Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hond in restaurant

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Jaap* »

Frederique schreef:Goh! Ik bespeur hier een tendens :idea:
De niet-honden-liefhebbers hebben de Mac tot hun eigen moederschip verheven :roll:

http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... hlight=mac
:mrgreen: Dat ze zich maar te barsten mogen vreten :ok:
'Beam me up Scotty'
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Babs73

Ongelezen bericht door Babs73 »

Ik heb er niet zon probleem mee eigenlijk
Als mijn hondje mee mag naar binnen doe ik het ook en de Mc Donalds is geen 5 sterren restaurant :smile:

Ik heb liever links en rechts van mijn eigen tafel mensen zitten met een hond die rustig op de vloer ligt , dan links en rechts gezinnen met van die krijsende jengelende kinderen met snotterbellen :N: Wordt je erg vrolijk van als je er tussen zit :N:
Pak-de-bal

Ongelezen bericht door Pak-de-bal »

Mickie schreef:Iets zegt me dat ik geen antwoord ga krijgen van Pak-de-Bal... :roll:
En ik geloof ook niet dat ze ook maar over één woord dat hier geschreven is nadenkt, laat staan dat ze haar scheve kijk op de zaken herziet: hond thuis naast tafel is prima, maar hond in restaurant naast tafel is onhygiënisch :19:
je houdt mij wel bezig, hè? :smile:

Wat wil je nù weer weten , dan?

Of ik de hond op schoot neem , tijdens het eten?
Nee, want hij weegt 25 kilo, en dat is wel ietsje te zwaar voor mij.
Trouwens, een kind van 25 kilo neem je ook niet meer zo maar op schoot, toch? :19:

Of is de vraag , wat je zo graag wilt weten:

of ik Bauke zomaar op tafel neerzet, tijdens het eten? :eek:

nou , dàt lijkt mij een beetje overdreven, toch?
Geer
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Geer »

Ik heb geen enkel probleem met honden in een restaurant, zolang ze maar geen overlast bezorgen. Net als met kinderen, net als met rokers (al ben ik er zelf een), net als met iedereen die een restaurant bezoekt. Ik neem zelf altijd een fleecedeken mee en zorg dat ik in een hoek zit, dan frummel ik ze achter mijn stoel of onder mijn tafel. Heeft niemand last van, als ze uberhaupt al doorhebben dat ze er zijn.

Ik moet wel zeggen dat ik in Duitsland in een restaurant zat te eten en werkelijk onpasselijk werd van de lucht van mijn buurvrouw. Van die tafel kwam een hele weke, nare lucht die je spoorslags alle trek ontnam. Tot ik zag dat er een dikke beschimmelde, natte berghond onder haar tafeltje lag die de lucht verspreidde... Dat vind ik even vervelend als rokers aan een naburige tafel die de hele avond vrolijk hun sigarettenwalm in jouw hoofdgerecht zitten te paffen. Of van die ubergeparfumde dames die je de hele avond doen vermoeden dat je Chanelbiefstuk zit te vreten. Dat hoeft van mij niet.
Geer
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Geer »

Overigens word ik in de Mac onpasselijker van al het ongezonde witte vlees dat er met holle ogen het dagelijkse portie verzadigd vet naarbinnen zit te stauwen dan van een kudde natte bouviers die net door de vis hebben zitten rollen, maar dat terzijde.
Some-one
Actief

Ongelezen bericht door Some-one »

Een kind van 25 kg kan nog makkelijk op schoot hoor! :mrgreen: Zwaarder ook nog wel!

Ergens snap ik de bezwaren van PdB op honden in een restaurant wel (hoewel ik er persoonlijk niets op tegen heb)...alleen de manier waarop ze dat brengt...is niet zo'n 'handige" :thumbdown:
flatcoat
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër

Ongelezen bericht door flatcoat »

Sorry, even iets mis gegaan in het beantwoorden/verzenden.
Laatst gewijzigd door flatcoat op 14 sep 2007 00:33, 2 keer totaal gewijzigd.
Marja & Tibetaanse Terriër Ljennah
Flatcoat Beauty (28-10-1998/13-12-2006)
Afbeelding
flatcoat
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër

Ongelezen bericht door flatcoat »

