Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

jeuh!onze eerste doggydance les zit er op

Moderator: moderatorteam

bri
Zeer actief

jeuh!onze eerste doggydance les zit er op

Ongelezen bericht door bri »

voor iedereen die even een onzinnig verhaal wil lezen over mijn doggydance verhaal: hier komt het, :blah:

Joepie, ik heb vanavond de eerste les doggydance gehad!!(althans, anderhalf uur praten is wel een beetje saai)
Ik zat me al een tijdje af te vragen wat ik zou gaan doen met femke, ze is nu een jaar en we hebben 2 cursussen afgerond. (allerelei vakanties ertussen etc)
de 2e cursus was een beetje hetzelfde als de eerste alleen werden de puntjes wat meer op die i gezet.
voor zowel femke als mij dodelijk saai...
nu heb ik wel een aantal leuke boekjes in huis (hersengymnastiek voor je hond van nicky gootjes is bv zo'n boekje) en daar doen we wel veel mee, maar het is natuurlijk leuk als je op de hondenclub ook wat spannends doet....
Voor de meeste "leuke" hondensporten heb je nog een vervolgcursus nodig bij onze club (wordt A-cursus genoemd, maar in in wezen hetzelfde als G&G1)
Nog zo'n saaie cursus zag ik echt niet zitten en ik was al aan het rondkijken bij andere clubs voor bv IPO.
Maar zo'n week of 3 geleden is er weer een cursus doggydance opgezet (is 2 jaar geleden gestopt ivm te weinig animo)

Ikke blij, dus ik heb me meteen opgegeven!!
kregen we vandaag een stoere targetstick!!!( :cheer: ) en een gezellige clicker en we konden meteen aan de slag!!!
femke was wel de grootste (de enige briard, verder waren er nog een sheltie, schapendoes, westie, dwergsnauzer en er was nog een hondje die er deze avond niet was=weet niet welk ras)

ondanks dat het binnen in de kantine was en dat de hondjes heel braaf moesten blijven liggen voor het grootste gedeelte van de tijd,
heb ik hier in huis nu toch een geradbraakte puber liggen die droomt van clickjes,snoepjes en witte puntjes van een targetstick...hahaha

Ik ben blij dat ze deze cursus zijn gestart, weer een keer iets anders dan G&G en een echte uitdaging (ik heb gezien wat er in 13 lessen op de planning staat, nou dat is al meer dan in het hele jaar wat ik tot nu toe heb gehad..haha)
Als ik binnen kort met een A-cursus kan beginnen doe ik dat natuurlijk ook, kunnen we mooi 2x naar de club
De weg is lang als je blijft struikelen
Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/Album=WR3VNSHU
pootjes van Femke en Toby
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

leuk leuk !! ben benieuwd wanneer je ons een spetterend filmpje van jou en femke laat zien :mrgreen:
saffie
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door saffie »

Leuk! Heel veel plezier gewenst.
Bij mij is het echt een soort virus geworden :mrgreen:
Saskia en Saffie. Boy 2000-2014
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Dogdance en Frisbee”