Sjon's vriendjes kunnen eigenlijk alleen in het weekend, en doordeweek vindt hij het een beetje saai worden, alleen met mij en wat vriendjes uit de buurt

dus als er eens iemand in die buurt zin heeft in een wandelingetje, hoor ik het graag

Moderator: moderatorteam
wij wandelen eigenlijk overal welLongFields schreef:Ik woon ook redelijk in de buurt.
Waar wandel jij meestal?
Ben je al eens in de Groene Weelde geweest, het is daar echt heerlijk wandelen!
Ik heb 1 hele sociale en 1 wat lompere herder, dus als dat je niet afschrikt (kan de lompere altijd eerst aan de lijn houden tot jouw hondje op zijn gemak is) wil ik best een keer wandelen hoor.
Een paar kilometer van HaarlemMaylala schreef:alm@ schreef:Ik woon ook in de buurt, ik wil ook best eens mee als je een of twee herders niet eng vindt![]()
zou wel een welkome ervaring zijn voor sjonnie, als hij nu eindelijk eens leert dat niet alle herders eng zijn. :N:![]()
waar ergens in de buurt zit jij dan?
had al zo'n vermoedenalm@ schreef:Een paar kilometer van HaarlemMaylala schreef:alm@ schreef:Ik woon ook in de buurt, ik wil ook best eens mee als je een of twee herders niet eng vindt![]()
zou wel een welkome ervaring zijn voor sjonnie, als hij nu eindelijk eens leert dat niet alle herders eng zijn. :N:![]()
waar ergens in de buurt zit jij dan?
Misschien dat wij ook eens kunnen wandelen om Reina van haar angst voor herderteven af te helpen. Ze is heel speels maar andere herders vindt ze nog steeds wat engLongFields schreef:Ik woon ook redelijk in de buurt.
Waar wandel jij meestal?
Ik heb 1 hele sociale en 1 wat lompere herder, dus als dat je niet afschrikt (kan de lompere altijd eerst aan de lijn houden tot jouw hondje op zijn gemak is) wil ik best een keer wandelen hoor.
Ik woon in Heemstede, wandel veel in het groenendaalse bosMaylala schreef: wij wandelen eigenlijk overal welgroenendaelse bos, PTTmeertje, haarlemmermeerse bos, houtrak, kraantje lek, molenplas etc... maar groene weelde, daar had ik nog nooit van gehoord. geloof best dat het daar heel mooi is, als de naam een beetje klopt
![]()
het ptt meertje is onder de hoge witte toren in de waarderpolder, daar is een heerlijk inloop meer, heb sjon daar leren zwemmen. ze mogen er eigenlijk niet komen, maar buiten het hoogseizoen doet iedereen het wel gewoon.Domie schreef:Ik woon in Heemstede, wandel veel in het groenendaalse bosMaylala schreef: wij wandelen eigenlijk overal welgroenendaelse bos, PTTmeertje, haarlemmermeerse bos, houtrak, kraantje lek, molenplas etc... maar groene weelde, daar had ik nog nooit van gehoord. geloof best dat het daar heel mooi is, als de naam een beetje klopt
![]()
Ik woon hier nu een jaar en ben zelf ook nog op zoek naar nieuwe gebieden. Groene weelde en de molenplas ken ik al maar waar ligt Houtrak en waar is het PTT meertje? Mogen de honden dar los?
Kijk maar eens op mijn web-log voor foto's of via de zoekfunctie op het forum op Groene Weelde, kun je zien hoe prachtig en uitgestrekt het daar is. En het zit door middel van een tunnel onder de 3-Merenweg verbonden met het Haarlemmermeerse Bos dus je kunt die 2 gebieden ook combinereen voor een extra lange wandeling.Maylala schreef:wij wandelen eigenlijk overal welLongFields schreef:Ik woon ook redelijk in de buurt.
Waar wandel jij meestal?