Pak-de-bal schreef: Hè ja, laten we mensen en honden op 1 niveau stellen
Eh ..... eerst mogen mensen en honden niet op 1 niveau gesteld worden en nu komt er een vergelijking met een kind van 25 kg kilo
Jij bent gewoon inconsequent ...... hond mag mee als het jou uitkomt en anders niet want dan is het ineens "smerig" en andermans honden zijn per definitie al "verboden" in een restaurant ......
Lees je eigen berichten eens na en zie dan wat een tegenstrijdigheden er hier en daar inzitten .....
Maar .... mijn hond ging en gaat gewoon mee naar een restaurant waar zij welkom is of jij nu aan een tafeltje naast mij zit of niet en ik als baasje neem mijn verantwoordelijkheid voor haar aanwezigheid .... m.a.w. ze mag mee mits zij niet voor overlast zorgt.
Marja & Tibetaanse Terriër Ljennah
Flatcoat Beauty (28-10-1998/13-12-2006)
Afbeelding
Some-one
Actief

Mickie schreef:Is mijn vraag nog steeds niet duidelijk PdB? Of vlucht je nu gewoon naar een ander onderwerp?
Nadenken is ook moeilijk hè? :roll:
Wat kan jou dat antwoord nou schelen? Zo vaak geeft ze geen "echte" argumenten dus waarom zo doordrammen dan? :denken:
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel

Ongelezen bericht door tekkel »

Mickie schreef:
Some-one schreef:
Mickie schreef:Is mijn vraag nog steeds niet duidelijk PdB? Of vlucht je nu gewoon naar een ander onderwerp?
Wat kan jou dat antwoord nou schelen? Zo vaak geeft ze geen "echte" argumenten dus waarom zo doordrammen dan? :denken:
Waarom niet? Wie A zegt, moet ook B zeggen :pffff:
Wie zo'n duidelijke mening heeft als PdB mag dat ook uitleggen, die moet niet eerst allerlei tegenstrijdige stelligheden poneren en als de vragen te moeilijk worden zich schielijk terugtrekken. Daarbij ben ik razend nieuwsgierig hoe haar kronkels dit recht kunnen trekken. Dus ik herhaal:

@Pak-de-Bal
Wat is voor jou het verschil in hygiënische omstandigheden tussen
  • A. een hond naast tafel thuis
  • B. een hond naast tafel in een restaurant?
Wat ben jij een vervelende dwingeland zeg, met je persoonlijke kruistocht tegen PdB :roll: Get a life!
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

tekkel schreef:
Mickie schreef:
Some-one schreef:
Waarom niet? Wie A zegt, moet ook B zeggen :pffff:
Wie zo'n duidelijke mening heeft als PdB mag dat ook uitleggen, die moet niet eerst allerlei tegenstrijdige stelligheden poneren en als de vragen te moeilijk worden zich schielijk terugtrekken. Daarbij ben ik razend nieuwsgierig hoe haar kronkels dit recht kunnen trekken. Dus ik herhaal:

@Pak-de-Bal
Wat is voor jou het verschil in hygiënische omstandigheden tussen
  • A. een hond naast tafel thuis
  • B. een hond naast tafel in een restaurant?
Wat ben jij een vervelende dwingeland zeg, met je persoonlijke kruistocht tegen PdB :roll: Get a life!
nee dat vind ik niet, PdB moet niet constant schermen met een ander forum en achtervolgen, als ze zelf niet eens normaal antwoord kan geven, er word een vraag gesteld waar ze meerdere malen op irritante wijze omheen draait.
tekkel
Erelid

yamie schreef:nee dat vind ik niet, PdB moet niet constant schermen met een ander forum en achtervolgen, als ze zelf niet eens normaal antwoord kan geven, er word een vraag gesteld waar ze meerdere malen op irritante wijze omheen draait.
Ja dat weet ik wel, maar wat kan het M schelen wat voor antwoord er komt :19: Dat achtervolgen met dikke rooie letters nodigt ook niet uit tot een normale conversatie :mrgreen:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Some-one
Actief

tekkel schreef:Wat ben jij een vervelende dwingeland zeg, met je persoonlijke kruistocht tegen PdB :roll: Get a life!
Dat vind ik ook weer wat overdreven! :pffff: Ik begrijp een deel van de irritaties die Mickie heeft heel goed (om het zacht uit de drukken vind ook ik pdb heeeeeel irritant in veel topics) alleen schiet ze er denk ik weinig mee op om om bepaalde antwoorden te vragen want die krijgt ze toch niet! Ze geeft alleen pdb weer de aandacht die ze in mijn ogen niet verdient.......
yamie
Zeer actief
Contacteer:

tekkel schreef:
yamie schreef:nee dat vind ik niet, PdB moet niet constant schermen met een ander forum en achtervolgen, als ze zelf niet eens normaal antwoord kan geven, er word een vraag gesteld waar ze meerdere malen op irritante wijze omheen draait.
Ja dat weet ik wel, maar wat kan het M schelen wat voor antwoord er komt :19: Dat achtervolgen met dikke rooie letters nodigt ook niet uit tot een normale conversatie :mrgreen:
je snapt toch ook wel hoe dat werkt? tuurlijk is het van beide kanten zinloos, maar om het dan alleen van Mickie haar kant te benoemen vind ik niet fair, het is een over en weer spelletje :wink:
tekkel
Erelid

