Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Hé wytskepytske je hebt toch vakantie. Als je vandaag nou eens lekker (samen met je moeder) met de hondjes gaat wandelen en een paar mooie foto's van de hondjes gaat maken en die plaatst en in je onderschrift zet.
Aan die vage strepen in je onderschrift zie ik niks.
alm@ schreef:Hé wytskepytske je hebt toch vakantie. Als je vandaag nou eens lekker (samen met je moeder) met de hondjes gaat wandelen en een paar mooie foto's van de hondjes gaat maken en die plaatst en in je onderschrift zet.
Heb ik al gedaan, maar wij hebben een hele niewe camera gekocht van 600 euro en die maakt zulke foto's als deze...
alm@ schreef:Hé wytskepytske je hebt toch vakantie. Als je vandaag nou eens lekker (samen met je moeder) met de hondjes gaat wandelen en een paar mooie foto's van de hondjes gaat maken en die plaatst en in je onderschrift zet.
Heb ik al gedaan, maar wij hebben een hele niewe camera gekocht van 600 euro en die maakt zulke foto's als deze...
Dan zou ik óf mijn geld terughalen óf de gebruiksaanwijzing eens goed doorlezen