Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Vera haar sporten / en Vrijetijds bestedingen

Zoals : Schapen drijven, Canicross , Treibball , Combisport , Waterwerk etc

Moderator: moderatorteam

FrisianOutlawftVera
Actief
Mijn ras(sen): Duitse x Mechelse Herder ( Mei 2005 )
Hollandse x Mechelse Herder ( Dec 2013 )
Aantal honden: 2

Vera haar sporten / en Vrijetijds bestedingen

Ongelezen bericht door FrisianOutlawftVera »

Zoals in de intro al genoemd .
Vera heeft een gedeeltelijke KPV cursus gehad . is uit de opleiding geraakt door dat haar baasje plotseling overleed .

ik heb zitten denken wat handig zou zijn , KPV afmaken of iets anders . ben naar een aantal trainingen van KPV honden geweest om te kijken hoe dat gaat en heb daar uit besloten dat ik dat voorlopig nniet met haar wil gaan doen .

Dus toen kwam ik bij een hondnenclub die speuren en IPO deden . en daar ben ik sinds kort dan mee begonnen . 1 ochten in de week speuren onder begeleiding , en een nmiddag IPO onder begeleiding ( van innstructeur )

en 1 uurtje op maanndag avond G&G voor gevorderden .
voor Vera zodat ze de commando's weer kent . en voor mij om te weten wat ze heeft geleerd en hoe de commando's eigenlijk worden gegeven ..

ja naja ken der niks aan doen . M'nm eerste hond en gelijk 1 met gebruiks aanwijzing . afgezien daar van gaat het geweldig .
Vera luisterd prima naar mij en nwil heel graag voor me werken , met me spelen en natuurlijk overal mee naar toe willen .
thuis is ze dan ook nooit meer dan 2 - 4 meter van me af .
ik neem haar eigenlijk ook altijd met me mee als dat mogelijk is . ze komt overal en ziet van alles . van een arkt tot een kermis tot winkels en restaurants . van op visite bij mijn ouders tot familie tot binnen kort mischien eens mijn werk. van wandelingetjes tot auto ritjes .. en nee fietsen doen we niet aan. mag ik helaas niet meer . Medisch verbod er op . dus helaas .... geen fiets .

mischien een over aciteve Forummer die hier in de buurt zit die dat wel eens wil proberen .. kijken of Vera het Fenomeen fiets snapt . :P niet dat het veel uit maakt . ik heb er een permanent verbod op. dus het zal altijd lopen of met de auto zijn.
Frisian Outlaw ft Vera
Frisian Outlaw ft Fardau
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Alle andere sporten”