paard achter over waarbij ik mijn rug brak . Dus nu heb ik een andere hobby konijntjes

hier een van mijn grootste trots Flamingo de blauwe vlaamse reus van nu 3,5 maans oud waarom ben ik zo trots op hem omdat hier in de omgeving deze kleur nog niet echt bekend is vandaar .
hier is hij 6 week
Afbeelding
hier 2,5 maand
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Luïsa
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Luïsa »

Oooh wij hebben ook een Vlaam gehad, een wildkleur,
wat is jouw Vlaam prachtig zeg!
Ik vind Belgische Hazen trouwens ook prachtig ( weer heel anders qua bouw), daar hadden we een rode van bij de Vlaam.
gerda__b
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres of te wel de prutschuivers...:)
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door gerda__b »

Leuk konijn... :ok:

Khad er als kind zijnde ook een hele mooie een git zwarte...tot ik op een dag thuis kwam een Guus (konijn dus) was pleitte....was volgens de buurman ziek...hij heeft mun moeder toen hele rare nare dingen verteld :evil: en die heeft haar dus echt wijs gemaakt dat Guus beter uit zun lijden verlost kon worden, wat de buurman uiteraard wel ff wou doen :devil: stomme muts heeft Guus toen mee gegeven en de "behulpzame" buurman :evil:

Later hoorde ik dus van ons buurmeisje dat ze MIJN Guus opge(vr)eten hadden :N:

Kheb tot op de dag van vandaag geen woord weer tegen de buurman gesproken :mrgreen: wat was ik boos op die man en nu ik er weer aan denk krijg ik nog Moordneigingen :devil:

Gerda
Afbeelding

Those who know don't speak....and those who speak don't know ;)

06-06-2003 - 29-04-2015 Branca..... :cry:
06-01-2007 - 24-02-2016 Cayuse..... :cry:
09-08-2005 - 01-03-2016 Brandy :cry:
05-07-2005 - 04-07-2017 Sita :cry:
26-03-2008 - 06-08-2018 Centho :cry:
shanty

ohw das niet zo heel leuk inderdaad ik zou ook woest zijn inderdaad hier hebben ze een keer al mijn hokken open gezet met gevolg alle konijnen weg ik heb er 3 weer gevonden de rest is tot vandaag de dag nog spoorloss

liefs
Carmen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Carmen »

Leuk zeg, wij hebben 7 konijnen waaronder een gele en een albino Vlaam. Maar een blauwe is ook prachtig hoor :ok:
geertje1978
Zeer actief

Ongelezen bericht door geertje1978 »

Ik had een blauwe franse hangoor, helaas te vroeg overleden :jank: Maar blauw is een geweldige kleur en bestmoeilijk te fokken, heb ik weleens gehoord :roll:
Afbeelding
Lieve Jack,het gaat je goed *29-01-09* En opa Sjonnie *17-06-2011*
shanty

ja klopt ze zijn er veel mee bezig waardoor net als bij honden de dieren een beetje teveel worden doorgefokt . ik krijg ook nog een voedster ik ga er ook mee fokken over een jaar ofzo ze zijn namelijk getaoeerd en aan gesloten bij een rasverenign dus wel verantwoord
Leanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Akita
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Leanne »

Idd een hele mooie kleur zeg! :ok:

En een domme vraag mss :mrgreen: maar waarom worden konijnen nog getatoeerd....kunnen deze niet gechipt worden?
Afbeelding
shanty

ja dat kan wel hoor maar ze lopen daarin erg achter zo kunnen de keurmeesters op sc\hows direct zien of hij raszuiver is want is hij dat niet kan hij ook geen tatoe krijgen zeg maar anders heb je strax allemaal door elkaar lopen
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”