Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Rossi schreef:Ik heb de pagina's diagonaal doorgespit. Dat blijkt wel weer, helemaal overheen gelezen.
Dan ga ik kijken of het mij ook lukt om te komen.
Tuurlijk gaat het je lukken om te komen!
Rossi al veulstelang niet gezien
Is zeker lang geleden.
Ik heb veel zin, dus ik ga proberen om te komen.
Assie schreef:Of maar gewoon even afspreken geen enkele hond wat te eten te geven, tenzij de eigenaar zo ongeveer naast je staat en zegt dat het mag
Vind ik een strak plan
Overigens, ik neem een thermoskan heet water mee en theezakjes, oploskoffie, suiker en melk.
Is er al iemand die koekjes meeneemd? Anders wil mijn moeder die wel meenemen.
Assie schreef:Of maar gewoon even afspreken geen enkele hond wat te eten te geven, tenzij de eigenaar zo ongeveer naast je staat en zegt dat het mag
Allemaal leuk en aardig, maar zo werkt het natuurlijk niet in de praktijk. Ik voer bijvoorbeeld mijn eigen honden nogal veel, als ze bij me zijn of komen. De ervaring leert dat ze op dit soort gelegenheden nooit alleen komen . Dus als ik dan toch aan het uitdelen ben en er staat een vreemd snoetje tussen met de uitdrukking voer mij dan is het wel erg sneu als die dan niets krijgt terwijl hij er zo netjes voor gaat zitten en zijn maatjes wel wat krijgen. Als de baas toevallig in de buurt is vraag ik het wel maar ik ga niet het hele terrein over schreeuwen. Ik roep dus geen vreemde honden om te voeren. Ik wil best onthouden dat de nakers en een poedel en een bouvier niets mogen maar ik vrees dat het daar wel ophoudt . En ik ga niet mijn honden niet voeren omdat anderen niets mogen hebben . Om het makkelijk te houden, mijn honden mogen alles wat je maar kwijt wilt, een beetje variatie is goed voor ze .
Hutsje schreef:Om het makkelijk te houden, mijn honden mogen alles wat je maar kwijt wilt, een beetje variatie is goed voor ze .
Hier hetzelfde, al is het de vraag of ze iets van je aannemen. Sowieso zijn ze toch alleen maar in mijn buurt, want ik heb nu eenmaal de goeiste
ik proef een uitdaging.
overigens ben ik het ook met jessica eens.
ik neem maar gewoon geen snoepjes mee, want ik kan een ander braaf snuitje toch niet weerstaan als ik mijn honden met een snoepje sta te belonen.
Hutsje schreef:Om het makkelijk te houden, mijn honden mogen alles wat je maar kwijt wilt, een beetje variatie is goed voor ze .
Hier hetzelfde, al is het de vraag of ze iets van je aannemen. Sowieso zijn ze toch alleen maar in mijn buurt, want ik heb nu eenmaal de goeiste
ik proef een uitdaging.
ik neem maar gewoon geen snoepjes mee, want ik kan een ander braaf snuitje toch niet weerstaan als ik mijn honden met een snoepje sta te belonen.
Hondensnoepjes vind ik nog niet zo'n ramp.
Maar meer de rest van het picknick spulletje
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
ik proef een uitdaging.
Ik voer andere honden alleen hondensnoepjes waar ook nog eens geen geur,- kleur,- en houdbaarheidstoffen inziiten, het is een natuurlijke brok. Mijn eigen honden krijgen als het zo uit komt wel andere dingen maar dat zou ik bij vreemde honden nooit doen. Maar jij wilde toch dat ze helemaal niet gevoerd wordt? Nou raak ik door de war heen hoor!
Marion. schreef:
ik proef een uitdaging.
Ik voer andere honden alleen hondensnoepjes waar ook nog eens geen geur,- kleur,- en houdbaarheidstoffen inziiten, het is een natuurlijke brok. Mijn eigen honden krijgen als het zo uit komt wel andere dingen maar dat zou ik bij vreemde honden nooit doen. Maar jij wilde toch dat ze helemaal niet gevoerd wordt? Nou raak ik door de war heen hoor!
Bij voorkeur niet nee, maar ik kan me voorstellen dat het niet meer bij te houden is voor velen.
Ik dacht ik maak het wat eenvoudiger maar het lijkt alleen maar moeilijker te worden zo
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
ik proef een uitdaging.
Hier precies zo, hoor. Hondensnoepjes mag hij best hebben (weet niet of hij het aanneemt, maar das een tweede), maar ik wil niet dat hij mensen-eten krijgt.
Om het makkelijk te houden, mijn honden mogen alles wat je maar kwijt wilt, een beetje variatie is goed voor ze .
Mijn hond mag je ook alles voeren wat je wilt, behalve dan chocola e.d. ook al vindt meneer dat erg lekker .
Ik kan alleen écht niet onthouden wat welke hond nu wel mag Vandaar mijn zinnetje in die quote.
Maar zo te lezen mogen blijkbaar tóch alle honden wel koekjes hebben, als het maar geen menseneten is. Nog makkelijker.
Als je zegt dat er 40 biljoen sterren in het heelal staan, word je meteen geloofd, maar als je zegt dat de deurpost nog nat is van de verf moeten ze meteen voelen.
Om het makkelijk te houden, mijn honden mogen alles wat je maar kwijt wilt, een beetje variatie is goed voor ze .
Mijn hond mag je ook alles voeren wat je wilt, behalve dan chocola e.d. ook al vindt meneer dat erg lekker .
Ik kan alleen écht niet onthouden wat welke hond nu wel mag Vandaar mijn zinnetje in die quote.
Maar zo te lezen mogen blijkbaar tóch alle honden wel koekjes hebben, als het maar geen menseneten is. Nog makkelijker.
Haahaha, straks staan er 3 blz over wat en wie je wel mag voeren en wie niet.
Nou mijn honden mogen dus niks van een ander.
Geen hondensnoepjes en geen mensensnoepjes. Maar de mijne kun je makkelijk herkennen hè ? (op Iza na dan)
Als het met Baco beter gaat kom ik, dus ik hoop dat maar, ik neem niks mee hoor want het is nog niet zeker, zn bekkie moet goed zijn wil hij lekker kunnen spelen, desnoods kom ik een uurtje en Baco mag alles eten.
Geen hondensnoepjes en geen mensensnoepjes. Maar de mijne kun je makkelijk herkennen hè ? (op Iza na dan)
En Iza en Puchu zullen voor de meesten best op elkaar lijken, dus staat Puchu daar met z'n zielige oogjes 'ikke ook, ikke ook' en krijgt niets drama
A good dog never dies...
Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Hutsje schreef:
En Iza en Puchu zullen voor de meesten best op elkaar lijken, dus staat Puchu daar met z'n zielige oogjes 'ikke ook, ikke ook' en krijgt niets drama
Nou, wij komen ook hoor...Bas, Martine en de honden Timo en Wieke (pup). Ik weet alleen echt niet meer wat ik nog mee kan nemen.....hebben jullie nog suggesties?