Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
omheind losloopgebied omgeving Opmeer/Hoogwoud (NH)
Moderator: moderatorteam
- Bowie
- Actief
omheind losloopgebied omgeving Opmeer/Hoogwoud (NH)
Omdat ik momenteel met een paar logeetjes zit die eigenlijk helemaal niet los kunnen lopen (jachtinstinkt), ben ik op zoek naar een losloopgebied wat goed omheind is in de omgeving van Opmeer/Hoogwoud/Aartswoud.
Wie weet een goed plekje voor ons?
Wie weet een goed plekje voor ons?
Groetjes van Marjolein, Bowie, Chanti & Chamook
- Bowie
- Actief
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
nee, sorry...
Ik zoek hier ook nog steeds een omheind stukje grond waar Rimpel eens rond kan rennen...
Ik woon tussen de boeren, met genoeg grond, maar nog niets gevonden.
Volgens mij is er maar heel weinig gebied wat EN omheind is EN waar je honden los kan en mag laten lopen EN waar je ze in de gaten kan houden zodat ze ook echt niet kunnen ontsnappen
succes in ieder geval met zoeken
Ik zoek hier ook nog steeds een omheind stukje grond waar Rimpel eens rond kan rennen...
Volgens mij is er maar heel weinig gebied wat EN omheind is EN waar je honden los kan en mag laten lopen EN waar je ze in de gaten kan houden zodat ze ook echt niet kunnen ontsnappen
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Rosa
- Zeer actief
Hilje het is even rijden voor je maar ik weet wel een stukje bos in Hattem. Mocht je interesse hebben PB me maar.mercedes2803 schreef:nee, sorry...
Helaas zijn goed omheinde stukken schaars....
Groetjes Rosa, Pongo en Rayos
Ik zal je nooit vergeten lieve Pacha (05-11-2008)

Ik zal je nooit vergeten lieve Pacha (05-11-2008)
- Bowie
- Actief
-
- Zeer actief
- Contacteer:
- *Linda*
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Bowie
- Actief
Bedankt allemaal voor de tips!
Ik loop nu regelmatig bij het meertje in Obdam, dat is omheind met grote sloten dus ook redelijk goed te doen.
Ik moet ze daar wel heel goed in de gaten houden want aan de andere kant van de sloot loopt een kudde schapen :N:
Ik zal ook eens bij Andijk gaan kijken, maar als daar zoveel wild rondloopt vrees ik het ergste.....
Het Groenendaalse bos is mij bekend, een heel leuk en goed omheind bos, maar daar ga ik niet "even" met ze lopen voordat ik naar m'n werk ga
Ik loop nu regelmatig bij het meertje in Obdam, dat is omheind met grote sloten dus ook redelijk goed te doen.
Ik moet ze daar wel heel goed in de gaten houden want aan de andere kant van de sloot loopt een kudde schapen :N:
Ik zal ook eens bij Andijk gaan kijken, maar als daar zoveel wild rondloopt vrees ik het ergste.....
Het Groenendaalse bos is mij bekend, een heel leuk en goed omheind bos, maar daar ga ik niet "even" met ze lopen voordat ik naar m'n werk ga

Groetjes van Marjolein, Bowie, Chanti & Chamook
- *Linda*
- Zeer actief
Oeps, overheen gelezen. Nee, dan kun je daar inderdaad niet lopen nee. Mijn opvanger Zorha ben ik daar eens ruim een uur kwijt geweest. Juist, op jachtloving bulls schreef:als ze jachtinstinkt hebben zou ik nietnaar de Voor Oever gaan, het gilt er van de konijnen, fazanten, en ganzen
ik kan Baco er ook niet loslaten want als hij een spoor gevonden heeft is tie zoek :N: Vooral de konijnen vind ie intressant

- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
- Aantal honden: 2
heb geen flauw idee waar precies in NH je woont, maar tussen haarlem en heemstede is er het groenendaelse bos, dat is omheind. (trouwens, ik bedenk me ineens, in het groenendaelse bos lopen wilde koeien, van die greenlanders. is misschien niet zo handig als je echte jagers hebt :N: )
en bij manege spaarnwoude is er een bos, volgens mij heet dat de houtrak, daar heb je als je even doorloopt ook omheiningen, alleen dat is wel ook begrensd met veeroosters.
of misschien het PTTmeertje, daar is niet 100 procent dichte omheining, maar wel alle overzicht... kunnen ze ook lekker zwemmen, is zo'n lekker veilig aflopend meertje
ik heb sjon daar leren zwemmen, is echt een mooi plekje, en zeker nu lekker rustig ook.
ik hoop dat jullie een lekker plekje kunnen vinden om te oefenen!
en bij manege spaarnwoude is er een bos, volgens mij heet dat de houtrak, daar heb je als je even doorloopt ook omheiningen, alleen dat is wel ook begrensd met veeroosters.
of misschien het PTTmeertje, daar is niet 100 procent dichte omheining, maar wel alle overzicht... kunnen ze ook lekker zwemmen, is zo'n lekker veilig aflopend meertje

ik heb sjon daar leren zwemmen, is echt een mooi plekje, en zeker nu lekker rustig ook.
ik hoop dat jullie een lekker plekje kunnen vinden om te oefenen!
Laatst gewijzigd door Maylala op 25 aug 2007 00:39, 1 keer totaal gewijzigd.