Frederique schreef:Goh! Ik bespeur hier een tendens![]()
De niet-honden-liefhebbers hebben de Mac tot hun eigen moederschip verheven![]()
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... hlight=mac

'Beam me up Scotty'
Moderator: moderatorteam
Frederique schreef:Goh! Ik bespeur hier een tendens![]()
De niet-honden-liefhebbers hebben de Mac tot hun eigen moederschip verheven![]()
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... hlight=mac
je houdt mij wel bezig, hè?Mickie schreef:Iets zegt me dat ik geen antwoord ga krijgen van Pak-de-Bal...![]()
En ik geloof ook niet dat ze ook maar over één woord dat hier geschreven is nadenkt, laat staan dat ze haar scheve kijk op de zaken herziet: hond thuis naast tafel is prima, maar hond in restaurant naast tafel is onhygiënisch
Eh ..... eerst mogen mensen en honden niet op 1 niveau gesteld worden en nu komt er een vergelijking met een kind van 25 kg kiloPak-de-bal schreef: Hè ja, laten we mensen en honden op 1 niveau stellen
Wat ben jij een vervelende dwingeland zeg, met je persoonlijke kruistocht tegen PdBMickie schreef:Waarom niet? Wie A zegt, moet ook B zeggenSome-one schreef:Wat kan jou dat antwoord nou schelen? Zo vaak geeft ze geen "echte" argumenten dus waarom zo doordrammen dan?Mickie schreef:Is mijn vraag nog steeds niet duidelijk PdB? Of vlucht je nu gewoon naar een ander onderwerp?
Nadenken is ook moeilijk hè?![]()
Wie zo'n duidelijke mening heeft als PdB mag dat ook uitleggen, die moet niet eerst allerlei tegenstrijdige stelligheden poneren en als de vragen te moeilijk worden zich schielijk terugtrekken. Daarbij ben ik razend nieuwsgierig hoe haar kronkels dit recht kunnen trekken. Dus ik herhaal:
@Pak-de-Bal
Wat is voor jou het verschil in hygiënische omstandigheden tussen
- A. een hond naast tafel thuis
- B. een hond naast tafel in een restaurant?
nee dat vind ik niet, PdB moet niet constant schermen met een ander forum en achtervolgen, als ze zelf niet eens normaal antwoord kan geven, er word een vraag gesteld waar ze meerdere malen op irritante wijze omheen draait.tekkel schreef:Wat ben jij een vervelende dwingeland zeg, met je persoonlijke kruistocht tegen PdBMickie schreef:Waarom niet? Wie A zegt, moet ook B zeggenSome-one schreef:Wat kan jou dat antwoord nou schelen? Zo vaak geeft ze geen "echte" argumenten dus waarom zo doordrammen dan?Mickie schreef:Is mijn vraag nog steeds niet duidelijk PdB? Of vlucht je nu gewoon naar een ander onderwerp?
Nadenken is ook moeilijk hè?![]()
Wie zo'n duidelijke mening heeft als PdB mag dat ook uitleggen, die moet niet eerst allerlei tegenstrijdige stelligheden poneren en als de vragen te moeilijk worden zich schielijk terugtrekken. Daarbij ben ik razend nieuwsgierig hoe haar kronkels dit recht kunnen trekken. Dus ik herhaal:
@Pak-de-Bal
Wat is voor jou het verschil in hygiënische omstandigheden tussen
- A. een hond naast tafel thuis
- B. een hond naast tafel in een restaurant?
Get a life!
Ja dat weet ik wel, maar wat kan het M schelen wat voor antwoord er komtyamie schreef:nee dat vind ik niet, PdB moet niet constant schermen met een ander forum en achtervolgen, als ze zelf niet eens normaal antwoord kan geven, er word een vraag gesteld waar ze meerdere malen op irritante wijze omheen draait.
