Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Roggenbot 14 juli 13.00 uur 2e parkeerplaats

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Eukalipta schreef:
Marion. schreef:
Eukalipta schreef:Maar ik heb ook stiekem onder het kroelen met Miepie lekker Saar gekroeld.....

Ze had op een gegeven moment wel zoiets van "He? waar komt dat nou vandaan? ". :mrgreen:
Haha, echt waar? Andersom was het trouwens denk ik, want Saar is degene van de megalebbers. Miep is de bleue witte :wink:
Solly, ja andersom.... Ik ben ook veeeeeeeel beter in gewoon nix zeggen en kroelen uitdelen...... :smile:
Haha, kan het schelen. Maar jouw omschrijving is zoooooooo vreselijk beeldig, dat ik wist dat het andersom moest zijn :mrgreen:
Assie
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Assie »

Marion. schreef:
Assie schreef:Mijn schouders zijn wel gigantisch verbrand, zo maar even de aftersun opzoeken :jank:
Ik heb trouwens ook een verklaring voor je bloedvlek, omdat ik er later ook één had. Die steekvliegen waren de boosdoener :wink:
Ah dat verklaart. Ik vroeg me inderdaad al af waar dat vandaan kwam, want het was nog best veel.
Niks van gemerkt (gelukkig) dat ik gestoken ben.
Als je zegt dat er 40 biljoen sterren in het heelal staan, word je meteen geloofd, maar als je zegt dat de deurpost nog nat is van de verf moeten ze meteen voelen.
Marion.

Hutsje schreef:Ben net klaar met het portioneren en invriezen van mijn vlees, ga nu maaien :mrgreen:
Kun je niet eerst foto's doen, en dan pas maaien? Of gewoon morgen maaien :pffff:
(mijn voorstoel was maar een heel klein beetje doordrenkt met kippenbloed, kon het er met een sponsje heel goed uit poetsen :mrgreen: )
Marion.

Assie schreef:Ah dat verklaart. Ik vroeg me inderdaad al af waar dat vandaan kwam, want het was nog best veel.
Niks van gemerkt (gelukkig) dat ik gestoken ben.
Vijf minuten later had ik (daar aan het water) zo'n zelfde grote vlek. Ik had de steekvlieg wel kapot gemept :mrgreen:
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

ben al een tijdje thuis, want voor mij was het maar een klein stukje rijden. (waar je nog best lang over doet als alle bruggen die je tegenkomt open staan :boos: )

Ik vond het erg gezellig, al had ik met sommige mensen wel wat langer willen praten. Doordat er zoveel honden waren was ik wat afgeleid en toch wel veel aan het speuren naar waar die van mij uithingen. Maar het was wel een lekker middagje uit, helemaal voor de hondjes!

hebben jullie trouwens nog 'last' gehad van dat witte paard dat langs kwam? Ik kwam hem tegen op de terugweg en toen ze ongeveer bij jullie veld kwam hoorde ik aardig wat herrie. :N:
Branka
moderator
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Branka »

Ben ondertussen ook weer thuis. Na eerst nog een tijdje met Sonja te hebben staan praten via mijn paard naar huis gereden. Stond bij paard in de negeerstand :jank:
Ook hier weinig foto's. Wel een gezellige middag waarbij op te merken viel dat Kiefer inderdaad graag wil dat er een Koningspoedel komt en dat nakers gek zijn op Duitse boterkoek :smile:
Afbeelding
Frederique
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Frederique »

Eukalipta schreef:
Frederique schreef:
Rossi schreef:
Frederique schreef:Zooo, de vlaai is gekocht, mijn spullen gepakt.
Nog even tanken en dan begin ik maar vast te rijden.
Kan ik op mijn gemakje doen.

