Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Essy schreef:
Nu ben ik wel benieuwd als beide ouders tijger zijn en een pup dubbel merle/tijger wordt. Is die dan lichter gekleurd (licht grijstijger) of kan die net als bij doggen wit/wit met grijstijger (zoals Gijs) worden?
En kunnen dubbel tijgers ook doof zijn/andere afwijkingen hebben?
Dan krijg je een teckeltje zoals Jagger en nog een andere teckel hier op het forum. En ik ga mee met Nanna dat het niet gefokt moet worden,
Nanna, ik ben even sprakeloos. Wat een prachtnest! Mooie tekeningen, mooie pups. Fijn dat het nu allemaal goed gaat.
Gefeliciteerd met vier prachtige grote dikke gezonde pups
Jammer van de keizersnee, nu maar hopen dat die gulzige pups Simones herstel niet in de weg staan.... Gelukkig was ze topfit, aan de foto's van de afgelopen dagen te zien
Knap van je trouwens dat je die twee slappe bleke pups tot leven hebt weten te wekken
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Essy schreef:
Nu ben ik wel benieuwd als beide ouders tijger zijn en een pup dubbel merle/tijger wordt. Is die dan lichter gekleurd (licht grijstijger) of kan die net als bij doggen wit/wit met grijstijger (zoals Gijs) worden?
Dan krijg je een teckeltje zoals Jagger en nog een andere teckel hier op het forum. En ik ga mee met Nanna dat het niet gefokt moet worden,
Nanna, ik ben even sprakeloos. Wat een prachtnest! Mooie tekeningen, mooie pups. Fijn dat het nu allemaal goed gaat.
en tabbert is ook zo'n combinatie
en die is dus niet goed in zijn ogen en oren
maar gefeliciteerd met je pupsels
waar is de beschuit met muisjes
echt schattige pups
en allemaal getijgerd
dat had ik niet gedacht
echt mooi
Essy schreef:
en tabbert is ook zo'n combinatie
en die is dus niet goed in zijn ogen en oren
Jagger is idd ook (per ongeluk) uit zo'n combinatie geboren.
Gelukkig is hij helemaal gezond en er mankeert niets aan zijn ogen of oren, als je de bananen die er af en toe inzitten niet meetelt .
Hij is nu ruim 17 maanden en kerngezond
Heel erg gefeliciteerd met het viertal. Het zijn mooie tijgertjes geworden En wat zijn ze toch al groot in verhouding met mams. Geef Simone maar een dikke knuffel.
Groetjes van Tamara en een pootje van Cody In liefdevolle herinnering: Bayko *06-01-2002 +08-09-2012 Cyntha *20-04-2003 +02-05-2017
Alsnog van harte gefeliciteerd met de werkelijk PRACHTIGE pups, tijger is echt erg mooi!!
Jammer dat het met de keizersnede moest gaan, maar gelukkig is alles goed gegaan.
Kijk nu al uit naar hoe deze heren en dametje zullen gaan groeien