Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
is er iemand die zo af en toe met mij en casper wil wandelen in de buurt van utrecht?
cas kan 9 van de 10x niet met herders over weg, en hij heeft de vervelende neiging om blaffend achter honden aan te rennen, dus een angstige hond is niet handig.
verder gaat het prima als hij eenmaal gewend is
ik heb een auto dus dat is geen probleem
hoop dat iemand met ons wil wandelen
haha niet echt nee!
op zich zou het met de malthezer wel los lopen hoor, kleine hondjes zijn meestal wel okee
maar herders gaat gewoon echt niet... dan blijft hij er blaffend op af rennen en als hij al bang is lijkt me dat niet verstandig
Pedro heeft er vast geen probleem mee om eens met een andere hond te wandelen. En bang is hij niet. Verdedigde 'zijn' teefje tegen een hond die anderhalf keer zo groot en twee keer zo breed was. En die droop wel af.
Tijd zat om in de Soesterduinen te wandelen (of eventueel Birkhoven in Amersfoort)... Ergens anders red ik niet vanwege vervoer... Jamey en Casper konden wel samen (alleen speelt Jamey dus niet met andere honden...)
Nou hopelijk ben ik op zaterdag niet vrij, anders wordt het geen gehoorzaamheid dit seizoen :N:
maar verder, ik kan vrijdag-middag standaard wandelen, en maandags, dinsdag en donderdag afhankelijk van afspraken (heb een aantal dingen die niet helemaal vast staan...)
Jacksel schreef:maar verder, ik kan vrijdag-middag standaard wandelen, en maandags, dinsdag en donderdag afhankelijk van afspraken (heb een aantal dingen die niet helemaal vast staan...)
Aanstaande vrijdag en maandag kan ik niet, maar normaal gesproken kan ik meestal wel op maandag en vrijdag.
In de weekenden kan ik meestal ook.
Jacksel schreef:Gingen we een soesterduinen wandelgroepje doen???
hmmm komende week kan ik maandag alleen 's ochtends (maar dan kon jij niet), dinsdag niet, woensdag en donderdag moet ik werken (heb de donderdag als 2e werkdag erbij gekregen, dus dan kan ik ook niet meer), vrijdagmiddag (7 sept) zou dus pas weer een mogelijkheid zijn voor mij...
Jacksel schreef:hmmm komende week kan ik maandag alleen 's ochtends (maar dan kon jij niet), dinsdag niet, woensdag en donderdag moet ik werken (heb de donderdag als 2e werkdag erbij gekregen, dus dan kan ik ook niet meer), vrijdagmiddag (7 sept) zou dus pas weer een mogelijkheid zijn voor mij...
Ligt er even aan hoe een aantal zaken lopen. Waarschijnlijk moet ik maandag eerst iets anders doen als oorspronkelijk geplanned. Afhankelijk van hoeveel tijd dat kost, moet ik misschien volgende week vrijdag doen wat ik eigenlijk maandag had zullen doen.
Zodra ik meer weet, laat ik van me horen.
Wij wonen hier op Soest en vinden het best leuk om eens me te gaan, als dat mag. De lange duinen kan, daar mogen de honden los en anders vlakbij in het Baarns bos, of op Kasteel Groeneveld, deze laatste 2 zijn overigens met zwemvijver.
Ik hoor het wel.
Antoinette_Matzjo schreef:Wij wonen hier op Soest en vinden het best leuk om eens me te gaan, als dat mag. De lange duinen kan, daar mogen de honden los en anders vlakbij in het Baarns bos, of op Kasteel Groeneveld, deze laatste 2 zijn overigens met zwemvijver.
Ik hoor het wel.
Lange duinen red ik op de fiets, Baarn is me te ver fietsen... Jamey vindt zwemmen wel erg leuk
Het heeft wat moeite gekost, maar ik kan vrijdagmiddag. Hoe laat? En ik neem aan bij de Lange Duinen. Maar welke ingang? Er zijn er meerdere. Degene waar het friet tentje is?
Het heeft wat moeite gekost, maar ik kan vrijdagmiddag. Hoe laat? En ik neem aan bij de Lange Duinen. Maar welke ingang? Er zijn er meerdere. Degene waar het friet tentje is?
Lange duinen, inderdaad bij de kiosk... 3 uur doen?
Kunnen jullie ook op zondag wandelen? dan willen wij ook wel een keertje mee we hebben een duitse dog genaamd Dante die vindt alle honden leuk
Wij wandelen ook vaak op de soesterduinen en daarna drinken we koffie bij de kiosk.
Groetjes Christa Klaag niet dat het zo donker is, maar doe een lamp aan.
in loving memory Sindar 13/9/2001-5/6/2007 Danté 16/01/2003-12/04/2010 Dino 3/1/2009-6/12/2010
sindar schreef:Kunnen jullie ook op zondag wandelen? dan willen wij ook wel een keertje mee we hebben een duitse dog genaamd Dante die vindt alle honden leuk
Wij wandelen ook vaak op de soesterduinen en daarna drinken we koffie bij de kiosk.
Ik wel, vind het juist wel prettig om iets vasts op zondag te hebben... Ik smelt alleen van regen
sindar schreef:Kunnen jullie ook op zondag wandelen? dan willen wij ook wel een keertje mee we hebben een duitse dog genaamd Dante die vindt alle honden leuk
Hoe groter de groep hoe leuker natuurlijker. (Hoewel, het moeten natuurlijk geen honderden honden worden. )
Op zondagmiddag is het normaal gesproken geen probleem voor Pedro en mij.