goed lezen, want ik discrimeer niet, ik heb het over de jeugd , die lijkt de macht over te nemen, en volwassenen met honden lastig te willen vallen.Roelfien schreef:Je discrimineert.
Als er eentje begint gaan er altijd een paar het overnemen.
Moderator: moderatorteam
Nee hoor, je discrimineert nietPak-de-bal schreef:goed lezen, want ik discrimeer niet, ik heb het over de jeugd , die lijkt de macht over te nemen, en volwassenen met honden lastig te willen vallen.Roelfien schreef:Je discrimineert.
Pak-de-bal schreef:durf het niet te vragen, maar onzinige discriminerende opmerkingen verwijderd door een mod
( ik vraag het daarom, omdat die soms heel "agressief" kunnen zijn naar honden, door hun angst?)
Maar verder : welkom in ons kl*te land, met onze kl*te jeugd !!!
Jij begint gelijk overonzinige discriminerende opmerkingen verwijderd door een mod pas later verdraai je je antwoorden naar jongeren in het algemeen.Pak-de-bal schreef:
oké , dit waren dan geen onzinige discriminerende opmerkingen verwijderd door een mod maar in Den Haag zou dat voor 90 % wel zo kunnen zijn !
En dan is het echt geen pretje, wat ze met ons, winkelende mensen op de koopavond bv aandoen.
Ik bedoel: ze hebben het echt aan zichzelf te danken !!
dus probeer maar niet steeds ze te verdedigen
( ben soms dat gebrekkig hollands praten, in de tram bv, echt zat !!)
Inge schreef:Nee hoor, je discrimineert nietPak-de-bal schreef:goed lezen, want ik discrimeer niet, ik heb het over de jeugd , die lijkt de macht over te nemen, en volwassenen met honden lastig te willen vallen.Roelfien schreef:Je discrimineert.
Als er eentje begint gaan er altijd een paar het overnemen.![]()
Pak-de-bal schreef:durf het niet te vragen, maar waren het onzinige discriminerende opmerkingen verwijderd door een modb]
( ik vraag het daarom, omdat die soms heel "agressief" kunnen zijn naar honden, door hun angst?)
Pak-de-bal schreef:
oké , dit waren dan geen getinte jongens, maar in Den Haag zou dat voor 90 % wel zo kunnen zijn !
En dan is het echt geen pretje, wat ze met ons, winkelende mensen op de koopavond bv aandoen.
Jij begint gelijk overonzinige discriminerende opmerkingen verwijderd door een modjongeren, pas later verdraai je je antwoorden naar jongeren in het algemeen.
Ik word gewoon misselijk van je.![]()
Vind het trouwens ook knap dat jij nu precies weet dat de betreffende school een slechte school met een slecht beleid is die gecontroleerd zal worden door Dijksma
DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIPak-de-bal schreef:hé , het topic gaat toch niet wéér over mij?![]()
dat hebben we wel gehad en iedreen mag hier zijn eigen mening kwijt.
Vooral onder het Onderwerp "discussie"
Ik ga hier niet verder op in.
Natuurlijk is dit "groepsgedrag" , en de stoersten hebben het hoogste woord.
Maar zo gaan ze overal te werk, niet eens in schoolltijd.
En dàt hoeven we toch niet goed te vinden, getinte huidskleur of niet !![]()
Ook niet goed te praten...
Mens hou alsjeblieft je oordeel over de jeugd voor je en over mensen die gedrag gaan overnemen van een ander.Je dondert notabene zelf oude mannen in de bosjesPak-de-bal schreef:goed lezen, want ik discrimeer niet, ik heb het over de jeugd , die lijkt de macht over te nemen, en volwassenen met honden lastig te willen vallen.Roelfien schreef:Je discrimineert.
Martijn, ik ben het nog nooit zoo eens met je geweest!Martijn schreef:Natuurlijk is het niet normaal maar waarom direct over allochtonen beginnen?Pak-de-bal schreef:vind je dit normaal gedrag dan?kitty2 schreef:Pak-de-bal schreef:durf het niet te vragen, maar warenonzinige discriminerende opmerkingen verwijderd door een mod kinderen?
jeetje mina zeg........jij wordt met de dag erger volgens mij![]()
Ik niet en dàt laat ik merken ook,
Wat ik trouwens vooral niet normaal aan allochtonen vind is hoe nederland met allochtone jeugd omgaat.