Tot zo!
Hoe lang is het rijden voor jou?
Leuk, ik ga de boefjes zien. :cheer:
Het was voor mij 2 uur en 10 minuten rijden.
De volgende keer (als Devlin Vinou hopelijk wat leuker vindt) gaat Devlin ook mee :ok:

Het was echt ontzettend leuk. Vinou heeft genoten en de hele terugweg liggen slapen :wink:
Het keutelkonijn is heel wat wijzer geworden vandaag :mrgreen:
Gaia was helemaal weg van vinoutje.... En volgens mij was dat wederzijds.... :mrgreen:

Je hebt idd heerlijke vlaaien meegenomen Frederique.. dank je wel...
:wink:
Gaia viel inderdaad erg in de smaak bij Vinou :mrgreen:
Ik heb een (paar) leuke foto('s) van ze gemaakt geloof ik.
Het plaatsen wordt morgen want ik ben kaput wie Hund :wink:

En even voor de goede orde:
Astrid had ook vlaai bij zich :ok:
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie :I:
Marion.

miekmiek schreef:ben al een tijdje thuis, want voor mij was het maar een klein stukje rijden. (waar je nog best lang over doet als alle bruggen die je tegenkomt open staan :boos: )
Ik had nog aan jou willen vragen hoe die andere uitweg naar de grote weg liep :boos: :boos: :boos:
Nou ja, heb de klinkerweg dus maar weer genomen. En ook ik had de brug 10 minuten dicht. Kelere-boten. Die hebben de hele dag de tijd toch :19:
(gelukkig is Annelies op vakantie :mrgreen: )
Marion.

miekmiek schreef:Ik vond het erg gezellig, al had ik met sommige mensen wel wat langer willen praten. Doordat er zoveel honden waren was ik wat afgeleid en toch wel veel aan het speuren naar waar die van mij uithingen. Maar het was wel een lekker middagje uit, helemaal voor de hondjes!
Oja. En ook jou herkende ik het eerst aan je auto :mrgreen: :smile: :smile:
Mir@n
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco, Galgo.
Contacteer:

Ongelezen bericht door Mir@n »

Frederique schreef: Ik heb een (paar) leuke foto('s) van ze gemaakt geloof ik.
Het plaatsen wordt morgen want ik ben kaput wie Hund :wink:

En even voor de goede orde:
Astrid had ook vlaai bij zich :ok:
Ja die vlaai van Astrid zag er ook heerlijk uit en de muffins van Carolien...

Maarre kom op met die foto's... 'k ben stiknieuwsgierig.... :smile:
Mir, Gaia & Bella
Afbeelding

"Leven is veranderen. Veranderen is loslaten. Loslaten is vrij zijn."
....De doorsnee hond is een fijner mens, dan de doorsnee mens.
miekmiek

Marion. schreef:
miekmiek schreef:ben al een tijdje thuis, want voor mij was het maar een klein stukje rijden. (waar je nog best lang over doet als alle bruggen die je tegenkomt open staan :boos: )
Ik had nog aan jou willen vragen hoe die andere uitweg naar de grote weg liep :boos: :boos: :boos:
Nou ja, heb de klinkerweg dus maar weer genomen. En ook ik had de brug 10 minuten dicht. Kelere-boten. Die hebben de hele dag de tijd toch :19:
(gelukkig is Annelies op vakantie :mrgreen: )
had je i.p.v. linksaf het klinkerweggetje rechtdoor en dan weer rechtsaf gemoeten. maarja...daar heb je nu weinig aan natuurlijk. Ik heb de heenweg tien minuten staan wachten voor die rotboten, en de terugweg dus twee bruggen die achter elkaar open gingen. Stinkdingen. Maak het dan zo dat die mast omlaag kan ofzo. :boos:
miekmiek

Marion. schreef: Oja. En ook jou herkende ik het eerst aan je auto :mrgreen: :smile: :smile:
mijn mooie groene kikkerautootje. :mrgreen: Heb hier en daar nog stiekum kunnen kroelen met je honden. :cheer:
Demi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door Demi »

Marion. schreef:
miekmiek schreef:Ik vond het erg gezellig, al had ik met sommige mensen wel wat langer willen praten. Doordat er zoveel honden waren was ik wat afgeleid en toch wel veel aan het speuren naar waar die van mij uithingen. Maar het was wel een lekker middagje uit, helemaal voor de hondjes!
Oja. En ook jou herkende ik het eerst aan je auto :mrgreen: :smile: :smile:
Weet jij van iedereen in wat voor auto ze rijden :mrgreen: Ben blij dat je onze vuilnisbak niet gezien hebt dan :N:
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
Marion.

miekmiek schreef:had je i.p.v. linksaf het klinkerweggetje rechtdoor en dan weer rechtsaf gemoeten. maarja...daar heb je nu weinig aan natuurlijk. Ik heb de heenweg tien minuten staan wachten voor die rotboten, en de terugweg dus twee bruggen die achter elkaar open gingen. Stinkdingen. Maak het dan zo dat die mast omlaag kan ofzo. :boos:
Oké, daar waar ik zie dat de weg doodlopend is?

