Moderator: moderatorteam
eennneeehhh... watte?Zoek stok! schreef: En aan een disk doen we niet.
Diskwalificatiejelle schreef:eennneeehhh... watte?Zoek stok! schreef: En aan een disk doen we niet.![]()
Oh, calculeer je ook vast strafseconden in het systeem in voor het overslaan van tunnels en slurven?
LongFields schreef:Ik ben een beetje al te enthousiast geweest over mijn deelname.
Realiseerde me net opeens dat als het zo mocht zijn dat Nozem drachtig is, ze eind oktober moet gaan bevallen en ik natuurlijk dan niet met haar op 3 november kan komen.![]()
Mijn deelname is tot aanstaande maandag dan ook even onder voorbehoud.
Dat dacht ik al eigenlijk. Natuurlijk is ze drachtig en dus hebben we jou niet uitgenodigdLongFields schreef:Ik ben een beetje al te enthousiast geweest over mijn deelname.
Realiseerde me net opeens dat als het zo mocht zijn dat Nozem drachtig is, ze eind oktober moet gaan bevallen en ik natuurlijk dan niet met haar op 3 november kan komen.![]()
Lijkt me beter van niet dan, toch?yamie schreef:LongFields schreef:Ik ben een beetje al te enthousiast geweest over mijn deelname.
joh
Ik voelde me al zo achtergesteld...MARC_S schreef:Dat dacht ik al eigenlijk. Natuurlijk is ze drachtig en dus hebben we jou niet uitgenodigdLongFields schreef:Ik ben een beetje al te enthousiast geweest over mijn deelname.
Mijn deelname is tot aanstaande maandag dan ook even onder voorbehoud.![]()
![]()
Ik heb wat gemist geloof ik....?Addy schreef:bepaalde herders en ik dacht nog meer bepaalde baasjes en volgens mij val jij daar niet onder AlmaZoek stok! schreef:Bang voor herders??? Ze krijgen er zelf een!alm@ schreef:Ik las ergens dat Marc een beetje bang is voor herdersben ik dan wel welkom met mijn herdergrietje?
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=123402Zoek stok! schreef:Ik heb wat gemist geloof ik....?Addy schreef:bepaalde herders en ik dacht nog meer bepaalde baasjes en volgens mij val jij daar niet onder AlmaZoek stok! schreef:Bang voor herders??? Ze krijgen er zelf een!alm@ schreef:Ik las ergens dat Marc een beetje bang is voor herdersben ik dan wel welkom met mijn herdergrietje?
Och jeeAddy schreef: http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=123402
of je wat gemist hebt weet ik niet