Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
kiki78 schreef:Daan en ik willen wel mee. Op welke parkeerplaats willen jullie afspreken?
Leuk!
Parkeren: parkeerplaats aan de N224 tussen Ede en Arnhem. Bij de rotonde op de N224 met de Nieuwe Kazernelaan, sla je linksaf komende vanaf Ede en rechtsaf als je uit de richting Arnhem komt. Dus op de rotonde niet richting het pannenkoekenhuis rijden, maar precies de andere kant op.
TomTom: tik Arnhemseweg 120, 6711HJ Ede in (pannenkoekenhuis 'De Langenberg'), maar ga als je er bijna bent bij de rotonde op de N224 (je ziet het pannenkoekenhuis) precies de andere kant op als de TomTom aangeeft. Je rijdt dan direct de parkeerplaats op.
Dus de parkeerplaats die ze ook in het ANWB boekje Wandelen met de hond aangeven.
Chips, dit lees ik terwijl ik mijn zoon al heb beloofd dat we morgen naar het zwembad gaan op zijn laatste vakantiedag en ik kan dat i.v.m. andere afspraken ook niet omzetten naar vandaag. Niet leuk
starfleet schreef:Chips, dit lees ik terwijl ik mijn zoon al heb beloofd dat we morgen naar het zwembad gaan op zijn laatste vakantiedag en ik kan dat i.v.m. andere afspraken ook niet omzetten naar vandaag. Niet leuk
schumie schreef:Hoe lang gaan jullie wandelen?Moet namelijk om een uur weer in ermelo zijn.
Ik denk 1,5 uur, maar je kunt altijd eerder terug hoor. De heide is een grote vlakte en ik wil het startpunt een beetje in de gaten houden omdat ik ook al een keer erg verdwaald ben
schumie schreef:Dan denk ik dat ik wel mee ga.Mag fellow inclusief bal ook mee?Is namelijk klein groepje en de honden die meegaan daar verwacht ik geen problemen mee.
De hei is inderdaad ontzettend mooi dit jaar!
Ik kom er net vandaan ( woon 2 km verderop) maar het is wel verschrikkelijk druk. veel mensen konden de auto niet eens op de gebruikelijke parkeerplaats zetten maar moesten hem bij het pannenkoekenhuis neerzetten. Maar verder.. ach de hei is groot dus als je een beetje de afwijkende paden kiest is het best te doen.
Hoi Linda,
Het lijkt mij heerlijk maar morgen niet, helaas.
Ik heb de laatste twee weken gewerkt, vandaag moest ik ook vroeg op, heb mij dus voorgenomen om morgen uit te slapen en zo lang mogelijk te blijven liggen!! erg hé
Kasper zou het fantastisch vinden, al was het alleen om Caja weer te mogen achtervolgen!
Ik wens jullie veel wandelplezier met de honden.
Tank zou uit logeren gaan maar die weet niet of ze hem op tijd kan halen en dan weet ik niet of ik het ga redden dus als we er niet op tijd zijn hoeven jullie niet te wachten hoor
Pascal schreef:Ik heb er lang over nagedacht, maar toch besloten om deze keer niet te komen.
Een volgende keer wil ik zeker komen. Als ik zeker weet dat het droog is
Brigitte schreef:Tank zou uit logeren gaan maar die weet niet of ze hem op tijd kan halen en dan weet ik niet of ik het ga redden dus als we er niet op tijd zijn hoeven jullie niet te wachten hoor
Pascal schreef:Ik heb er lang over nagedacht, maar toch besloten om deze keer niet te komen.
Een volgende keer wil ik zeker komen. Als ik zeker weet dat het droog is
Het blijft vanochtend toch zeker droog?
Blijkbaar is het drooggebleven
Ik kom de volgende keer misschien wel mee.