Snap de lol van die plezierboten ook niet. Een lullig mastje van 10 cm in doorsnee wat niet onder de brug door kan, en daar dan maar de weg voor afzetten?
(oooohhhh, kon er "vroeger" toen we naar Rijswijk naar het werk moesten, zoooooooo boos om worden :mrgreen: )
miekmiek

Marion. schreef: Oké, daar waar ik zie dat de weg doodlopend is?
dat lijkt inderdaad zo, maar dat geld alleen voor het weggetje naar die boerderij. Je kunt voor dat bord ook naar rechts, en dan kom je uiteindelijk op de dijk. Dan kun je naar believe rechts of links gaan, ligt er net aan of je over kampen of dronten rijdt.
Marion. schreef: Snap de lol van die plezierboten ook niet. Een lullig mastje van 10 cm in doorsnee wat niet onder de brug door kan, en daar dan maar de weg voor afzetten?
(oooohhhh, kon er "vroeger" toen we naar Rijswijk naar het werk moesten, zoooooooo boos om worden :mrgreen: )
vooral in het weekeind is het hier gekkenhuis met die boten. allemaal tegelijk het water op. het lijkt me werkelijk waar geen ruk aan. maar goed, ieder z'n eigen ding. (annelies is wel echt weg he? :mrgreen: )
Marion.

miekmiek schreef:dat lijkt inderdaad zo, maar dat geld alleen voor het weggetje naar die boerderij. Je kunt voor dat bord ook naar rechts, en dan kom je uiteindelijk op de dijk. Dan kun je naar believe rechts of links gaan, ligt er net aan of je over kampen of dronten rijdt.
Ga ik de volgende keer proberen. Die lange klinkerweg vinden de meisjes niets :pffff:
miekmiek schreef:vooral in het weekeind is het hier gekkenhuis met die boten. allemaal tegelijk het water op. het lijkt me werkelijk waar geen ruk aan. maar goed, ieder z'n eigen ding. (annelies is wel echt weg he? :mrgreen: )
Annelies is weg. En volgens mij hebben die een boot die onder bruggen door kan :mrgreen:
Dat getuttel op zo'n klapstoeltje op een boot met een megamast die alleen maar op zijn motor vaart. Het zal je vakantie zijn zeg :mrgreen:
Maxiem
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maxiem »

Marion. schreef: Annelies is weg. En volgens mij hebben die een boot die onder bruggen door kan :mrgreen:
Dat getuttel op zo'n klapstoeltje op een boot met een megamast die alleen maar op zijn motor vaart. Het zal je vakantie zijn zeg :mrgreen:
He, dat is leuk hoor! :boos: En wij gebruikten altijd onze zeilen.
Overigens zal de boot van Annelies vast niet onder de brug door passen, van wat ik van de foto's heb gezien.
Max, 1-12-1999 - 29-10-2010. Je wordt gemist.
Ari@ne

Ongelezen bericht door Ari@ne »

Assie schreef:Zo ik ben ook eindelijk thuis. Wel na een lange stop bij de Mac en nog eentje op een parkeerplaats.
Tippie had het zo druk gehad met politie-agent spelen, dat hij helemaal vergeten was te poepen en plassen :roll:

En nu ligt ie voor pampus, ik denk niet dat ik hem kan porren voor een rondje vanavond. :slaap:

Ik vond het ook erg leuk. Grappig hoe honden er op de foto totaal anders uitzien, dan in het echt.
Baco en Iarik waren beiden reusachtig! En Jagger en Mick vond ik juist erg klein in het echie. :19:

Mijn schouders zijn wel gigantisch verbrand, zo maar even de aftersun opzoeken :jank:
Wat had je dan verwacht :denken:
Twee giant-teckels :roll: :smile:
EstherK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door EstherK »

Ik vond het een zeer geslaagde middag. Benthor en Iarik hadden het duidelijk naar hun zin. Iarik heeft voor het eerst gezwommen :cheer:
Ze liggen nu heerlijk te slapen :slaap:

Ik heb mijn meloenen vergeten mee te nemen :N:
Ari@ne

Eukalipta schreef:
Hutsje schreef:
Teckelgek schreef:
kitty2 schreef:
oh mijn god :N: :N:
Ja, dat was echt lachen :smile:
Nou :roll: :boos:
Voor ons wel Jes, voor ons wel...:smile: :smile:
:smile2: :smile2:
Marion.

