Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
zo heb nu nachtdienst. ik heb nog 2 flessen cola light gehaald en heb 6 stokbroden en kruidenboter. ik heb een elektrische bbq en een gewone.
er is appelmoes, mayonais, ketchup, curry, pindasaus en last but not least mooi weer.
moet goed komen toch heb er heel veel zin in
JEANNETTEBO schreef:zo heb nu nachtdienst. ik heb nog 2 flessen cola light gehaald en heb 6 stokbroden en kruidenboter. ik heb een elektrische bbq en een gewone.
er is appelmoes, mayonais, ketchup, curry, pindasaus en last but not least mooi weer.
Het klinkt allemaal heeeel aantrekkelijk.
Waar ligt Spijkenisse
JEANNETTEBO schreef:zo heb nu nachtdienst. ik heb nog 2 flessen cola light gehaald en heb 6 stokbroden en kruidenboter. ik heb een elektrische bbq en een gewone.
Waar ligt Spijkenisse
Waar ligt Spijkenisse
Waar ligt Spijkenisse
onder rotterdam
Bedankt, dat wist ik niet
Dat is niet ver, en de bbq is vast overheerlijk
Heb het even voor je opgezocht en de afstand Soest- Rotterdam is 79 km. Best te doen toch
Teckelgek schreef:
Waar ligt Spijkenisse
onder rotterdam
Bedankt, dat wist ik niet
Heb het even voor je opgezocht en de afstand Soest- Rotterdam is 79 km. Best te doen toch
Lijkt me idd leuk; ik had dit hele topic gemist
Heb vandaag met Mirri gelopen en zij had het erover.
Maarre...... ik heb geloof ik niets in huis om mee te nemen
Lijkt me idd leuk; ik had dit hele topic gemist
Heb vandaag met Mirri gelopen en zij had het erover.
Maarre...... ik heb geloof ik niets in huis om mee te nemen
misschien kan je wat regelen met pepie als dietoch morgen nog naar de winkel gat en anders heb je misschien wat te drinken en anders een goed humeur
Ik heb een cake gebakken vandaag, en heb hondenkoekjes. Neem ook nog wel wat te drinken mee, en mn kind. Maar die is niet druk hoor, tis een zwijgzaam type, onze Saar
astrid schreef:Ik heb een cake gebakken vandaag, en heb hondenkoekjes. Neem ook nog wel wat te drinken mee, en mn kind. Maar die is niet druk hoor, tis een zwijgzaam type, onze Saar
Nou moe, ik zie dat ik vanochtend jullie allemaal veel plezier heb gewenst . Zal wel op de automatische piloot geweest zijn
Ik zal zo even met Cor overleggen (die ligt al bijna 2 uur op de bank te pitten ) en dan meld ik het.
Iets te drinken heb ik natuurlijk altijd in huis en ik kan ook even in een kast duiken om te kijken wat er nog meer geschikt is.
Pepie kan natuurlijk als ze wil nog wat voor mij kopen morgen en dan betaal ik haar later.
Begrijp ik het goed dat het verzamelen bij Jeanette is, daarna wordt er gewandeld en daarna dan de bbq?
astrid schreef:Ik heb een cake gebakken vandaag, en heb hondenkoekjes. Neem ook nog wel wat te drinken mee, en mn kind. Maar die is niet druk hoor, tis een zwijgzaam type, onze Saar
Teckelgek schreef:Nou moe, ik zie dat ik vanochtend jullie allemaal veel plezier heb gewenst . Zal wel op de automatische piloot geweest zijn
Ik zal zo even met Cor overleggen (die ligt al bijna 2 uur op de bank te pitten ) en dan meld ik het.
Iets te drinken heb ik natuurlijk altijd in huis en ik kan ook even in een kast duiken om te kijken wat er nog meer geschikt is.
Pepie kan natuurlijk als ze wil nog wat voor mij kopen morgen en dan betaal ik haar later.
Begrijp ik het goed dat het verzamelen bij Jeanette is, daarna wordt er gewandeld en daarna dan de bbq?
Ik ga morgen kipfilet halen voor de sate,en ik neem een salade mee en natuuurlijk een witte En ik ben met de metro he,dus een mud piepers mag jezelf halen ........Als het lichtgewicht is wil ik wel zo aardig zijn
Ik las net dat jij niet blijft voor de bbq?
Klopt. Liza komt na 3 weken thuis en dan wil ik graag thuis wezen. Maar tot een uur of 6 kan ik wel blijven.
O ja, wordt er tussendoor ook gewandeld? En zo ja, hoe lang?
Mijn heren hebben er vandaag al een flinke tocht opzitten en misschien wordt het teveel voor Mick.
Laatst gewijzigd door Ari@ne op 11 aug 2007 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Teckelgek schreef:Nou moe, ik zie dat ik vanochtend jullie allemaal veel plezier heb gewenst . Zal wel op de automatische piloot geweest zijn
ja het is om 14.00 bij mij verzamelen. ik wacht jullie voor de deur op zodat de honden kennis kunnen maken welke elkaar niet kennen. daarna kunnen we naar het park lopen is op 600 meter de weg ernaar toe is in principe al losloop, maar je loopt dan op een fiets pad. daarna gaan we het park in, hier lopen grazers maar zelfs een blaffende flatcoat intresseert ze niet. we kunnen dan verder in dat park, of een andere route, net wat we willen evt. kunnen we ze allebei lopen. ligt er aan hoelang we erover doen. als ze lekker aan het spelen zijn doen we er natuurlijk veel langer over. als ik alleen ben doe ik over de beide rondjes samen 1,5 uur, maar dan loop ik aardig door. als we met een groep zijn duurt 1 ronde ongeveer 1,5 uur
Teckelgek schreef:Ik heb Cor wakker gemaakt en ga het nu overleggen
Zet 'm op, Ariane
Ik ga zo even masseren
bakje koffie erbij
Ik ben bang dat het niet gaat werken
Hij wil eigenlijk een dagje rust hebben. Maar ik gooi nog wel even al mijn charmes in de strijd
Zo'n stuk zelf rijden doe ik liever niet met al die medicijnen namelijk.
Morgenochtend kom ik er nog op terug; we gaan zo op visite.
Is dat vroeg genoeg?