Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wie er niet bij staat, moet maar even een pbtje sturen, dat vind ik overzichtelijker .................En drinken kunnen we toch gewoon delen met zijn alle Allemaal wat lappen, en als jij het dan wil halen prima
Pepie schreef:Wie er niet bij staat, moet maar even een pbtje sturen, dat vind ik overzichtelijker .................En drinken kunnen we toch gewoon delen met zijn alle Allemaal wat lappen, en als jij het dan wil halen prima
ik scheur wel naar de lidl hoor
maar wat drinkt iedereen
koffie, thee, fris, bier, wijn zoiets?
Ik wil ook wel graag komen en neem Dora dan mee en mellemans, en als er visliefhebbers zijn kan ik wel wat van vis meenemen.
Dora is een duitse herder die alle honden gewoon negeert en Mellemans is een kleine podencoteckel
Punt met Lilo is dat ze prima kan met kleine honden en pups en blonde / lichte honden, maar vreemde herders en rottweilers en zwarte labradors....
Dan binden we haar met Buffy samen aan een paal.
Ik wil wel pennen meenemen met paprika-vlees-ui en drink gewoon water en thee, eventueel één blikje bier (i.v.m. rijden).
Addy schreef:Ik wil ook wel graag komen en neem Dora dan mee en mellemans, en als er visliefhebbers zijn kan ik wel wat van vis meenemen.
Dora is een duitse herder die alle honden gewoon negeert en Mellemans is een kleine podencoteckel
gezellig
er zullen vast mensen zijn die vis lusten
Nou ik drink koffie en verder gewoon water, en dat voorgaren in de magnetronnen word nog moeilijker, ik zal mijn zus eens vragen waar die de sparribs haalt die BBQ nogal eens
omafia schreef:Nou ik drink koffie en verder gewoon water, en dat voorgaren in de magnetronnen word nog moeilijker, ik zal mijn zus eens vragen waar die de sparribs haalt die BBQ nogal eens
volgens mij kan je ze ook al gemarineerd enzo krijgen en voorgegaard maar dat weet ik niet zeker
omafia schreef:Nou ik drink koffie en verder gewoon water, en dat voorgaren in de magnetronnen word nog moeilijker, ik zal mijn zus eens vragen waar die de sparribs haalt die BBQ nogal eens
volgens mij kan je ze ook al gemarineerd enzo krijgen en voorgegaard maar dat weet ik niet zeker
Volgens mij dus ook, ik weet het niet zeker ik koop ze nooit.
ik dacht rond 14.00 uur bij mij of zo dan kunnen we wandelen zolang als we willen en daarna de bbq.
ik sta dan eerst bij mij voor op het veld, om de honden kennis te laten maken. Het is natuurlijk bo's huis. er zijn al eerder honden binnen geweest. maar niet zoveel tegelijk. dus voor de zekerheid buiten kennis maken.
Addy schreef:Ik wil ook wel graag komen en neem Dora dan mee en mellemans, en als er visliefhebbers zijn kan ik wel wat van vis meenemen.
gezellig
Ja ik
Overigens neem ik Dora alleen maar mee als niemand honden heeft die bang zijn voor duitse herders, als dat wel het geval is laat het dan even weten
gezellig
Ja ik
Overigens neem ik Dora alleen maar mee als niemand honden heeft die bang zijn voor duitse herders, als dat wel het geval is laat het dan even weten
Ja, Lilo mot ze niet.
Maar als Dora ook gewoon een beetje doet alsof haar neus bloedt en Lilo niet in stukkies bijt gaat het waarschijnlijk wel goed. Ik ga het zo doen dat ik niet als eerste aankom, zodat Lilo als 'vreemde' in een fors roedel komt. Dat werkt beter dan dat ze eerst gaat lopen lellebellen met Bo en dan vervolgens elke vreemde enge hond weg wil jagen omdat ze denkt dat ze sterk staat.
Dora heeft niets met honden buiten, ze negeert ze struktureel, heerlijke herder op dat gebied, andere honden vallen niet binnen haar leefwereld.
Het is gewoon zo'n domme herder die zich alleen maar met haar balletje en mij bezig houdt
Ik had ook nog even zitten denken om Destiny mee te nemen maar ik sta niet in voor haar kleptomanische neigingen, vrees dat we dan nog weinig te eten hebben
Addy schreef:Dora heeft niets met honden buiten, ze negeert ze struktureel, heerlijke herder op dat gebied, andere honden vallen niet binnen haar leefwereld.
Het is gewoon zo'n domme herder die zich alleen maar met haar balletje en mij bezig houdt
Ik had ook nog even zitten denken om Destiny mee te nemen maar ik sta niet in voor haar kleptomanische neigingen, vrees dat we dan nog weinig te eten hebben
Ik denk dat de combi Destiny-Jack geen verstandige is. Ze zullen elkaar bepaald wel leuk vinden, maar van wat ik zo gelezen heb zouden die twee elkaar compleet meetrekken in kwaaie zaken. En dan hebben we inderdaad niks meer te vreten.
Addy schreef:Dora heeft niets met honden buiten, ze negeert ze struktureel, heerlijke herder op dat gebied, andere honden vallen niet binnen haar leefwereld.
Ik denk dat de combi Destiny-Jack geen verstandige is. Ze zullen elkaar bepaald wel leuk vinden, maar van wat ik zo gelezen heb zouden die twee elkaar compleet meetrekken in kwaaie zaken. En dan hebben we inderdaad niks meer te vreten.
had ik nog niet aan gedacht aan die combi, nee succes voor beiden is dan verzekerd