Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Na het mooie zonnige begin met een zonnetje over de waddenzee begon het te betrekken, donkere en onheilspellende wolken met punten richting zee en daaruit kwam onder andere dit;
Het uitzicht vanaf mijn werkplek dus
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Voor zover ik weet niets geraakt want het is echt midden op het wad, er varen bootjes omheen maar wat je in het midden ziet is dat wat je altijd rond zo'n windhoos ziet vliegen over land vaak troep, nu alleen water
Veel windhozen gezien maar deze sloeg alles.. echt prachtig.. ik vind de zeehondjes die ik met regelmaat zie al leuk maar dit is wel even heel apart..
Marion ik heb voor Pieter nog wel een heel scala aan fotos van vanmiddag hoor ook van de andere windhoos die ervoor was
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Blijft fascinerend... wel een beetje angstaanjagend zo dicht in de buurt.
Heb ooit een tornado mee gemaakt op St Maarten {Antillen} dat vergeet ik dus nooit meer :N:
Toen ik klein was 5 a 6 jaar stond ik samen met m`n vader ergens op de afsluitdijk en zagen ook een waterhoos.
Ik vond het een beetje eng, maar m`n vader zei dat ik niet bang hoefde te zijn, ze gooide alleen maar het zwembad leeg daar boven in de hemel.
T`heeft even geduurd tot ik wist dat m`n pa niet helemaal gelijk had...
Ja, zo vind ik het wel heel mooi
Maar een paar jaar geleden hebben we er een meegemaakt toen we voeren op het Ijsselmeer met een zeilboot :N: :N:
We waren er niet eens zo dichtbij, maar wat een geweld; dat waren benauwde ogenblikken
We zagen hem ook ontstaan; konden onze ogen niet geloven
Achteraf natuurlijk een geweldige ervaring, maar op dat moment...
MoniqueDM schreef:Echt machtig mooi om te zien.
Heb jij altijd je camera bij de hand op je werkplek ?
Eh ja, er ligt hier altijd een digi (van de baas )
jenny* schreef:was je niet benauwd?
Waarvoor? nee joh was alleen maar mooi om te zien
="ien"]wij konden altijd genieten als er omweer was aan de vaste wal.dan kwam dat het wad niet over en zaten wij aan de dijk te genieten.
het wad is gewoon mooi!!!
Ja ik heb een waanzinnig uitzicht vanaf mijn werkplek idd, het wad is zo veranderlijk, zo zie je alleen maar zee en dan valt het droog zie je (als je gelukt hebt) zeehondjes op de drooggevallen stukken liggen zonnen enz, en dan de buien die idd boven het wad blijven hangen dat is echt heel mooi