EDIT: Je mag de hond niet terugbrengen of wegdoen

Moderator: moderatorteam
Fijne "fokker" is dat dan,maar goed.Ik zou hem houden totdat ik iemand had gevonden die verstand van het ras heeft én er goed mee om kan gaan en dan z.s.m. daarheen brengen.kangalfan schreef:OK je mag hem niet terugbrengen
precies, enne ik zou een kudde vee aanschaffen, heeft ie wat te doen ook, verder zou ik iig een video camera aanschaffen, wil natuurlijk niet missen dat ie zijn kudde tegen de kat van de buren beschermt. en oja, ik zou wel gewoon bordjes ophangen, dat mensen niet zomaar mijn huis en terrein op moeten lopen, dat ze een beetje gewaarschuwd zijn, snap je?Rosita Compagner schreef:Ik zou hem níet opvoeden. Een Kangal heeft dat toch niet nodig?
ach het muurtje van mijn zoon zijn kamer is er zo uit hier kan je alle muren weg halen met een inbussleutel dan is me gang wat groter alleen of Romano dan blij is is een ander verhaal :N:Marion. schreef:Heb jij zo´n grote gang, Twink :N:twinkeltje schreef:ik laat hem eerst groot groeien
prepereer hem en zet hem op plaats hem bij me voordeur
Met een kater wakker worden gebeurt me inderdaad nog weleens, een pup is leuker.Pepie schreef:Weer eens wat anders dan een kater.........
Nanna schreef:Ben jij gek. Dat is een maatje olifant met kaken als jaws.Ciske schreef:Hoe groot is wordt een Kangal eigenlijk? Maatje Dog of zo?
Onbevreesd, slimmer dan Einstein en ze kunnen álles.
Zit je met kapotte bougies? Je Kangal vervangt ze, Heb je slecht passende lingerie? Je Kangal zoekt nieuwe voor je uit.
Kortom, de perfecte hond.
Dat ondertussen niet iedereen aan de Kangal is kan ik maar niet bevatten. Collectieve verstandsverbijstering?
Vond je wel scherpNanna schreef:Heb net een verse in mijn balg gepropt, dus aanstonds ga ik weer lallen. Vooropgesteld dat ik dat al niet deed.alm@ schreef:Nanna schreef:Ben jij gek. Dat is een maatje olifant met kaken als jaws.Ciske schreef:Hoe groot is wordt een Kangal eigenlijk? Maatje Dog of zo?
Onbevreesd, slimmer dan Einstein en ze kunnen álles.
Zit je met kapotte bougies? Je Kangal vervangt ze, Heb je slecht passende lingerie? Je Kangal zoekt nieuwe voor je uit.
Kortom, de perfecte hond.
Dat ondertussen niet iedereen aan de Kangal is kan ik maar niet bevatten. Collectieve verstandsverbijstering?diazepammetje is duidelijk uitgewerkt