Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gouden randje
Moderator: moderatorteam
- Yv*nn
- Zeer actief
- Contacteer:
- Marianne-Margret
- Actief
Dank je wel. Gemaakt met het kleine kitlensje. Die ligt hier maar een beetje te verstoffenMarianne-Margret schreef:heeeeeeeeel mooi

Aperture prio, iso 100, f6.30 sluitertijd 1/250s op 45mm en temperatuur 5500 en wat nabewerking in photoshop (hooglichten, schaduwen, niveaus, zweem verwijderd, meer saturatie en onscherp masker 80% (1,0 pixels en drempel 0).

Laatst gewijzigd door Marco# op 05 sep 2007 09:41, 1 keer totaal gewijzigd.
- Marianne-Margret
- Actief
ja nee......heel fijn, goed gekozen die iso en sluitertijd en die temperatuur; magnifiekMarco# schreef:Dank je wel. Gemaakt met het kleine kitlensje. Die ligt hier maar een beetje te verstoffenMarianne-Margret schreef:heeeeeeeeel mooi![]()
Aperture prio, iso 100, f6.30 sluitertijd 1/250s op 45mm en temperatuur 5500 en wat nabewerking in photoshop (hooglichten, schaduwen, niveaus, zweem verwijderd, meer saturatie en onscherp masker 80% (1,0 pixels en drempel 0).

Heb je het stokje van Tekkel overgenomen?Marianne-Margret schreef:ja nee......heel fijn, goed gekozen die iso en sluitertijd en die temperatuur; magnifiekMarco# schreef:Dank je wel. Gemaakt met het kleine kitlensje. Die ligt hier maar een beetje te verstoffenMarianne-Margret schreef:heeeeeeeeel mooi![]()
Aperture prio, iso 100, f6.30 sluitertijd 1/250s op 45mm en temperatuur 5500 en wat nabewerking in photoshop (hooglichten, schaduwen, niveaus, zweem verwijderd, meer saturatie en onscherp masker 80% (1,0 pixels en drempel 0).. Maar met name grote dank verschuldigd aan psp dus

- kelly 1981
- Zeer actief
- Marianne-Margret
- Actief
Oke even voor alle duidelijkheid, mijn antwoord geeft alleen maar aan dat ik er de ballen verstand van heb en een beetje in de giebel schiet om de opsomming......dat ligt niet aan jou, da`s mijn onwetenheid en doet niks af aan mijn mening over de foto, die is, was en blijft; heeeeeeeeeeeel mooi.Marco# schreef:Heb je het stokje van Tekkel overgenomen?Marianne-Margret schreef:ja nee......heel fijn, goed gekozen die iso en sluitertijd en die temperatuur; magnifiekMarco# schreef:Dank je wel. Gemaakt met het kleine kitlensje. Die ligt hier maar een beetje te verstoffenMarianne-Margret schreef:heeeeeeeeel mooi![]()
Aperture prio, iso 100, f6.30 sluitertijd 1/250s op 45mm en temperatuur 5500 en wat nabewerking in photoshop (hooglichten, schaduwen, niveaus, zweem verwijderd, meer saturatie en onscherp masker 80% (1,0 pixels en drempel 0).. Maar met name grote dank verschuldigd aan psp dus
Je vraag of ik het stokje overgenomen heb van Tekkel laat ik maar even voor wat hij is, na terugzoeken en (nu pas..) het topic waar jij w.s. op doelt gelezen te hebben weet ik niet of je dit wel zo vriendelijk bedoelt.
Overigens Tekkel.....voor daar weer misverstanden over gaan bestaan, ik heb niets maar dan ook helemaal niets tegen je hoor misschien zelfs wel integendeel.

- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
- Rossi
- Zeer actief
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- Marianne-Margret
- Actief
je bent wel zielig hè, man waar heb je het over, niemand vraagt je iets te bewijzen, ik heb nog niets anders gelezen dan dat iedereen het een prachtige foto vind, wat zeur je nou toch, ga genieten van je resultaat.Marco# schreef:Ik moet iets bewijzen omdat Margret niet weet waar ze over praat?LongFields schreef:Ik ook wel eigenlijk.Rossi schreef:Heel mooi.![]()
![]()
Ben ik toch benieuwd hoe de onbewerkte versie eruit ziet.![]()
Maar het is een mooie foto (geworden) in ieder geval!

- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Contacteer:
Nou zeg. Je snapt toch wel dat Marco een grapje maakt.Marianne-Margret schreef: je bent wel zielig hè, man waar heb je het over, niemand vraagt je iets te bewijzen, ik heb nog niets anders gelezen dan dat iedereen het een prachtige foto vind, wat zeur je nou toch, ga genieten van je resultaat.

Donder eens op met je geouwehoer mens. Jij zegt zelf dat je uit je nek lult. Het gevolg kun je ook zien. Nog meer gelul in dit topic.Marianne-Margret schreef:je bent wel zielig hè, man waar heb je het over, niemand vraagt je iets te bewijzen, ik heb nog niets anders gelezen dan dat iedereen het een prachtige foto vind, wat zeur je nou toch, ga genieten van je resultaat.Marco# schreef:Ik moet iets bewijzen omdat Margret niet weet waar ze over praat?LongFields schreef:Ik ook wel eigenlijk.Rossi schreef:Heel mooi.![]()
![]()
Ben ik toch benieuwd hoe de onbewerkte versie eruit ziet.![]()
Maar het is een mooie foto (geworden) in ieder geval!
Als iemand het orgineel wilt zien vragen ze dat maar in een PB met motivatie erbij. Next.
- Rossi
- Zeer actief
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Contacteer:
- EstherK