Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
De paarden mensen onder ons weten meteen wat ik er mee bedoel. Voor de anderen even een linkje en wat foto's van Frío die dat vanavond deed toen ik hem kwam begroeten na puppy-picknick bij het Roggebotzand.
Foto's zijn helaas niet super en ja... ik heb een schimmel en ja... hij is vies :N:
Ik ken dat soort gekke bekken
Was er idd een schatje in de buurt Branka?
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
In de wei ernaast staan de merries met veulens en er staat 1 dame bij de 3 ruinen in de wei.
Maar volgens mij is dit ook een hoek waar ze meestal mesten. Ander luchtje kan het gemaaide gras zijn dat de buurman aan het ophalen was.
Ik vind het altijd een leuk gezicht.
Romanov doet het ook vaak, en die heb ik het als trucje geleerd op commando.
Hij vindt dat prachtig om te doen en als hij denkt dat ik een snoepje in mijn zak heb doet hij het heel vaak ook gewoon spontaan!
Ik heb Frío geleerd om een 'kusje' te geven voor een snoepje. Dit omdat hij nogal drammerig werd bij het clickeren en als hij in de poetsplaats stond. Dan stond ie constant te schrapen en stampen.
Helaas heeft ie nu hij op het land staat een vrij ruwe lip :N: Maar beloning roept herhaling bij hem op en dan meestal nog wat overdrevener :N: :N: :N:
Romanov doet allerlei verschillende dingen voor een snoepje, van flemen tot buigen tot een kus geven tot zijn poetsdoos optillen, zijn halster afdoen (o nee, dat doet hij gewoon uit zichzelf de boef!), achterwaarts gaan, wending om de voorhand en noem maar op. Hij vind grondwerk echt het einde dus dat doen we best vaak.
Ik doe het te weing. Verder heeft Frío ook vreselijk de neiging om zelf het initiatief te nemen als hij denkt te weten wat ik van hem ga vragen. Werkt niet echt handig. Ook onder het zadel moet ik daarmee oppassen.