Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

zondag 5 augustus wandelen ergens in zuid-limburg

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

kiki78
Zeer actief
Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel

zondag 5 augustus wandelen ergens in zuid-limburg

Ongelezen bericht door kiki78 »

Ik ben komende week een aantal dagen in zuid-limburg. Het lijkt me leuk om zondag met een groep(je) te gaan wandelen. Ik woon al 10 jaar niet meer in het zuiden en zoek dus een leuk losloopgebied. Wie heeft er zin om mee te gaan?
Afbeelding
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

Lijkt me erg leuk om mee te gaan! :cheer: Als je weet waar en hoe laat zal ik het even vragen (heb immers wel vervoer nodig, tenzij het hier in de buurt is).
Op de brunsumerheide is een losloopgebied. Bij ons in de omgeving (omgeving Maatsricht) kan je ok heel mooi wandelen, maar daar mogen ze officieel niet los.
Pascal
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pascal »

Ik ga dit topic in de gaten houden, eindelijk eens in zuid-limburg :wink:
De Brunssummerheide is echt prachtig, maar het losloopgebied is veel te klein om lang rond te lopen daar. Ik weet wel een mooie route daar, maar dan moeten ze dus een groot gedeelte vast...
Groetjes, Pascal

Afbeelding
kiki78
Zeer actief

De locatie maakt mij niet veel uit. Ik logeer in Beek of in Geulle. Ik heb sinds vandaag een noodopvang labrador reu waarvan ik nog niet veel weet behalve dat hij niet los kan omdat hij dan wegloopt. Als hij niet mee kan dan blijft hij bij mijn vader en kom ik alleen met Daan. De brumsummerhei vind ik erg leuk, kwam er vroeger regelmatig met mijn paard als mijn ouders met de beardie club daar gingen lopen.
Afbeelding
Pascal
Zeer actief
Contacteer:

Laat maar weten wat je van plan bent, misschien kom ik dan wel.
Groetjes, Pascal

Afbeelding
johan
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tervuerense herder

Ongelezen bericht door johan »

Vanaf morgen zijn wij ook weer een paar dagen in Heerlen, misschien kunnen we dan 's avonds of zo ook nog eens gaan wandelen?
Ik weet nog niet precies wanneer we weer naar huis gaan maar waarschijnlijk vrijdag of zaterdag.
Ik lees morgenvroeg hier nog wel of er al plannen gemaakt zijn, daarna heb ik geen pc meer.
Heb je mijn nummer nog Pascal? Ik lees/hoor het wel! :ok:
kiki78
Zeer actief

donderdagavond en vrijdag overdag zijn geen probleem voor mij. Vrijdagavond heb ik een bruiloft in Waalwijk.
Met de opvang hond en Daan gaat het niet echt lekker dus ik laat de opvang hond bij mijn vader en kom dan alleen met Daan wandelen.
Ik kan mijn nummer ook wel geven via pb om wat af te spreken.
Afbeelding
Pascal
Zeer actief
Contacteer:

Johan, ik heb nog een Johan in mijn gsm staan. Begint je nr met 06? :smile:
En kiki78: Als het droog is kun je me altijd vinden op de brunssummerhei 's avonds. Dus als je 's avonds zin hebt om te wandelen bel je me maar. Telnr is via pb te krijgen.

PS. Ik loop dan waarschijnlijk wel maar de 'kleine' ronde. Zeg maar het losloopgedeelte. Ligt eraan hoe goed Otto ter been is.
En anders kun je (kiki78) gewoon met Johan doorlopen het andere gedeelte in ofzo.

Ik hoor het wel.
Groetjes, Pascal

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”