Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zondag 29 juli
Kasteel Groeneveld, Baarn
12.00 uur
Wandelaars:
Marye met Caja
Grethe met Tess
Githa met Tobi
Saskia met Wolf
Denice met Nina
Jeanette met Bo
Dirk met Noelle en Sonja
Brigitte met Alano en ?
Linda met Bram
Misschien:
Anne met Buffy
Susanne met Moya
Yvette met Sita
Route:
Op de A1 afrit 10 nemen. Richting Baarn/Soest rijden. Na de Esso pompstations rechtsaf slaan op de rotonde. Je rijdt de parkeerplaats op.
TomTom route:
Groeneveld 2, 3744 ML Baarn. Direct na de Esso pompstations rechtsaf op de rotonde naar de parkeerplaats van het kasteel (staat ook aangegeven op de bewegwijzering). De TomTom stuurt mij bij die rotonde rechtdoor, maar dat is dus niet juist.
In principe komen wij graag
Ik kom alleen de avond ervoor terug uit Zuid-Frankrijk en misschien moet ik daarna een beetje bijslapen :N:
Maar zet ons er maar bij Linda
Helaas kunnen we niet mee. Zou er wel veel zin in hebben.
Maar we hebben dan net een weekendje weg geboekt in Drenthe, Odoorn.
Gaan we wandelen in Sleenerzand (18 km) en boswachterij Odoorn (20 km) en een dag fietsen van Odoorn naar Borger (43 km).
Voor wie wel kunnen heel veel plezier en tot de volgende keer.
Ik vertrek vanmiddag naar Frankrijk, maar normaal gesproken gaan we gewoon mee zondag. Als ik zaterdagavond terug ben kijk ik nog wel even naar het topic.
Lijkt mij ook heel leuk, vond het de vorige keer heel gezellig. Laat het alleen even van het weer afhangen. Mijn dochter wil wel mee met een vriendinnetje, maar dan om op het gras bij het terras te spelen (en dat is toch prettiger als het weer een beetje meewerkt).
Aangzien er ook mensen meelopen die bij de Roggebotpicknick aanwezig waren kunnen die het virus meeneemen.
Als ik de enige ben die op de picknick was en nu ook meegaat, ga jij dan maar, dan haak ik wel af. Ik woon dichtbij genoeg om regelmatig bij forumwandelingen aanwezig te zijn en jij niet.
Aangzien er ook mensen meelopen die bij de Roggebotpicknick aanwezig waren kunnen die het virus meeneemen.
Als ik de enige ben die op de picknick was en nu ook meegaat, ga jij dan maar, dan haak ik wel af. Ik woon dichtbij genoeg om regelmatig bij forumwandelingen aanwezig te zijn en jij niet.
Dat is heel lief maar je bent niet de enige, ik geloof dat Linda er ook was en het is een beetje haar wandeling
En Ariane (Teckelgek) wilde ook mee en Mick was geloof ik ook al ziek.
Dat is heel lief maar je bent niet de enige, ik geloof dat Linda er ook was en het is een beetje haar wandeling
Linda is niet geweest.
En als iemand een zieke hond heeft dan lijkt het me niet verstandig om te komen.
Mochten mensen dat wel doen, dan kom ik niet want ik wil dat risico met Caja niet lopen.
Linda is niet geweest.
En als iemand een zieke hond heeft dan lijkt het me niet verstandig om te komen.
Mochten mensen dat wel doen, dan kom ik niet want ik wil dat risico met Caja niet lopen.
Misschien is de hond dan niet ziek of ziek geweest maar kan wel het virus meedragen