yamie schreef:
tekkel schreef:
je snapt toch ook wel hoe dat werkt? tuurlijk is het van beide kanten zinloos, maar om het dan alleen van Mickie haar kant te benoemen vind ik niet fair, het is een over en weer spelletje :wink:
Tsja, dan moet er één de wijstststste zijn. Die ene is het niet, maar nu blijkt die andere het ook niet te zijn :wink:
yamie
Zeer actief
Contacteer:

tekkel schreef:
yamie schreef:
tekkel schreef:
Tsja, dan moet er één de wijstststste zijn. Die ene is het niet, maar nu blijkt die andere het ook niet te zijn :wink:
we motten er een hulpgroep voor oprichten, wie is de wijststste.nl :mrgreen:
tekkel
Erelid

yamie schreef:we motten er een hulpgroep voor oprichten, wie is de wijststste.nl :mrgreen:
:smile: Ja, een zelfhulpgroep, dan hoeven we er verder niemand bij in te schakelen :smile:
Some-one
Actief

yamie schreef:we motten er een hulpgroep voor oprichten, wie is de wijststste.nl :mrgreen:
:smile:
Some-one
Actief

Mickie schreef:Lach er maar om :pffff: Ondertussen is mijn nieuwsgierigheid nog steeds niet bevredigd. Ik wil gewoon antwoord :boos:
Ben bang dat je dat antwoord nooit zult krijgen... :wink:
yamie
Zeer actief
Contacteer:

Mickie schreef:Lach er maar om :pffff: Ondertussen is mijn nieuwsgierigheid nog steeds niet bevredigd. Ik wil gewoon antwoord :boos:
lekker laten mickie :wink:
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

yamie schreef:
tekkel schreef:
Volgens mij vinden de dames PdB en Micky elkaar gewoon niet leuk :mrgreen:
Some-one
Actief

Addy schreef:Volgens mij vinden de dames PdB en Micky elkaar gewoon niet leuk :mrgreen:
Denk je? :denken:
Addy

Some-one schreef:
Addy schreef:Volgens mij vinden de dames PdB en Micky elkaar gewoon niet leuk :mrgreen:
Denk je? :denken:
Ach :smile: :smile: :smile:
Overigens gaan mijn draaideurcriminelen niet mee naar een restaurant :mrgreen:
Ben veel te bang dat ze daar ook de kastdeuren maar even zelf openbreken :smile: :smile: :smile:
yamie
Zeer actief
Contacteer:

Addy schreef:
yamie schreef:
tekkel schreef:
Volgens mij vinden de dames PdB en Micky elkaar gewoon niet leuk :mrgreen:
joh :smile:
Some-one
Actief

Mickie schreef:Jullie gaan off-topic :pffff: Modje!
:N:

:mrgreen:
Sorry :wink: Ik heb nog eens even zitten nadenken...en ik denk dat ik het antwoord van PdB weet! :idea: (zij mag voor een ander denken dus mag ik dat ook) Honden in een restaurant vindt ze onhygienisch...kan maar 1 ding betekenen: Bauke mag gewoon op tafel zitten terwijl zij eet! :pffff:
Some-one
Actief

Mickie schreef:
Some-one schreef:Ik heb nog eens even zitten nadenken...en ik denk dat ik het antwoord van PdB weet! :idea: (zij mag voor een ander denken dus mag ik dat ook) Honden in een restaurant vindt ze onhygienisch...kan maar 1 ding betekenen: Bauke mag gewoon op tafel zitten terwijl zij eet! :pffff:
Je moet wel lezen hoor :pffff:
Pak-de-Bal schreef:of ik Bauke zomaar op tafel neerzet, tijdens het eten? :eek:

nou , dàt lijkt mij een beetje overdreven, toch?
Ok...dan niet OP maar wel AAN tafel? Anders zie ik het onhygienische deel toch echt niet! :pffff:
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden

Ongelezen bericht door Jaap* »

Ga toch krassen :mrgreen:
(of op bed, één van beide)
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
yamie
Zeer actief
Contacteer:

Jaap* schreef:Ga toch krassen :mrgreen:
(of op bed, één van beide)
he heb jij ook een labje :mrgreen:
Addy

Martijn schreef:In een restaurant eten is per definitie onhygiënisch.
precies, daarom wil ik ook niet dat mijn honden daar eten :pffff:
Some-one
Actief

Martijn schreef:In een restaurant eten is per definitie onhygiënisch.
Dat is de meest wijze opmerking van vanavond! :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”