Ja ach ik vind de rest van het beestje ook niet echt charmant uitzienChub schreef:Het ging om de staart he
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
de 5 lelijkste (minst mooie..) hondenrassen
Moderator: moderatorteam
-
Lemuria
- Amaranthas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shih Tzu
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
hehe toevallig.. de bovenste foto is een zusje van mijn teefjeAuraatje schreef:Puur en alleen op uiterlijk gekeken wordt ik absoluut niet warm van de volgende rassen:
Een Shih Tzu
http://www.hondenrassen.info/hondenras.php?rasid=195
.....
zonde hoor dat mensen langharig niet mooi vinden, ze hoeven er helemaal geen hinder van te ondervinden.
Maargoed ieder zijn smaak he, anders werg het zo saai
Ik vind eigenlijk niet 1 ras lelijk... nou.... alleen de pekingees, maar dat is meer door zn verschrikkelijke bouw... de rest, ach, iedere hond heeft zo zn eigen schoonheden.
Een Shih Tzu heb je niet als huisdier, je leeft ermee samen.

-
Ianthe
- Zeer actief
- Locatie: Steenbergen (N-B). Baasje van Xena, Scence en Attis
- Contacteer:
- S-je
- geregistreerd lid
- Contacteer:
- Asha
- Vaste gebruiker
- Jane_bull
- Vaste gebruiker
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
-
Jeanet Stehouwer
- Actief
- Contacteer:
Jeetje, ik heb heel erg goed moeten nadenken, en kwam tot de conclusie dat ik geeneen hondenras lelijk vind
elk ras heeft wel wat.
en ik ben weg van de ``lelijke rassen`` zoals ze zeggen, mooi van lelijkheid. (heb zelf een mopsje, en een franse bull)
waar ik zelf nooit mee zou lopen zijn de zeer gewilde rassen:
labradors, golden retrievers, herders etc.
Groetjes Jeanet.
elk ras heeft wel wat.
en ik ben weg van de ``lelijke rassen`` zoals ze zeggen, mooi van lelijkheid. (heb zelf een mopsje, en een franse bull)
waar ik zelf nooit mee zou lopen zijn de zeer gewilde rassen:
labradors, golden retrievers, herders etc.
Groetjes Jeanet.
Dogo Canario Kennel Devito
- pixel-pets
- geregistreerd lid
- Contacteer:
-
C@rmen
Op 1 staat bij mij toch echt de (meeste)labrador :N:
(puur omdat veel labradors een hangbuik hebben met korte poten eronder en een rug wat je kan gebruiken als bijzettafel)
op 2 de chihuahua
op 3 de yorkshire terrier
op 4 de malthezer
op 5 de nakerds die net niet helemaal naakt zijn
(helemaal naakt vind ik ze wel erg mooi!)
(puur omdat veel labradors een hangbuik hebben met korte poten eronder en een rug wat je kan gebruiken als bijzettafel)
op 2 de chihuahua
op 3 de yorkshire terrier
op 4 de malthezer
op 5 de nakerds die net niet helemaal naakt zijn
(helemaal naakt vind ik ze wel erg mooi!)
- Djazz
- Actief
uhm...lastig, hoor zo'n vraag..
maar goed doe een poging...
naakthonden
alle honden met platgeslagen neus en de meeste dogachtigen ben ik ook geen fan van...
york shires (eet die poes ook vis?)
honden met kleine krulletjes en...
kleine terriersoorten...
De laatste keuze zegt al iets over de moeilijkheid van de vraag voor mij, hebben zelf Roy (westy) wat nu niet direct mijn eerste keus zou zijn, maar het is echt een schat van een beest, ik vindt hem op dit moment het er het leukst uitzien, als hij bijna weer naar de trimmer moet, vlak na het trimmen vind ik het een "mietje"
wat ik er mee wil zeggen is dat ik uiteindelijk iedere hond leuk kan vinden, maar ook de meest mooie honden niet leuk hoef te vinden, het gaat bij mij terdege om de klik, is die klik er vanaf het begin af aan niet dan maakt het ras hond voor mij ook niet zoveel uit...
maar goed doe een poging...
naakthonden
alle honden met platgeslagen neus en de meeste dogachtigen ben ik ook geen fan van...
york shires (eet die poes ook vis?)
honden met kleine krulletjes en...
kleine terriersoorten...
De laatste keuze zegt al iets over de moeilijkheid van de vraag voor mij, hebben zelf Roy (westy) wat nu niet direct mijn eerste keus zou zijn, maar het is echt een schat van een beest, ik vindt hem op dit moment het er het leukst uitzien, als hij bijna weer naar de trimmer moet, vlak na het trimmen vind ik het een "mietje"
wat ik er mee wil zeggen is dat ik uiteindelijk iedere hond leuk kan vinden, maar ook de meest mooie honden niet leuk hoef te vinden, het gaat bij mij terdege om de klik, is die klik er vanaf het begin af aan niet dan maakt het ras hond voor mij ook niet zoveel uit...
wees niet bang om langzaam vooruit te gaan...
grtz Nicolet
grtz Nicolet
- ladybird
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
- Contacteer:
-
Chub
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- ladybird
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
- Contacteer:
- Takkie_Teckel
- Zeer actief
- linda1985
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh springer spaniel en Jack russell Terrier.
-
GuardianAngel
- Zeer actief
- Locatie: Westerlee. Baasje van: Cheyenne, River, Lakota en sterretje Joey
- Contacteer:
-
Piepmiep
-
Babs73
mmm effe denken
1.Die honden die op bob marley lijken :N: Geen idee hoe ze heten maar hebben van dat gore rasta haar
2.Teckels in alle soorten en maten
3.Windhonden of whippets of greyhounds hoe het ook heten mag
4.Mechelse herder (eigenlijk alle herders heb ik niks mee)
5.Huskys en dat andere soort poolhonden (Die ogen hebben iets koud over zich :N: )
1.Die honden die op bob marley lijken :N: Geen idee hoe ze heten maar hebben van dat gore rasta haar
2.Teckels in alle soorten en maten
3.Windhonden of whippets of greyhounds hoe het ook heten mag
4.Mechelse herder (eigenlijk alle herders heb ik niks mee)
5.Huskys en dat andere soort poolhonden (Die ogen hebben iets koud over zich :N: )
- Pinkki
- Actief
- Contacteer:
-
Dobervrouw
Wat ik me dan afvraag, of het over de gecoupeerde of over de ongecoupeerde Dobermann gaat. Of vinden jullie ze beiden even lelijk?
Wat is er nou lelijk aan Nando... begrijp ik nou eeecht nie hoor.. Hij haalde nog wel een VB (veelbelovend) tijdens zijn eerste show op de Dobra