Hoe ga je je in christusnaam aangepast gedragen als je vanaf je vroege jeugd met argusogen bekeken wordt en door politici als kutmarokkaan bestempeld wordt?
Alsof jij je aanpast aan groepen mensen die je vooraf al laten weten dat ze je toch niet moeten.
ik winkel ook geregeld in de haag en heb nooit last gehad wat vreemd toch ook in de tram heb ik geen last met zePak-de-bal schreef:oké , dit waren dan geen getinte jongens, maar in Den Haag zou dat voor 90 % wel zo kunnen zijn !Martijn schreef:Wat ik trouwens vooral niet normaal aan allochtonen vind is hoe nederland met allochtone jeugd omgaat.
Hoe ga je je in christusnaam aangepast gedragen als je vanaf je vroege jeugd met argusogen bekeken wordt en door politici als kutmarokkaan bestempeld wordt?
Alsof jij je aanpast aan groepen mensen die je vooraf al laten weten dat ze je toch niet moeten.
Ari@ne schreef:Niemand verplicht je om in dit kl*te land, met deze kl*te jeugd te blijven.Pak-de-bal schreef:
Ik vind je steeds griezeliger worden.
Dat is idd een (het) probleem ........................miemot schreef:Ik lees hier heel veel mee, post niet zoveel berichtjes, dus het lijkt misschien alsof ik me zomaar kom bemoeien... maar ik begin me stilaan enorm te ergeren aan PdB.
Ongeveer elk topic waar ze in post, gaat helemaal off-topic en draait ineens helemaal om haar ipv om het probleem of de vraag van de TS.
De bijdragen die ze levert beperken zich meestal tot veralgemenen en discrimineren (o.a. 'vechthonden', belgen, allochtonen, nu de jeugd weer...) ofwel helemaal fout advies geven.
Een goeie oplossing zou zijn PdB negeren, maar het risico dat je dan neemt is dan nieuwe gebruikers misschien haar adviezen gaan volgen...
Zucht.
gunst, daar heb je haar weer met dat oude mannetjeC@rmen schreef:Mens hou alsjeblieft je oordeel over de jeugd voor je en over mensen die gedrag gaan overnemen van een ander.Je dondert notabene zelf oude mannen in de bosjesPak-de-bal schreef:goed lezen, want ik discrimeer niet, ik heb het over de jeugd , die lijkt de macht over te nemen, en volwassenen met honden lastig te willen vallen.Roelfien schreef:Je discrimineert.
Ik heb me al bij zo ongelofelijk veel topics afgevraagd waar die moderators toch eigenlijk zijn?Mir@n schreef:Misschien wel ja....twinkeltje schreef:probeer je een punt te maken of zoMir@n schreef:Mir@n schreef:
En volgens mij mogen hier ook geen discriminerende uitlatingen gedaan worden. Dusse, ik vraag me af wanneer er een modje gaat ingrijpen....![]()
Nou hier dus.Biko schreef:Ik heb me al bij zo ongelofelijk veel topics afgevraagd waar die moderators toch eigenlijk zijn?Mir@n schreef:Misschien wel ja....twinkeltje schreef:probeer je een punt te maken of zoMir@n schreef:![]()
Dat gezever hier, echt zo vaak.. je vraagt je af of mensen wat te compenseren hebben ofzo.. thuis onder de plak??
![]()
Ik zal het even aan jullie uitleggen,ranetje schreef:Dat is idd een (het) probleem ........................miemot schreef:Ik lees hier heel veel mee, post niet zoveel berichtjes, dus het lijkt misschien alsof ik me zomaar kom bemoeien... maar ik begin me stilaan enorm te ergeren aan PdB.
Ongeveer elk topic waar ze in post, gaat helemaal off-topic en draait ineens helemaal om haar ipv om het probleem of de vraag van de TS.
