Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Yuka schreef:Ik vind dit zelf ook een erge mooie tak van de hondesport
Alleen vraag ik me af, hoe zorg je er voor dat je hond alleen hapt tijdens wedstrijd of training naar zo'n man in pak en dat hij dat op straat niet doet?
Ik heb er wel eens over na zitte te denken om dit met Yuka te gaan doen, maar ben erg bang dat zij dan naar alles en iedereen gaat bijten
Ik ben een totale leek hoor op dit gebied
Op straat lopen de meeste mensen niet met een jute mouw om hun arm
Voor honden is dit in het algemeen gewoon een spelletje, niets meer dan dat. Ze willen die mouw hebben.
Ik vind dit zelf ook een erge mooie tak van de hondesport
Alleen vraag ik me af, hoe zorg je er voor dat je hond alleen hapt tijdens wedstrijd of training naar zo'n man in pak en dat hij dat op straat niet doet?
Ik heb er wel eens over na zitte te denken om dit met Yuka te gaan doen, maar ben erg bang dat zij dan naar alles en iedereen gaat bijten
Voor honden is dit in het algemeen gewoon een spelletje, niets meer dan dat. Ze willen die mouw hebben.
Misschien een hele gekke vraag/vergelijking, maar kun je het dan ook vergelijken met andere speeltjes? Bijvoorbeeld, zodra ik een flostouw te voorschijn haal, begint Max daarnaar te happen/bijten omdat dat haar favoriete spelletjes is en ze het flostouw wil hebben. Is dat flostouw dan te vergelijken met de jute mouw?
Laatst gewijzigd door Maxiem op 07 nov 2007 21:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Yuka schreef:Ik vind dit zelf ook een erge mooie tak van de hondesport
Misschien een hele gekke vraag/vergelijking, maar kun je het dan ook vergelijken met andere speeltjes? Bijvoorbeeld, zodra ik een flostouw te voorschijn haal, begint Max daarnaar te happen/bijten omdat dat haar favoriete spelletjes is en ze het flostouw wil hebben. Is dat flostouw dan te vergelijken met de jute mouw?
ja ze hebben het hier ook met balletjes en een bijtrolletje bijvoorbeeld
ds haar beste vriendje is een dober van 40 kilo (of iets meer), das een kanjer van een hond zeg :N: hij heeft het al klaargespeeld om 3 mouwen in flut te bijten