Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Is inmiddels niet zo klein meer, dat in combinatie met zijn inzet maakt dat het voor de pakwerkers een flinke kluif is....
Een fijne eerlijke hond met super veel drive op de mouw, daardoor soms wat druk maar de pakwerker weet daar erg goed mee om te gaan...Dit was gisteren een dagje trainen in almere bij onze goede vrienden...
Ook in het appel gaat het zeker de goede kant op en speuren sinds ik wat intensiever ben gaan speuren ook zeker goed. In 4 weken tijd heb ik hem uit kunnen bouwen van een rechte strek naar een klein IPO III spoor, enkel de voorwerpen moeten nu nog geintroduceert worden....
jelle schreef:damn, dan moet je als pakwerker wel heel zeker weten dat de hond de mouw pakt als je met je blote bast in zo'n pak gaat staan
De foto's zijn wel mooi, verder
Als een hond besluit ergens anders te bijten dan is zo'n kunstof pak wat ze tegenwoordig op de wedstrijden dragen ook niet veel bescherming....en het tshirtje wat ze dan vaak wel dragen ook niet . Gelukkig zijn al mijn honden hardstikke eerlijk en echt gericht op de mouw.
Mooie foto's
Ik was even benauwd vanwege die lijn om de benen van de pakwerker
Maar dat is toch goedgekomen zag ik
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
jelle schreef:damn, dan moet je als pakwerker wel heel zeker weten dat de hond de mouw pakt als je met je blote bast in zo'n pak gaat staan
2 weken geleden, die zondag dat het zo warm was, hebben de pakwerkers bij ons ook zo gedraaid, was veel te warm... het enige 'risico' zijn de krassen van de nagels... een hond zal daar niet (snel) bijten....
Het pak biedt overigens ook geen bijtbescherming, alleen tegen de nagels.
En het enige wat nu anders is dan normaal is dat er geen t-shirt onder zit
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Wij hebben ook zo'n grote beer (ook Rottweiler) op onze Kringgroep en het is echt schitterend om te zien. Maar ik heb de pakwerker nog nooit zien vallen...
Laatst gewijzigd door Dobervrouw op 15 aug 2007 22:29, 4 keer totaal gewijzigd.
Zoek stok! schreef:Wat een kracht! Een vraag van een leek: hoe kan het eigenlijk dat de pakwerker niet valt? Als ik deze foto bijv. zie
dan lijkt mij dat je zo omgeduwd wordt....gebeurt dat nooit?
Er gaan genoeg pakwerkers onderuit hoor. Vooral de pakwerkers die het nog aan het leren zijn.
Maar ook zeer goede pakwerkers gaan nog weleens onderuit.
Je hebt er honden bij die stellen als een kanon, blijf dan maar staan.
Zoek stok! schreef:Wat een kracht! Een vraag van een leek: hoe kan het eigenlijk dat de pakwerker niet valt? Als ik deze foto bijv. zie
als je de foto erna ziet (mijn camera maakt er 8 p/s dus dat is 1/8 sec later) zie je dus dat het moment van de hond gebruikt wordt om te roteren.
De pakwerker draait als het ware met de kracht van de inkomende hond om zijn as door zijn lijf in een bepaalde houding te zetten. Dit is bv bij Cash er lastig om dat die heel direct op de man komt en je dus redelijk snel op het verkeerde been zet. Maar deze pakwerker weet dat altijd goed op te lossen. Cash is dus nog geen hond voor heel onervaren pakwerker omdat hij zelf nog een hoop moet leren .
Er gaan genoeg pakwerkers onderuit hoor. Vooral de pakwerkers die het nog aan het leren zijn.
Maar ook zeer goede pakwerkers gaan nog weleens onderuit.
Je hebt er honden bij die stellen als een kanon, blijf dan maar staan.
ik zal binnenkort de hond van deze pakwerker zelf is filmen...ik heb nog geen andere hond zo hard zien stellen......
Wat een geweldig dier! Die pakwerker krijgt idd wel waar voor z'n geld zo
Veel plezier ermee
"Dogs feel very strongly that they should always go with you in the car, in case the need should arise for them to bark violently at nothing right in your ear." - Dave Barry