Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Konik paarden in de uiterwaarden

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Marco#

Konik paarden in de uiterwaarden

Ongelezen bericht door Marco# »

In de Ossenwaard bij Deventer staan wat wilde paarden. Ik op pad met nieuw lensje en statief. Je moet een eindje lopen om er te komen. Onderweg wat ganzen en eenden gezien, maar ik wilde de paarden of de Galloway runderen fotograferen. Toen we op een afstandje van zo'n 200 meter waren zag ik achter ons een enorme bui aan komen. Ik schatte in dat we direkt terug moesten om alles droog te houden. We zaten niet koud in de auto toen het heftig begon te plensen. Ik had geen jas en geen cameratas bij me. :hmmm:
De foto is dus heel vlug vanuit de hand gemaakt, volledig ingezoomd. Ik wilde niet met helemaal niks terugkomen. Ik ga zeker nog een keer als er geen buien worden voorspeld want ik vind deze paarden erg mooie foto "objecten".

Hier het hele plaatje (volledig ingezoomd en sterk verkleind voor het forum) Ik was dus nog veels te ver weg.
Afbeelding

Hier een uitsnede
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

Toch mooi hoor!
Afbeelding
Marco#

Ongelezen bericht door Marco# »

Het viel mij ook best mee als je weet hoe ik die foto heb gemaakt :mrgreen: . Maar het kan zoveel mooier als ik dichterbij kan komen en ze vanaf de andere kant kan fotograferen zodat die brug en die huizen er niet op staan. Ik vind die kleuren in hun vacht zo mooi. Ik ga daarom zeker nog eens terug. :wink:
Elly*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly* »

Bij goed weer gaat het je zeker lukken. Ik ben er vorig jaar geweest en kon ze redelijk benaderen. Heb zelf de afstand in acht genomen en ben niet dichterbij gegaan.
De bedoeling was afgelopen week er een keer met mijn dochter naar toe te gaan, maar helaas kwam het er niet van. Maar het zit nog steeds in de planning.
Het is een mooi gebied. Ook voor macrofoto's van allerlei insekten kun je er goed terecht.
Ik wacht vol spanning op de volgende foto's.
antoinette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door antoinette »

Gaaf hè! Ik was vorige week met een vriendin in de Blauwe kamer bij Wageningen/Rhenen en daar hoste zo'n hele kudde door het water heen. Machtig gezicht.
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Prachtig! :ok:
Eefje83
Zeer actief
Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Eefje83 »

bij ons lopen er een paar in wassenaar in de duinen,4merries en een hengst geloof ik,vorig jaar gekomen en nu 4veulens,erg vruchtbaar dus :ok:

er lopen ook van die koeien en die zijn ondertussen verdrievoudigd geloof ik,die hebben elk jaar vele kalfjes.

groetjes eefje
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”