Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Omgeving Nijmegen
Moderator: moderatorteam
- Hetty2501
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Springer Spaniel
Omgeving Nijmegen
Hallo
Ik ben op zoek naar wandelgebieden in de omgeving Nijmegen. Zelf woon ik in Beuningen.
Zijn er hier mensen die uit deze omgeving komen?
Ik ben op zoek naar wandelgebieden in de omgeving Nijmegen. Zelf woon ik in Beuningen.
Zijn er hier mensen die uit deze omgeving komen?
- M@ri@nne
- Zeer actief
- Hetty2501
- Zeer actief
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
- M@ri@nne
- Zeer actief
- sassefras
- geregistreerd lid
Hallo,
Ik woon ook in Nijmegen, ik loop veel in het bos tussen nijmegen en Berg en Dal. Daar heb je een super mooie grote graskuil, waar heel veel honden komen en waar ze lekker kunnen spelen. Verder heb je een stuk bos bij de speeltuin de Leemkuil en je hebt de kopse hof naast de Sint Maartens kliniek.
Dit zijn allemaal plekken waar ze los mogen lopen.
Gr Saskia
Ik woon ook in Nijmegen, ik loop veel in het bos tussen nijmegen en Berg en Dal. Daar heb je een super mooie grote graskuil, waar heel veel honden komen en waar ze lekker kunnen spelen. Verder heb je een stuk bos bij de speeltuin de Leemkuil en je hebt de kopse hof naast de Sint Maartens kliniek.
Dit zijn allemaal plekken waar ze los mogen lopen.
Gr Saskia
Liefs Sas en Nikki
- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
- Aantal honden: 1
In de zomer zat ik in Nijmegen altijd hele dagen met Shibby in het Kronenburgpark, Goffertpark of bij de Berendonck., maar om gewoon te wandelen is dat niet echt super.
Als het wat minder weer is, kun je ook heel fijn langs het Waalstrand lopen/slenteren. Dat is best een leuk stuk en lekker om uit te waaien.
Ik ben toen ook een keer ergens richting Weurt/Beuningen geweest, langs de Waal. Ik heb echt geen flauw idee waar het precies was, maar het was er wel erg leuk en rustig. Bovendien heeft Shibby daar toen leren zwemmen.

Als het wat minder weer is, kun je ook heel fijn langs het Waalstrand lopen/slenteren. Dat is best een leuk stuk en lekker om uit te waaien.
Ik ben toen ook een keer ergens richting Weurt/Beuningen geweest, langs de Waal. Ik heb echt geen flauw idee waar het precies was, maar het was er wel erg leuk en rustig. Bovendien heeft Shibby daar toen leren zwemmen.

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
- Hetty2501
- Zeer actief
- M@ri@nne
- Zeer actief
Nadeel van de Goffert vind ik de vele konijnen en de mensenstront in de struiken.Shibby schreef:In de zomer zat ik in Nijmegen altijd hele dagen met Shibby in het Kronenburgpark, Goffertpark of bij de Berendonck., maar om gewoon te wandelen is dat niet echt super.![]()

En bij het Waalstrandje lopen nu van die fijne wilde paarden.

Groetjes, Marianne.

- Cissy
- Zeer actief
- Contacteer: