vooral hoe het karaker is en hoe ik er achter kom of het en geschikt ras is voor ons.
groetjes yvonne
Moderator: moderatorteam
wat is een tackelayla schreef:hallo wie weet waar ik goede informatie kan vinden over de tackel
vooral hoe het karaker is en hoe ik er achter kom of het en geschikt ras is voor ons.![]()
groetjes yvonne
yamie schreef:een tackel is dat een teckel die aan tannis() doet?
een tackel bestaat dus niet, het is teckel ( dashond)
http://www.teckelclub.nl/
bij de rasvereniging kun je info vinden en vragen, verder zitten hier op het forum een boel teckel eigenaren en liefhebbers, dus kom maar op met vragen

Podenji schreef:tackels heb je in verschillende soorten en maten, zit niet echt eenheid in dit soort, ook niet qua karakter, hieronder wat voorbeelden :
dit type tackel, kan beter omschreven worden als de tack-russell, erg vasthoudend en staat graag op de uitkijk
dit type is het wat grotere type, ook wel tackse herder, zn neefje uit duitsland graaft graag kuilen, maar deze zoekt het graag hogerop
en met uitsterven bedreigd, omdat ze nog wel eens van hun tak afvallen, de weimetacker, érg zeldzaam!
Podenji schreef:tackels heb je in verschillende soorten en maten, zit niet echt eenheid in dit soort, ook niet qua karakter, hieronder wat voorbeelden :
dit type tackel, kan beter omschreven worden als de tack-russell, erg vasthoudend en staat graag op de uitkijk
dit type is het wat grotere type, ook wel tackse herder, zn neefje uit duitsland graaft graag kuilen, maar deze zoekt het graag hogerop
en met uitsterven bedreigd, omdat ze nog wel eens van hun tak afvallen, de weimetacker, érg zeldzaam!
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... t=#2508958ayla schreef:Biko schreef:zo jammer dat een verkeerd ingetikte letter zo 'n reacties oproepthondeponnetje schreef:Dat krijg je als je veel Jip en Janneke leest, daar loopt ook een teckel rond die heet Takkie, tja dan ga je vanzelf denken dat het een Tackel is
Ari@ne schreef:hercujess schreef:Jip is zwaar op zijn piemeltje getrapt door deze opmerkingbekkie schreef:hoe kun je dat nou zeggenAri@ne schreef:Goed, ik zal serieus reageren.
Teckels zijn wolfjes in schaapskleertjes.![]()
![]()
NTC en teckelclub.nl![]()
Pas op wat je zeg hoor, ook teckels kunnen giga macho zijn in een klein lichaam.ayla schreef:Het kan toch niet erger zijn als een shih-tzu dat is werkelijk een grote matcho in een klein lijfje![]()
yvonne
Kijk HIER, en daar kan je ook alle vragen stellen die je maar wilayla schreef:hallo wie weet waar ik goede informatie kan vinden over de teckel
vooral hoe het karaker is en hoe ik er achter kom of het en geschikt ras is voor ons.![]()