Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik ben ook weer thuis!
Het was erg gezellig, ik heb genoten van alle honden en vond het ook erg gezellig met de baasjes gesproken te hebben.
Linda en Reini, nogmaals enorm bedankt voor het organiseren van de After Summer Wandeling. Voor mij zeer zeker voor herhaling vatbaar!
Zo wij zijn ook weer thuis (om zo direct weer naar de jaarlijkse "buurt-BBQ" te gaan) ....
Het was weer een leuke middag .... foto's volgen (morgen ben ik bang) ...
Terwijl ik nog snel even boodschappen heb gedaan voor de rest van het weekeinde is Yvonne met Noëlle en Sonja nog een rondje Groeneveld wezen doen (klein uurtje) met nog twee andere kooikerhondjes .....
Zoek stok! schreef:Ik vond het ook leuk Ben met de foto's bezig en daarna uitpuffen op de bank
Ik hoor zo'n mooi verhaal van Esther over Cor die achter Fritz aan rent met de tekkels weer achter hem aan Heeft iemand daar een foto van kunnen nemen?
Zoek stok! schreef:Ik vond het ook leuk Ben met de foto's bezig en daarna uitpuffen op de bank
Ik hoor zo'n mooi verhaal van Esther over Cor die achter Fritz aan rent met de tekkels weer achter hem aan Heeft iemand daar een foto van kunnen nemen?
Fritz...Frihitz, FRITZ!! Teckels: puf puf baas, niet zo hard
was al even thuis, maar moest eerst computer van mn huisgenootje op internet aansluiten, kom ik erachter dat er ook geen antispyware/antivirus proggies opstaan en zij echt geen flauw idee heeft hoe dat allemaal werkt... Nouja, flink gerotzooi... Zal zo mn foto's op mn computer zetten en kijken of er een paar gelukt zijn...
Ik was ook weer thuis om 18.00 uur ... lekker doorgereden.
Kees = afgemat. Mowan en Lune zijn buiten nog aan het spelen ... :N:
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
lor1_1984 schreef:Ik was er helaas niet, ivm een ongelukje met de auto...
Was anders graag meegeweest.
Ach , wat jammer ! Hopelijk niets ernstigs gebeurd ?
Nee, we waren even verkeerd gereden en moesten keren.
En toen parkeerde Cor de auto in een sloot. :N:
Geen gewonden, alleen de aandrijfas is kapot en gaat zo'n 400,- kosten aan reparatiekosten.
We zijn zelf nog vlak bij het dorp in Ermelo wezen wandelen, alleen dacht Amber dat ze een vis was ofzo, want die heeft ong 1,5 uur met tussenpauzes rondgezwommen in de vijver.
Jee, dat meen je niet, in de sloot :N: Dat werd een heel andere zaterdag dan je je had voorgesteld
lor1_1984 schreef:Ik was er helaas niet, ivm een ongelukje met de auto...
Was anders graag meegeweest.
Ach , wat jammer ! Hopelijk niets ernstigs gebeurd ?
Nee, we waren even verkeerd gereden en moesten keren.
En toen parkeerde Cor de auto in een sloot. :N:
Geen gewonden, alleen de aandrijfas is kapot en gaat zo'n 400,- kosten aan reparatiekosten.
We zijn zelf nog vlak bij het dorp in Ermelo wezen wandelen, alleen dacht Amber dat ze een vis was ofzo, want die heeft ong 1,5 uur met tussenpauzes rondgezwommen in de vijver.
Jee, dat meen je niet, in de sloot :N: Dat werd een heel andere zaterdag dan je je had voorgesteld
Dat kan je wel zeggen. :N:
Gelukkig geen gewonden , dat is het belangrijkste. Die 400 euro is alleen wat minder leuk.
Ik ben er ook weer Ik heb net nog met Rocky een uur gefietst :N: dus ik heb het ook wel gehad.
Ik vond het een geslaagde middag en vond het erg leuk om met nog meer forumleden en honden kennis te maken.
Die Cor met die teckels achter FritZ aan maar ja eigen schuld, ik had hem gewaarschuwd: als je Fritz los laat en hij zet het op een lopen ga jij er maar achteraan