Dat vind ik ook weer wat overdreven!tekkel schreef:Wat ben jij een vervelende dwingeland zeg, met je persoonlijke kruistocht tegen PdBGet a life!
je snapt toch ook wel hoe dat werkt? tuurlijk is het van beide kanten zinloos, maar om het dan alleen van Mickie haar kant te benoemen vind ik niet fair, het is een over en weer spelletjetekkel schreef:Ja dat weet ik wel, maar wat kan het M schelen wat voor antwoord er komtyamie schreef:nee dat vind ik niet, PdB moet niet constant schermen met een ander forum en achtervolgen, als ze zelf niet eens normaal antwoord kan geven, er word een vraag gesteld waar ze meerdere malen op irritante wijze omheen draait.Dat achtervolgen met dikke rooie letters nodigt ook niet uit tot een normale conversatie
Tsja, dan moet er één de wijstststste zijn. Die ene is het niet, maar nu blijkt die andere het ook niet te zijnyamie schreef:je snapt toch ook wel hoe dat werkt? tuurlijk is het van beide kanten zinloos, maar om het dan alleen van Mickie haar kant te benoemen vind ik niet fair, het is een over en weer spelletjetekkel schreef:Ja dat weet ik wel, maar wat kan het M schelen wat voor antwoord er komtyamie schreef:nee dat vind ik niet, PdB moet niet constant schermen met een ander forum en achtervolgen, als ze zelf niet eens normaal antwoord kan geven, er word een vraag gesteld waar ze meerdere malen op irritante wijze omheen draait.Dat achtervolgen met dikke rooie letters nodigt ook niet uit tot een normale conversatie
we motten er een hulpgroep voor oprichten, wie is de wijststste.nltekkel schreef:Tsja, dan moet er één de wijstststste zijn. Die ene is het niet, maar nu blijkt die andere het ook niet te zijnyamie schreef:je snapt toch ook wel hoe dat werkt? tuurlijk is het van beide kanten zinloos, maar om het dan alleen van Mickie haar kant te benoemen vind ik niet fair, het is een over en weer spelletjetekkel schreef:Ja dat weet ik wel, maar wat kan het M schelen wat voor antwoord er komtyamie schreef:nee dat vind ik niet, PdB moet niet constant schermen met een ander forum en achtervolgen, als ze zelf niet eens normaal antwoord kan geven, er word een vraag gesteld waar ze meerdere malen op irritante wijze omheen draait.Dat achtervolgen met dikke rooie letters nodigt ook niet uit tot een normale conversatie
Volgens mij vinden de dames PdB en Micky elkaar gewoon niet leukyamie schreef:je snapt toch ook wel hoe dat werkt? tuurlijk is het van beide kanten zinloos, maar om het dan alleen van Mickie haar kant te benoemen vind ik niet fair, het is een over en weer spelletjetekkel schreef:Ja dat weet ik wel, maar wat kan het M schelen wat voor antwoord er komtyamie schreef:nee dat vind ik niet, PdB moet niet constant schermen met een ander forum en achtervolgen, als ze zelf niet eens normaal antwoord kan geven, er word een vraag gesteld waar ze meerdere malen op irritante wijze omheen draait.Dat achtervolgen met dikke rooie letters nodigt ook niet uit tot een normale conversatie
johAddy schreef:Volgens mij vinden de dames PdB en Micky elkaar gewoon niet leukyamie schreef:je snapt toch ook wel hoe dat werkt? tuurlijk is het van beide kanten zinloos, maar om het dan alleen van Mickie haar kant te benoemen vind ik niet fair, het is een over en weer spelletjetekkel schreef:Ja dat weet ik wel, maar wat kan het M schelen wat voor antwoord er komtyamie schreef:nee dat vind ik niet, PdB moet niet constant schermen met een ander forum en achtervolgen, als ze zelf niet eens normaal antwoord kan geven, er word een vraag gesteld waar ze meerdere malen op irritante wijze omheen draait.Dat achtervolgen met dikke rooie letters nodigt ook niet uit tot een normale conversatie
SorryMickie schreef:Jullie gaan off-topicModje!
:N:
Ok...dan niet OP maar wel AAN tafel? Anders zie ik het onhygienische deel toch echt niet!Mickie schreef:Je moet wel lezen hoorSome-one schreef:Ik heb nog eens even zitten nadenken...en ik denk dat ik het antwoord van PdB weet!(zij mag voor een ander denken dus mag ik dat ook) Honden in een restaurant vindt ze onhygienisch...kan maar 1 ding betekenen: Bauke mag gewoon op tafel zitten terwijl zij eet!
Pak-de-Bal schreef:of ik Bauke zomaar op tafel neerzet, tijdens het eten?![]()
nou , dàt lijkt mij een beetje overdreven, toch?