Vervolgens ben ik even naar een ander gedeelte van het veld gegaan, speeltje was weer super, werd ze weer ouderwets fel op, dus weer teruggegaan, houding weer helemaal omlaag, wilde het speeltje niet meer, wilde niets meer...
Uiteindelijk heb ik haar toch met een balletje die ik leende er doorheen gekregen, eerst aangelijnd en later los (balletjes zijn echt alles voor haar, het ultieme middel om haar iets moeilijks of engs ofzo te laten doen, alleen wordt ze daarna nogal onmogelijk omdat ze alleen nog maar het balletje wil, als ze hem eenmaal gehad heeft)... En toen was het weer ok, deed ze het weer, houding ging weer wat omhoog (nog niet helemaal normaal)...
Maar dat is toch raar... Dat ze ineens zo angstig (naar mijn idee angstig iig) deed... Er is helemaal niets gebeurd bij de paaltjes, niet die keer, niet de laatste keer met behendigheid... Iemand die het me kan verklaren? Kan een hond iets wat ze goed kent ineens heel eng vinden? Of heeft Jamey ook gewoon Borderline

Trainster zei overigens dat ze misschien toneel speelde, maar ten eerste geloof ik niet zo in toneelspelen... Ten tweede ken ik Jamey's middelvinger (helaas) erg goed en dit was echt compleet ander gedrag...