Laatst gewijzigd door Dobervrouw op 13 aug 2007 13:34, 2 keer totaal gewijzigd.
- linda1985
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh springer spaniel en Jack russell Terrier.
- yvette25
- Vaste gebruiker
-
Jelmer
- Vaste gebruiker
- yuki
- Zeer actief
Ik ben dol op krulstaarten! Van elk ras kan ik een exemplaar plaatsen met overgewicht en is dat lelijk.ladybird schreef:Prachtige mops hoor, en zeker de mooie krul in haar staartLemuria schreef:Bah wat is dat een propje zeg. Ze kijkt zelfs in-en-in smerig :N:Chub schreef:Jammer dat ze geen dubbele krul heeft
En wat is nou eigenlijk lelijk?? (bijna) elke hond heeft wel iets, en je kunt niet altijd zeggen HET KARAKTER spreekt me wel of niet aan. Een hond kan zeker afwijken van hoe men zegt dat zijn karakter is of moet zijn.
Op zich hou ik van forse rassen (maar niet alle, en niet dikke honden) en houd ik minder van magere rassen (maar als het moet kan ik tussen de slankerds ook nog een keuze maken)
Ik zeg maar zo: wat mooi is, verveelt,
wat lelijk is went...................
(dat ik mensen hooglijk verbaasd hier zie reageren als de hond van hun keuze een keer genoemd wordt hier, moet ik lachen. Dat is de kokervisie die je als baas hebt t.o.v. je eigen hondkeuze
Eventhough you're gone, we're still a team'.
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)
Esther
Esther
- yuki
- Zeer actief
Ik kan het me zeer zeker buitengewoon goed voorstellen dat mensen voor hun verdriet geen Shar-Pei willenNanna schreef:Ja, dat vind ik ook wel komisch.(dat ik mensen hooglijk verbaasd hier zie reageren als de hond van hun keuze een keer genoemd wordt hier, moet ik lachen. Dat is de kokervisie die je als baas hebt t.o.v. je eigen hondkeuze )
Ik voor mijzelf kan mij reuze goed voorstellen dat iemand niet dóód gevonden wil worden met een teckel (oftewel Canis Unox) of een Deerhound (groot lelijk slordig mager beest).
maar dat de sharpei nou overmatig veel gneoemd wordt bij de lelijkste honden en b.v. niet de bedlington verbaasd mij dan ook iets
Esther
Esther
-
Dobervrouw
Ik weet niet of jullie onder andere mij hiermee bedoelen, want ik plaatste ook een post. Maar dan hebben we een miscommunicatie, want het maakt me niet uit, ik vind het grappig dat smaken zo kunnen verschillen!Nanna schreef:(dat ik mensen hooglijk verbaasd hier zie reageren als de hond van hun keuze een keer genoemd wordt hier, moet ik lachen. Dat is de kokervisie die je als baas hebt t.o.v. je eigen hondkeuze )
Mijn post is dan zeker weten in verkeerde context gelezen: deze was sarcastisch bedoelt (lees maar eens goed
- yuki
- Zeer actief
vind je de Bedlington (het schaap/lammetje onder de wolvenNanna schreef:Nou, mij niet.maar dat de sharpei nou overmatig veel gneoemd wordt bij de lelijkste honden en b.v. niet de bedlington verbaasd mij dan ook ietsHet is natuurlijk toch, hoe je het ook draait of keert, een extreem ras om te zien en extremen spreken maar weinig mensen aan. De goegemeente gaat voor een labrador of hussel.
Esther
Esther
- yuki
- Zeer actief
Niet specifiek, heb in het hele topic meer verbaasde reacties voorbij zien komen. Mensen die een heel standaard soort hond hebben zijn ook vaak verbaasd hoe iemand dat nou niet leuk kan vinden............Dobervrouw schreef:Ik weet niet of jullie onder andere mij hiermee bedoelen, want ik plaatste ook een post. Maar dan hebben we een miscommunicatie, want het maakt me niet uit, ik vind het grappig dat smaken zo kunnen verschillen!Nanna schreef:(dat ik mensen hooglijk verbaasd hier zie reageren als de hond van hun keuze een keer genoemd wordt hier, moet ik lachen. Dat is de kokervisie die je als baas hebt t.o.v. je eigen hondkeuze )
Mijn post is dan zeker weten in verkeerde context gelezen: deze was sarcastisch bedoelt (lees maar eens goed), daarom zette ik er ook zo'n belachelijke foto van Nando bij, waar die oerlelijk op staat, was dus als bevestiging bedoelt
Ach en hebben we het stiekem niet allemaal een heel klein beetje
Esther
Esther

Groetjes Asha en Pieter