jidde schreef:Carmen, fijn ook dat een labrador eigenaar zegt dat ze nogal een plaat voor hun kop hebben. Ik dacht dat ik de enige was die het zag
Owja, labrador reuen zijn nogal patsers is mij opgevallen. Ik ken weinig labradorreuen die met andere reuen kan zonder te knokken. Ook met teven is het vaak erg veel rijden. De meeste labradorreuen zijn nogal euhhh geil op teven.
althans, dit is mijn ervaring

Janus was tot een jaar prima in omgang met andere reuen, maar dit veranderde ook vrij snel.
Was het in het begin alleen maar ouwehoeren en spelen met andere honden, begon hij nou toch wel te domineren tegenover andere reuen.
Met teven is er niets aan de hand, maar met (intacte)m reuen moet ik hem toch wel in de gaten houden.
Hij heeft nog nooit echt geknokt maar dondert bijv. de reu van mijn broer wel op de grond als die te opdringerig doet naar janus's idee.
Met kleine hondjes hoef ik hem al helemaal niet te laten spelen, in het begin gaat hij er plat voor op de grond liggen maar als de uk enthousiast word lanceert janus 'm in zijn enthousiasme zo door de lucht.
Zelfde is met bezoek dat hier in huis komt, bekenden bespringt hij en laat hij de eerste 10 - 15 minuten niet met rust.
Daarna begint hij als een gek rondjes te rennen in huis en neemt dan de tuin ook even mee.
Vreemde mensen en kinderen is hij dan wel weer erg rustig mee, snuffelt hij een keer en gaat op zijn kussen liggen