De bijdragen die ze levert beperken zich meestal tot veralgemenen en discrimineren (o.a. 'vechthonden', belgen, allochtonen, nu de jeugd weer...) ofwel helemaal fout advies geven.
Een goeie oplossing zou zijn PdB negeren, maar het risico dat je dan neemt is dan nieuwe gebruikers misschien haar adviezen gaan volgen...
Zucht.
Ik heb geen enkele reden om je te achtervolgen, daar ben je verder niet interessant genoeg voor. Maar je moet niet je eigen rotleven op de rest van de wereld om je heen projecteren. Misschien eens goed bij je zelf nagaan waarom iedereen zo naar is. Wellicht een reactie op jouw acties?Pak-de-bal schreef:Ik zal het even aan jullie uitleggen,ranetje schreef:Dat is idd een (het) probleem ........................miemot schreef:Ik lees hier heel veel mee, post niet zoveel berichtjes, dus het lijkt misschien alsof ik me zomaar kom bemoeien... maar ik begin me stilaan enorm te ergeren aan PdB.
Zucht.
kijk maar naar het berichtje hierboven, ( bericht van Carmen)
ik word constant "achtervolgd" door medeforumleden, die constant dingen naar boven halen, die OOK OF-TOPIC zijn !!!
En nergens op slaan op dàt moment !!![]()
Maar dan geeft het niet , hè?![]()
Ik heb hier een verleden van pesterijen tegen mij gehad en daar ben ik nog steeds ernstig voor op mijn hoede.
Misschien is het zo , dat elk bericht niet altijd in goede aarde overkomt.
Maar soms moet ik mij even uiten, dat hebben we allemaal wel eens.
Als alles mis loopt, net weer een lekkage gehad hier, dan komen mijn berichtjes wat anders over ,
dan dat ik het meen.
Mijn excuses voor de "discriminerende " opmeerkingen , want dat had ik niet zo bedoeld.
Ik zet soms berichten neer puur uit de praktijk en zo is het !
Heb ook mijn hart op de tong, en verzin niets anders.
Maar dat kan wel eens bij sommigen hard overkomen.
Maar zo beleef ik het "leven" op dit moment.
En dat , is moeilijk voor te stellen, als je een leventje hebt, waar alles lekker gaat , en dat je nog leuk woont ook !
( lekker buiten)
Ik hoop hier iets van mijn achtergronden te hebben vermeld.
dat helpt misschien,
om voor jullie óok niet iedreen over éen kam te scheren, dat het allemaal goed en leuk gaat, zo is het bij mij dus niet.
Dit snap ik even niet, dus ik moet mijn mond maar houden?ranetje schreef:Vooral mensen die net op het forum verschijnen en nog niet voor die tijd hebben meegelezen kunnen daardoor een heel erg verkeerd advies gaan opvolgen.
Je geeft een niet al te geslaagd voorbeeldPak-de-bal schreef:Dit snap ik niet, dus ik moet mijn mond houden?ranetje schreef:Vooral mensen die net op het forum verschijnen en nog niet voor die tijd hebben meegelezen kunnen daardoor een heel erg verkeerd advies gaan opvolgen.
Wat als er gevraagd wordt:
"zal ik nog een 2de hond nemen?" ( of zoiets) ,
dan zijn dat toch algemene vragen, dus maakt dat wat uit of je veel van honden af weet of niet...
Als ik dan antwoord:
"ik zou het niet doen", met wat voor reden dan ook, dan is dàt mijn eigen mening, ... ja, zèlfs op een hondenforum![]()
Ik kan je geruststellen, dat ik mij niet bemoei met dingen , die ik niet weet, zoals bv het fokken van nestjes of andere vragen( over teefjes bv)
Maar ik ben nog steeds van mening , dat iedreen een open antwoord mag neerzetten, als de vraag zo opgeeft.
soms lees ik tussen de regels door, of ik kijk naar hun voorstellen-berichten,ranetje schreef:Er zijn n.l. ook mensen op het forum die ervaring hebben met een tweede hond en die daarover kunnen vertellen.
En tips kunnen geven die jij niet kunt geven.