Hoi.
Ik ben maylinn, een klein fries stabijteefje van 7 en een halve maand.
Ik ben een beetje een nerveuze hond en de trainer van mij en mijn baasje heeft aangeraden dat mijn baasje een maatje voor mij zoekt om af en toe mee buiten te spelen en te ravotten.
Ik woon in Delft en zoek een hond, of honden, om zo een keer per week mee buiten te lopen en te dollen.
In het begin kijk ik de kat uit de boom, maar na een tijdje ga ik de meeste honden als echte vriendjes beschouwen.
stuur een pm voor mijn tel nr of mail mijn baasje op tylani@bigfoot.com
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
7 maanden oude stabij zoekt maatje
Moderator: moderatorteam
- tylani
- nieuw lid
7 maanden oude stabij zoekt maatje
Laatst gewijzigd door tylani op 25 sep 2007 15:37, 1 keer totaal gewijzigd.
- tylani
- nieuw lid
op de delftse hout zijn stukken waar je hond los kan en stukken waar ie vast moet, al moet ik op de kaart kijken waar welk stuk ook al weer precies was (daar iedereen meestal zijn hond gewoon los laat lopen... en wij eigenlijk ook.. ik weet t, niet helemaal 'toegstaan'...)
er is ook een hondenstrandje, daaromheen mogen de honden ook los, al is t aan te arden om middenin de zomer t niet te doen ivm algen enzo
richting schipluiden/schiedam zit t midden delfland bij kerkpolder (zo heet t gebied achter onze flat, naast t einde van de a4) daar mogen de honden in t hele gebied los.
stuur maar een mail of pm als je wilt wandelen, lijkt me leuk!
er is ook een hondenstrandje, daaromheen mogen de honden ook los, al is t aan te arden om middenin de zomer t niet te doen ivm algen enzo
richting schipluiden/schiedam zit t midden delfland bij kerkpolder (zo heet t gebied achter onze flat, naast t einde van de a4) daar mogen de honden in t hele gebied los.
stuur maar een mail of pm als je wilt wandelen, lijkt me leuk!