Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Vanavond ging ik de vissen voeren en ineens viel mij iets op aan de achterste vijverbak die ik als moerasbak heb ingericht:vanuit het kroos kwam er een kop omhoog :N:
Ik keek,en keek nog eens.......verhip het was een egel!Waarschijnlijk wilde hij een hapje halen en is door het kroos in het water gevallen waar hij dus niet meer uit kwam.
Enfin ik heb hem gefilmd,daarna eruit gehaald en de dierenambu gebeld die hem een kwartiertje later kwam ophalen.Ik hoop dat ie niks heeft opgelopen. http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 6294&hl=nl
Kwaliteit is helaas niet geweldig.
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
marian* schreef:Enfin ik heb hem gefilmd,daarna eruit gehaald en de dierenambu gebeld die hem een kwartiertje later kwam ophalen.Ik hoop dat ie niks heeft opgelopen.
Ah gossie, hij kijkt wel erg sneu. Dat piepgeluid in het begin van het filmpje is toch niet van egelmans?
Nou ja, dierenambulance zal er wel raad mee weten. Zo diep is die bak met water niet, toch?
Marion. schreef:Ah gossie, hij kijkt wel erg sneu. Dat piepgeluid in het begin van het filmpje is toch niet van egelmans?
Nou ja, dierenambulance zal er wel raad mee weten. Zo diep is die bak met water niet, toch?
Nee,dat geluid is van een kind
De bak is een dikke 40 cm diep maar er liggen ook grote keien in en op 1 daarvan stond egelmans zich in evenwicht te houden,het arme dier.
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
pablo schreef:Ik zou hem er gelijk uit hebben gehaald
Dan maar geen filmpje
Arme egel is al zo in paniek
ja, ik heb dat ook wel, ik snap het deels wel hoor, maar ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen om nog een halve minuut te gaan staan filmen, hop eruit met dat diertje..
hoop dat hij/zij er niks aan over gehouden heeft, lijkt me wel een rare gewaarwording hallo, ik egel hier...
pablo schreef:Ik zou hem er gelijk uit hebben gehaald
Dan maar geen filmpje
Arme egel is al zo in paniek
Als hij aan het verdrinken was geweest had ik hem er ook meteen uit gehaald maar dat was niet zo.
Ik schrok mezelf te pletter,want ik zag tijdens het voeren van de vissen ineens heel langzaam iets vanuit het kroos omhoog komen;hij was klaarblijkelijk gevallen en daardoor onder het kroos komen te zitten.Hij stond op een grote kei,dus is niet verdronken of wat dan ook.
Filmen heeft nog geen minuut geduurd dus ik heb niet het idee dat hij erg veel of extra lang heeft geleden.
achgossie, kijk dat koppie....ze hebben zo'n vreselijk lief koppie hé...Heb je nog wat gehoord van Egelmans?? *edit* (ik bedoel over Egelmans, want ik denk niet dat hij zelf zal bellen )
Gonny schreef:achgossie, kijk dat koppie....ze hebben zo'n vreselijk lief koppie hé...Heb je nog wat gehoord van Egelmans?? *edit* (ik bedoel over Egelmans, want ik denk niet dat hij zelf zal bellen )
Niks meer gehoord
Ik hoop dat ie naar de egelopvang is gebracht.