Groetjes,
Fabiola[/quote]
Zondag 2 september

Moderator: moderatorteam
Dan zal ze het alleen maar heel eng vinden als ze nagezeten wordt toch? Dat is echt een rotervaring voor een pup, waar ze vaak niet eens zo gemakkelijk overheen komen. Ik zou zelf in ieder geval geen hond die achter kleintjes aangaat en dan niet onder appel te krijgen is meenemen als er zoveel van die kleintjes meegaan op een wandeling.brenjomi schreef:gezellig.
dick kan nogal eens een grote mond hebben, maar als hij achterna gezeten word geef ik er niks om (als hij er maar niet vandoor gaat![]()
)
en dunya moet grote honden gewend worden, want ze begint ze eng te vinden
Ik denk dat de hondjes dat toch ook niet zo leuk vinden als het echt opjagen is. Heb je haar wel onder appèl dan, of kun je haar niet stoppen? Voor zo'n kleintje kan het behoorlijk eng zijn om opgejaagd te worden. Dat een hondje dat brutaal is een snauw krijgt van Buffy, bijvoorbeeld dat moet kunnen, begrijpt een kleintje ook prima, die gaat er dan vandoor, maar najagen dat mag absoluut niet van ons, dan moet ze onmiddelijk stoppen. Ze wil het wel graag hoor om even haar punt te maken, maar het mag niet.fabiola schreef: Puppen vindt ze heel erg leuk. Is ze ook heel lief mee. Maar kleine hondjes die brutaal zijn, gaat ze achteraan. En dat vinden baasjes meestal niet zo leuk....
Wat bedoel je precies met brutaal? Xena gaat altijd de andere hond uit staan dagen, rondjes eromheen rennen enz. Maar blaffen of keffen doet ze niet. Meestal kan Xena het overigens makkelijk winnen (ontwijken) van de standaard labjes en goldens, maar misschien is die van jou wel sneller? Anders zal ik Xena wel afleiden of even aanlijnen zodat ze niet bij iedere hond 'gek' gaat doenfabiola schreef:Puppen vindt ze heel erg leuk. Is ze ook heel lief mee. Maar kleine hondjes die brutaal zijn, gaat ze achteraan. En dat vinden baasjes meestal niet zo leuk.... Kleine hondjes die gewoon doen, gaan ook prima.XenaScence schreef:Met Xena is het geen probleem, en Scence mag toch nog niet te lang lopenfabiola schreef:Jullie hebben allemaal kleine hondjes? Ik zou best mee willen, maar Miep is fomaat labrador en wil nog wel eens wat enthousiast zijn. Misschien niet zo'n goed idee?Maareh, zou Miep kleine pupjes (dan is Scence waarschijnlijk 1,5 kg) platwalsen of is ze daar wel voorzichtig mee?
Wanneer is die wandeling precies? Want ik had roggebot ook nog in gedachten.
Groetjes,
Fabiola
Bedankt voor het adres zal het even op de eerste pagina plaatsen.XenaScence schreef:Dit is het adres:
Balsedreef 5
4623 RA Bergen op Zoom
http://www.hetappeltje.nl/
De hoofdingang van het bos ligt daar tegenover. Op de website staat een routebeschrijving vanaf Vlissingen
Balsedreef 5Mirri schreef:Brenda wil een keertje hier komen wandelen. Zijn er mensen die mee willen. We hadden het eerste weekend van september in gedachten
Mirjam
XenaScence
Brenda
Fabiola
Astrid
Sita (Yvette) (misschien)
Het lijkt mij ook leuk, ik houd hem open nog. De 2e heb ik al een wandleing en als het echt mooi weer is, wil ik met de kinderen nog wat leuks gaan doen of in ieder geval naar het zwembad (laatste weekend dat ook het buitenbad open is) dus al ik meega geef in nog een uitgebreide gil.Mirri schreef: Bedankt voor het adres zal het even op de eerste pagina plaatsen.
En idd zou leuk zijn als je mee gaat Anne, zien we Buffy ook weer eens
Mijn navigatie zegt 3 kwartier, maar ik geloof dat ik ook maar om half 12 vertrek. We zijn nog steeds geen vriendjes, navigatie en ik.brenjomi schreef:oh dat kan ook. dan kunnen we daar ook iets drinken.
de tom tom zegt dat ik er 1uur en 20minuten over doe, dus vertrek rond half 12.
waar moeten we de auto zetten?? bij de kinderboerderij of is er voor het appeltje (waar we gaan wandelen) ook een parkeerplek??
Ik zal het even aanpassen.astrid schreef:Ik kom alleen met Kira.XenaScence schreef:Dus wie komen er nou en welke honden brengen ze mee:
Klopt dit lijstje?
Brenda met Dick (teckel) en Dunya (teckel)
Mirjam met Max (pincher)
Astrid met Kali (rottweiler)en Kira (herder)
en ik natuurlijk.![]()
Komt Anne met Buffy nog?