Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Gisteravond toen ik met de honden aan het wandelen langs, betrapte ik Eric met zijn andere grote liefde, zijn Triumph TR6 (ofte wel zijn oude rammelbakkie ).
Dat is echt zijn trots hoor, hij heeft onder de motorkap enorm veel opgeknapt en houdt hem heel erg goed bij. Helaas is het nog niet echt veel lekker weer geweest, zodat hij hem nog niet vaak "van stal" heeft kunnen halen dit jaar.
O wat leuk, ook altijd wat met Triumph { en fort mustang} gehad
Mijn aller eerste eigen auto-tje in 71tig was er 1 een donkerblauwe met spaakwielen, en die wielen waren het die de toto zo te gek maakte.
Nooit meer zo iets moois gehad.
Aimee schreef:Volgens mij komt die omgeving me bekend voor
O ja, waar denk jij dat het is dan?
Het lijkt op Nieuw-Vennep?
De huizen op de achtergrond staan inderdaad in Nieuw-Vennep. Het wandelgebied waar ik de foto's gemaakt heb is langs de 3-Merenweg en valt volgens mij officieel onder Beinsdorp.
Aimee schreef:Volgens mij komt die omgeving me bekend voor
O ja, waar denk jij dat het is dan?
Het lijkt op Nieuw-Vennep?
De huizen op de achtergrond staan inderdaad in Nieuw-Vennep. Het wandelgebied waar ik de foto's gemaakt heb is langs de 3-Merenweg en valt volgens mij officieel onder Beinsdorp.
Maar hoe weet jij dat zo goed?
Mijn stiefvader woont in Nieuw-Vennep, daar logeer ik ook voornamelijk deze vakantie, dan kan ik makkelijk met de fiets, naar Bilderdam, waar ik op dit moment werk Vandaar dus
linlin schreef:en dat tevreden glimhoofd komt vast doordat hij jou toevallig tegenkwam?
Nou, eerlijk gezegd had hij al aangekondigd dat hij langs zou komen rijden, en om me te helpen herinneren dat ik hem ook op de foto moest zetten hoorde ik hem van verre al aan komen (toeteren).
linlin schreef:en dat tevreden glimhoofd komt vast doordat hij jou toevallig tegenkwam?
Nou, eerlijk gezegd had hij al aangekondigd dat hij langs zou komen rijden, en om me te helpen herinneren dat ik hem ook op de foto moest zetten hoorde ik hem van verre al aan komen (toeteren).
haha! boys will be boys. laat maar. niet over nadenken.
Oh gaaf een TR-6!! En natuurlijk kijkt je echtgenoot blij in zo'n auto!!
Wij hebben jaren een donkerblauwe TR-6 gehad..en hebben nu een Daimler staan, waarop wij wachten tot hij belastingvrij wordt!! Rijden al af en toe een stukje om hem in conditie te houden; hondjes mogen dan mee achterin...... op het witte leer.... :N: :N:
Heeft Eric ook last van het "Komt uit UK dus het gaat stuk-syndroom??" ( de auto dan dus he...).
Patrol schreef:
Heeft Eric ook last van het "Komt uit UK dus het gaat stuk-syndroom??" ( de auto dan dus he...).
Nee, tot nu toe eigenlijk nauwelijks (ik klopt het even af hoor!).
Zijn TR is technisch erg goed en hij doet er zelf ook best veel aan om hem zo te houden. In de 6 jaar dat hij hem nu heeft hebben we maar 2x de wegenwacht nodig gehad, verder start hij eigenlijk altijd en loopt hij gewoon goed.
Eric haalt heel veel onderdelen van eBay, voor de TR is eigenlijk alles nog wel te krijgen, en hij heeft al menig onderdeel vervangen door aankopen op eBay. En ook weer andere onderdelen verkocht (meestal via Marktplaats). Daar zit nog best wel wat handel in.