Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Knappe kerel als ie haar aanziet voor een Pittbull...
dan ziet diegene een Rottweiler waarschijnlijk ook aan voor een Dobermann.
Volgens mij hoef je je echt niet zorgen te maken hoor.
Lekker koppie
Heeft iemand nog een foto van eeen "echte" pitbullachtige?
Kunnen we die er naast zetten als vergelijking
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Overigens vind ik die foto met dat scateboard wel erg leuk
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
loving bulls schreef:het zijn ook hele leuk honden echt waar
Ik heb me er eigenlijk nooit zo in verdiept wat nou een Pittbull was en wat niet
Ik kijk liever naar het gedrag van een hond en zijn baas.
Zo'n type als met dat scatboard ben ik wel eens tegengekomen. Nooit problemen gehad
Zonder boom zou Kira er eentje zijn en wij krijgen op haar nooit die reacties mensen vinden haar schattig
Van Basco zeggen mensen het weer wel terwijl hij er niet onder valt
Kortom alles wat eng is is een pitbull
Ik ken het probleem, heb 2 Amerikaanse Bullen, 1 van bijna 4 jaar oud die in zijn jongere jaren constant voor Boxer werd aangezien. Nu een van een half jaar oud die flink in de groei is maar een beetje rare verhoudingen daar bij aanhoudt De hele tijd word me gevraagd of ze een pitbull is. Ik reageer maar niet meer kom over een jaar of 2 nog maar een keer terug als ze uitgegroeid is
Dank je wel, maar het belangrijkst is: ze zijn lieffff!
Ook met kindjes, kijk maar:
Dit is Celine, het dochtertje van mijn zusje.
Ze is altijd heel leuk met de hondjes samen.
Al van babie af aan.
Ach, Sun hier werd ook eens aangezien voor "een mooie stafford" haha dom volk. Jouw hond heeft hetzelfde lekkere koppie als de mijne, géén rad-klantjes hoor
loebas schreef:Ach, wij hadden jaren geleden een Beagle en toen werd mij ook gevraagt of het een pitbul was. Ik heb ja gezegt. Het was jaren terug er bestond toen nog geen verbod op de ptibul.
Ik heb nog iets veel ergers gehad. Toen Bram pup was, vroeg iemand of het een Beagle is :N: