Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hercujess schreef:Kan er op de eerste pagina ook een update gemaakt worden wie er komen, wie er misschien komen?
Waarom?
Lijkt me wel leuk om te weten wie er mee gaat en eventueel met vermelding van vervoer, of er nog iemand mee kan rijden. Een soort overzicht/update van deze topic, anders moet je eerst alle pagina's weer doorspitten.
hercujess schreef:Kan er op de eerste pagina ook een update gemaakt worden wie er komen, wie er misschien komen?
Waarom?
Lijkt me wel leuk om te weten wie er mee gaat en eventueel met vermelding van vervoer, of er nog iemand mee kan rijden. Een soort overzicht/update van deze topic, anders moet je eerst alle pagina's weer doorspitten.
Kijk even dan in het eerste bericht Het staat er al even
Waarom?
kitty2 schreef:zou leuk zijn, de nakert invasie is al geweest, misschien dan een podenco invasie hihihihih ( als Marianne mee wil )
jawel ik zal ff kieken of we dan kunnen
maar ik weet dan niet of ik alleen kom of met zn 2, en dan gaan er zoizo 6 pups mee :N: dus enig hulp van de anderen betreft in de gaten houden etc zou wel fijn zijn.
EstherK schreef:
Gezien het aantal Zwarte russische terriers in Nederland zijn de drie russen die komen ook een invasie
hoeveel zwarte Russen zijn er in NL?
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Podenji schreef:
hoeveel zwarte Russen zijn er in NL?
Volgens mij zo'n 200
naar mijn beste weten:
basenjis zijn er 150-200 en podenco ibicenco ( geregistreerden )17 waarvan 11 pups waarvan er 7 naar het buitenland gaan dus dan blijven er 10 over in NL
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Ik ga proberen ook te komen.. maar als het nou net ff anderhalve maand later was geweest.. had er ook een bgv pupje mee gekunt.. hahahha...
Als ik kom, neem ik Mowan zowiezo mee, en waarschijnlijk ook Elmo of Thijs.
De rest van de monsters blijft thuis.
Sorbonne was vorige keer niet zo geslaagd, aangezien die aangelijnd moest blijven, en zonder lopen is dat nogal frusti voor hem
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.