Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
kraski
Moderator: moderatorteam
- Jose&Libby
- Actief
- Contacteer:
-
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
- Aantal honden: 1
-
boxersien
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
- Aantal honden: 1
-
flamme
- Zeer actief
Ierse Setter
hihihi, ja had de ledenlijst al bekeken maar nog niet de juiste persoon kunnen ontdekken. Maar niemand op het forum heeft dus een Kraski??dbdobi schreef:Ik denk dat je Danielle bedoelt? Zij heeft een Hrvatski Ovcar, een Kroaats ras:Jose&Libby schreef:Ja er is hier 1 persoon die er eentje heeft. Zoek maar even via zoeken naar Ovcar en je zult haar vinden
TS heeft het over de Kraski Ovcar. Die ziet er ietsje anders uit:
Is niet zo raar want hij komt maar weinig voor maar ik wilde zo graag inside informatie voor eventueel de toekomst
-
boxersien
Als ik de pagina eens helemaal goed heb doorgenomen dan kom ik toch wel tot een conclusie.
Ik ken het ras nog maar sinds kort en was er gelijk weg van. Rasbeschrijvingen gelezen en ja, zo'n hond kan met begeleiding en consequentie best goed wonen op een plaats waar ik nu woon (veel ruimte en wat buitenaf met veel polders).
Eén ding viel me ook op waardoor dit ras een stuk minder interresant is: Er zijn maar twee honden op HD getest en dat is een A en D1, dit is een heel groot verschil en zou graag willen weten wat gebruikelijker is in dit ras.
En als je naar de oogafwijkingen kijk van die twee honden dan zal ik toch nog heel goed na moeten denken en meer uitslagen kunnen bekijken. Mij lijkt dat de ogen in dat ras best een probleem kan zijn. (sorry, maar al genoeg ellende meegemaakt met erfelijke problemen).
Ik ken het ras nog maar sinds kort en was er gelijk weg van. Rasbeschrijvingen gelezen en ja, zo'n hond kan met begeleiding en consequentie best goed wonen op een plaats waar ik nu woon (veel ruimte en wat buitenaf met veel polders).
Eén ding viel me ook op waardoor dit ras een stuk minder interresant is: Er zijn maar twee honden op HD getest en dat is een A en D1, dit is een heel groot verschil en zou graag willen weten wat gebruikelijker is in dit ras.
En als je naar de oogafwijkingen kijk van die twee honden dan zal ik toch nog heel goed na moeten denken en meer uitslagen kunnen bekijken. Mij lijkt dat de ogen in dat ras best een probleem kan zijn. (sorry, maar al genoeg ellende meegemaakt met erfelijke problemen).
-
flamme
- Zeer actief
Ierse Setter
-
boxersien
-
flamme
- Zeer actief