EstherK schreef:Ik heb mijn meloenen vergeten mee te nemen :N:
Ik dacht al, ik mis iets :mrgreen:
Heel leuk om je te zien Esther, al vond Benthor Saar geen ruk aan. Ik neem aan dat jullie je morgen nu ongans vreten aan de meloen :19:
Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Tamara. »

Dankzij Marion hebben wij het gelukkig kunnen vinden :cheer:

We wilden al omkeren omdat we dachten dat het aan het begin van de weg lag. Totdat we 2 Goldens in een auto zagen zitten, dus hop, wij er achteraan :cheer:
miekmiek

EstherK schreef:
Ik heb mijn meloenen vergeten mee te nemen :N:
Die heeft sonja van de nakerts gered. (tsss...die bloterikken vreten ook alles he?! :pffff: :mrgreen: )
Ari@ne

Marion. schreef:
Ik was dan ook als eerste weg.
En waarom was dat eigenlijk :S:
Marion.

Tamara en Bowie schreef:Dankzij Marion hebben wij het gelukkig kunnen vinden :cheer:

We wilden al omkeren omdat we dachten dat het aan het begin van de weg lag. Totdat we 2 Goldens in een auto zagen zitten, dus hop, wij er achteraan :cheer:
Haha, ik vond het zo grappig. Ben ook over het bruggetje zachter gaan rijden (ik had nog niet in de gaten dat jullie het waren, dacht wel dat jullie aan het zoeken waren).

Leuk jullie te zien Tamara. En Bowie is prachtig :ok:
Marion.

Teckelgek schreef:
Marion. schreef:
Ik was dan ook als eerste weg.
En waarom was dat eigenlijk :S:
Zag je Saar niet superverveeld kijken? En Miep, die met al dat kef-geweld om zich heen niet wist waar ze het moest zoeken?
Ik had het al gezegd, zo'n picknick is niets voor mijn meiden. Die willen sjouwen. Maar goed, ze moesten even. Omdat Joske een kadootje kreeg, en ze de komende weken toch graag wat te eten willen :wink:
MoniqueDM
Zeer actief

Ongelezen bericht door MoniqueDM »

Marion. schreef: Ik had het al gezegd, zo'n picknick is niets voor mijn meiden. Die willen sjouwen.
Zou dat in het ras zitten? Die gleufjes van mij zouden er ook geen ruk aanvinden :N: :mrgreen: .
Groetjes van Monique, Donna en Sandy († in liefdevolle herinnering Megan en Jenny)
Afbeelding
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door sirene »

Wij (de nakers, Iza en ik) vonden het erg leuk!
Heb het super naar mijn zin gehad, heb lang niet iedereen gesproken maar vind het wel leuk om iedereen te zien.
Het vlees moet ik straks nog helemaal gaan invriezen. Pfff, helemaal geen zin meer in. Alles zit onder de drap van de pens (zak was lek) maar het was de moeite waard vandaag. Hoop niet dat er hondjes bedolven zijn onder het naakte geweld. Volgens mij heb ik dat wel goed in de gaten gehouden.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Kit »

MoniqueDM schreef:
Marion. schreef: Ik had het al gezegd, zo'n picknick is niets voor mijn meiden. Die willen sjouwen.
Zou dat in het ras zitten? Die gleufjes van mij zouden er ook geen ruk aanvinden :N: :mrgreen: .

die van mij vind dat gekloot en gespeel fantastisch, maar das ook een jongen :idea: :mrgreen:
MoniqueDM
Zeer actief

Ongelezen bericht door MoniqueDM »

kitty2 schreef:
MoniqueDM schreef:

die van mij vind dat gekloot en gespeel fantastisch, maar das ook een jongen :idea: :mrgreen:
Dat scheelt al de helft :smile: .
Groetjes van Monique, Donna en Sandy († in liefdevolle herinnering Megan en Jenny)
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”