Moderator: moderatorteam
ah mooi positief dusmalinois schreef:ja... hij is nu 9 maanden en zeker voor een dober op die leeftijd laat hij zich heel goed zien...![]()
Hij denkt ook mechelaar te zijn hoorHij heeft alles overgenomen van zn maatje :N: Ik herken behalve het uiterlijk er maar weinig typisch dobereigenschappen in....
Is bij de fokker ook opgegroeid bij een mechelaar van 5 maanden, en daarna bij ons ook weer :N:
Tot op heden is hij ook niet zo onnoemelijk groot, niet topzwaar aan de voorkant etc. Daar hebben we ook geprobeerd op te zoeken maar goed, het is toch altijd afwachten hoe ze uitgroeien... Hij moet natuurlijk nog lang uitzwaren maar onze andere dober was op die leeftijd al stukken grover, groter en zwaarder....
Wij zijn erg lastig met afspraken maken maar we komen hoe dan ook een keer kijken. Ik moet toch echt een keer zien hoe dat gaat voor ik zelf ooit met mijn evt hondje iets van sport ga doen hahahamalinois schreef:Dank je, allemaalMoon, ik zie het zelf niet zo... vind het wel meevallen maar ik hoor het idd. heel veel om me heen...
![]()
Marc ik weet het, kom je nog een keer bij hem kijken?
malinois schreef:
geen idee, nog niet gemeten, de laatste keer dat ik hem gewogen heb is zo'n 2 maand geleden met de enting toen was hij 27 kg. Ik denk dat hij nu zo rond de 62 cm zit qua hoogte...sirene schreef:Leuk om hem weer eens te zien! Hij wordt prachtig!
Geweldig om een Dober aan het werk te zien.
Hoe groot of hoe zwaar is hij nu ?
Kennel Vom Burghof uit duitslandDyenga schreef:IPO is niet mijn "ding" maar.....gelukkig weer een dober die bezig is met hetgeen waarvoor hij gefokt is![]()
![]()
![]()
![]()
Mooie foto's!
Van welke kennel komt je dober?
Omdat ie geen 'malinois' isHutsje schreef:Waarom staat hij eigenlijk niet in je onderschrift?
dusty heeft er ook alleen bijgestaan toen ze overleden was...Hutsje schreef:Dat was Dusty toch ook niet?
Oh, da's toch een behoorlijke jongen!malinois schreef:geen idee, nog niet gemeten, de laatste keer dat ik hem gewogen heb is zo'n 2 maand geleden met de enting toen was hij 27 kg. Ik denk dat hij nu zo rond de 62 cm zit qua hoogte...sirene schreef:Leuk om hem weer eens te zien! Hij wordt prachtig!
ja en jaDyenga schreef:Dan heeft hij dezelfde vader als Djongo. Xantos van het Steendorp. Of waren we al eerder tot die conclusie gekomen?malinois schreef: Kennel Vom Burghof uit duitsland
mn andere dober is nog zo'n 10 cm grotersirene schreef:Oh, da's toch een behoorlijke jongen!malinois schreef:geen idee, nog niet gemeten, de laatste keer dat ik hem gewogen heb is zo'n 2 maand geleden met de enting toen was hij 27 kg. Ik denk dat hij nu zo rond de 62 cm zit qua hoogte...sirene schreef:Leuk om hem weer eens te zien! Hij wordt prachtig!