Ik heb 1 hele sociale en 1 wat lompere herder, dus als dat je niet afschrikt (kan de lompere altijd eerst aan de lijn houden tot jouw hondje op zijn gemak is) wil ik best een keer wandelen hoor.groenendaelse bos, PTTmeertje, haarlemmermeerse bos, houtrak, kraantje lek, molenplas etc... maar groene weelde, daar had ik nog nooit van gehoord. geloof best dat het daar heel mooi is, als de naam een beetje klopt
![]()
sjon kan lompe bakbeesten best goed hebben, hij vindt het alleen eng als er iets van meer dan +/- 30 kilo een vette sliding bovenop hem maakt.... :N:
op welke manier is jouw lompe hedder lomp?
klinkt gezellig!LongFields schreef:Kijk maar eens op mijn web-log voor foto's of via de zoekfunctie op het forum op Groene Weelde, kun je zien hoe prachtig en uitgestrekt het daar is. En het zit door middel van een tunnel onder de 3-Merenweg verbonden met het Haarlemmermeerse Bos dus je kunt die 2 gebieden ook combinereen voor een extra lange wandeling.Maylala schreef:wij wandelen eigenlijk overal welLongFields schreef:Ik woon ook redelijk in de buurt.
Waar wandel jij meestal?
Ik heb 1 hele sociale en 1 wat lompere herder, dus als dat je niet afschrikt (kan de lompere altijd eerst aan de lijn houden tot jouw hondje op zijn gemak is) wil ik best een keer wandelen hoor.groenendaelse bos, PTTmeertje, haarlemmermeerse bos, houtrak, kraantje lek, molenplas etc... maar groene weelde, daar had ik nog nooit van gehoord. geloof best dat het daar heel mooi is, als de naam een beetje klopt
![]()
sjon kan lompe bakbeesten best goed hebben, hij vindt het alleen eng als er iets van meer dan +/- 30 kilo een vette sliding bovenop hem maakt.... :N:
op welke manier is jouw lompe hedder lomp?
Nozem weegt nog geen 23 kilo trouwens, en haar lompheid bestaat er eigenlijk alleen uit dat ze als ze een hond in de verte ziet, ze er het liefst keihard opaf wil rennen, soms blaffend. Van mij mag ze dat niet dus als ik een hond zie naderen lijn ik haar altijd even aan, zodra we er voorbij zijn kan ze weer los want ze gaat er dan niet meer naartoe.
Als ik haar kennis laat maken met een hondje die met ons oploopt, snuffelt ze even en gaat daarna weer gewoon haar eigen gang. Dan is ze dus ook niet lomp meer.
Lijkt me gezellig! Dan houd ik Nozem gewoon even aan de lijn in het begin tot jij ziet dat Reina op haar gemak is met Sjefke (die is heel vriendelijk (en klein) en die kan gewoon gelijk los.alm@ schreef:Misschien dat wij ook eens kunnen wandelen om Reina van haar angst voor herderteven af te helpen. Ze is heel speels maar andere herders vindt ze nog steeds wat engLongFields schreef:Ik woon ook redelijk in de buurt.
Waar wandel jij meestal?
Ik heb 1 hele sociale en 1 wat lompere herder, dus als dat je niet afschrikt (kan de lompere altijd eerst aan de lijn houden tot jouw hondje op zijn gemak is) wil ik best een keer wandelen hoor.Volgens mij beseft ze zelf niet dat ze een herder is
Gekke ReinaLongFields schreef:Harstikke fijn! Lijkt mij ook gezellig. Een mooie gelegenheid voor Reina om te merken dat je ook gewoon met herderteefjes leuk kan spelen in plaats van erdoor afgesnauwd te worden. Laat maar weten als je eens tijd en gelegenheid hebt, volgens mij is jouw agenda wat voller dan de mijnealm@ schreef:Lijkt me gezellig! Dan houd ik Nozem gewoon even aan de lijn in het begin tot jij ziet dat Reina op haar gemak is met Sjefke (die is heel vriendelijk (en klein) en die kan gewoon gelijk los.LongFields schreef:Misschien dat wij ook eens kunnen wandelen om Reina van haar angst voor herderteven af te helpen. Ze is heel speels maar andere herders vindt ze nog steeds wat engalm@ schreef:Ik woon ook redelijk in de buurt.
Waar wandel jij meestal?
Ik heb 1 hele sociale en 1 wat lompere herder, dus als dat je niet afschrikt (kan de lompere altijd eerst aan de lijn houden tot jouw hondje op zijn gemak is) wil ik best een keer wandelen hoor.Volgens mij beseft ze zelf niet dat ze een herder is
Moeten we maar eens een keertje afspreken dan!